چگونه کانسیلر بزنیم؟

چگونه کانسیلر بزنیم؟

هر یک از محصولات آرایش صورت، بایدها و نبایدهایی در نحوه استفاده دارند که خیلی از آن ها رایج و آشنا برای همه افراد هستند ولی برخی از این تکنیک ها باید ها و نبایدها تخصصی تر هستند. کانسیلرها اصولا برای پوشش سیاهی و یا عیوب دیگر در اطراف چشم مورد استفاده قرار میگیرد بهتر است کانسیلر را به صورت نقطه نقطه زیر چشم بزنیم تا اینکه آن را به مثابه کرم پودر و یا کرم های مرطوب کننده  روی تمام صورت مالش دهیم.

کانسیلر را میتوان به دو گونه های مختلفی در زیر چشم ها استفاده کرد. البته باید این نکته رو هم در نظر داشت که استفاده از کانسیلر فقط برای پوشاندن تیرگی های دور چشم استفاده نمیشود بلکه میتوان عیوب صورت را با استفاده از کانسیلر پوشاند و خطوط زیبا صورت را برجسته کرد و زیبایی را دو چندان کرد.

کانسیلر برای تیرگی های دور چشم و به طور کلی تر برای آرایش دور چشم به روش های مختلفی استفاده میشود. یکی از روش های رایج تر  زدن کانسیلر به طور مثلثی در زیر چشم است و یک روش دیگر استفاده از کانسیلر به طور خطی میباشد.

کانسیلر را به صورت نقطه های کوچک در یک خط، زیر پلک پایینی قرار دهید. این نقاط را آن قدر ادامه دهید تا به قسمت بیرونی چشم برسد. حالا با ضربه دست  این نقاط را بهم متصل کنید تا با هم ترکیب شان و یک سطح یکدست از نظر رنگی را ایجاد کنند. میتوانید از براش های آرایشی برای یکدست بنظر رسیدن کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر استفاده شده در زیر چشم را با قلم های آرایشی را پخش کنید تا یکپارچه و طبیعی به نظر برسد. روش دیگر استفاده از کانسیلر که رایج هم میباشد این است که کانسیلر را به صورت مثلثی در زیر چشم استفاده کنید. به صورت نقطه های کوچک از گوشه داخلی چشم روی پوست زده و به شکل مثلث تا بالای استخوان گونه ادامه دهید. داخل مثلث را هم با نقطه هایی از کانسیلر پر کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *