کارگردان Rise of The Tomb Raider به تیم سازنده‌ بازی Spider-Man پیوست

بازی Spider-Man

«برایان هورتون» (Brian Horton) کارگردان بازی Rise of The Tomb Raider و کارگردان بخش نوآوری Call of Duty: Infinite Warfare، استودیوی Crystal Dynamics را ترک کرده است تا به تیم سازنده‌ی بازی Spider-Man ملحق شود.

برایان هورتون که نامش را به خاطر کارگردانی Rise of The Tomb Raider به خاطر داریم، اخیرا در حساب توییتر خود اعلام کرده است که از تاریخ ۱ ژانویه به استودیوی Insomniac Games ملحق خواهد شد. ضمنا این کارگردان باسابقه‌ی بازی‌های ویدئویی بیان کرده است که به عنوان کارگردان بخش طراحی در بازی Spider-Man که یکی از موردانتظارترین انحصاری‌های پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید، به فعالیت خواهد پرداخت.

در بررسی کارنامه‌ی آقای هورتون باید بگوییم که او در اولین حضور حرفه‌ای خود، سابقه‌ی کار در بخش هنری و کارگردانی «دیزنی اینتراکتیو» را داشته‌ است که برمی‌گردد به سال ۱۹۹۴٫ بعد از آن به همکاری با شرکت‌های «الکترونیک آرتز»، «دریم وُرکس اینتراکتیو»، The Collective و Vivendi پرداخت تا بالاخره در سال ۲۰۰۹ به استودیوی Crystal Dynamics پیوست.

نکته‌ی جالب درباره‌ی هورتون این است که او در زمان کار برروی فرانچایز Tomb Raider برروی بازی دیگری به نام Call of Duty: Infinite Warfare هم فعالیت می‌کرد تا بخش کمپین یا داستانی این بازی را توسعه دهد. در جریان همین ماه بود که این کارگردان کهنه‌کار از اکتیویژن جدا شد و به همین دلیل گفته می‌شود که او به احتمال قوی، کار توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی Call of Duty که احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود را به اتمام رسانده و به همین دلیل این شرکت را ترک کرده است تا با چالش جدیدی رو‌به رو شود و برروی بازی Spider-Man کار کند.

بازی Spider-Man در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ و به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. اخیرا هم اطلاعات جدیدی از این بازی عرضه شده است که می‌توانید در اینفو به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *