چگونه ۶ اکانت تلگرام را با هم فعال کنیم؟

 

از زمانی که اولین پیام رسان های موبایلی، روی کار آمده اند تقریبا تمام آن ها را امتحان کرده ام تا اینکه متوجه شدم با وجود تلگرام دیگر نیازی به بقیه پیام رسان ها ندارم. این جا بود که سایر سرویس ها را از روی گوشی ام حذف کردم. اما با توسعه تلگرام هر روز بیشتر به آن وابسته می شوم.

تلگرام سرویسی متن باز است و امکانات فراوانی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. علاوه بر بروز رسانی هایی که شرکت سازنده و مدیر آن به طور مستمر انجام می دهد، حالا به دلیل متن باز بودنش،دیگر کاربران و برنامه نویسان نیز از آن استفاده کرده و قابلیت های آن را روز به روز بیشتر می کنند.

خوبی و مزیت این برنامه این است که شما می توانید اکانت خود را با شماره ای بسازید که هرگز از آن استفاده نمی کنید. کافیست هنگام ثبت نام یک بار خط مورد نظر را فعال کنید و کد ارسالی تلگرام را به آن معرفی کنید و در نهایت، دوباره آن را خاموش کنید. اما اگر می خواهید چند اکانت تلگرام با هم مدیریت کنید یک راه حل دیگر دارد:

تلگرام

برای اینکه چندین اکانت تلگرام را با هم مدیریت کنید، می توانید از نرم افزارهای غیر رسمی تلگرام استفاده کنید، که می توانند درست در کنار تلگرام به شما سرویس دهی کنند.

برای این کار ابتدا باید اکانت های مورد نظرتان را بسازید. بعد از اینکه اکانت های متفاوت خود را ساختید، علاوه بر نرم افزار تلگرام، نرم افزارهای زیر را نصب کنید:

۱- Telegram نسخه اصلی تلگرام

۲- Telegram Plus نسخه پلاس تلگرام که نسبت به تلگرام اولیه امکانات و سرویس های خیلی بیشتری دارد.

۳- Callgram با این نسخه می توانید در تلگرام، تماس صوتی نیز برقرار کنید.

۴- Lagatram این برنامه شبیه به تلگرام قرمز است که امکانات بیشتری دارد.

۵- Telegram Talk این برنامه نیز از جهات مختلف به تلگرام رسمی و اصلی بسیار شبیه است

۶- Telegram Farsiبا نصب این نسخه از تلگرام یک سرویس کاملا فارسی با منوی فارسی در اختیارتان قرار می گیرد.

حالا برای ورود به هر کدام از این برنامه ها از یک خط یا اکانت جداگانه استفاده کنید. زمانی که این کار را انجام دهید، به راحتی می توانید درست مثل یک کاربر تلگرامی، در این سرویس فعالیت داشته باشید. اما توصیه اینفو به شما این است که فعالیت های مهم و محرمانه و حساس خود را با هیچ کدام از سرویس های غیر از تلگرام رسمی انجام ندهید چرا که از نظر امنیت، اینفو نمی تواند ضمانتی بر این موضوع داشته باشد.

البته برای اینکه چندین اکانت را با هم مدیریت کنید می توانید از نسخه های موبایلی در کنار نسخه دسکتاپ آن استفاده کنید. با این روش روی دسکتاپ از یک شماره و اکانت و بر روی گوشی از یک اکانت دیگر استفاده کنید.

نظر خود را در مورد اپلیکیشن های مذکور در مورد تلگرام با ما در میان بگذارید و به ما بگویید شما برای این کار از چه ترفندی بهره می جویید؟ این مطلب را برای اطلاع عموم روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *