کشف احتمالی یک اسکلت در مریخ .

کشف اسکلت در مریخ

گمانه زنی ها و مباحث یوفولوژیست ها و نظریه پردازان توطئه با کشف بقایای اسکلت شبیه انسان در مریخ.

کاوشگر کنجکاوی چندی پیش که مشغول تصویر برداری از دامنه های کوه شارپ بود تصویری را به زمین ارسال کرد که مسلما خودش نمی دانست چه کشف حیرت انگیزی نموده است . این تصویر بمحض منتشر شدن در سایت JPL ناسا بسان بمبی منفجر شد زیرا در ان اسکلتی شبیه اسکلت انسان  دیده می شود . این اسکلت بر روی صخره های یک تپه دیده می شود .

از این رو یوفو لوژیست ها و نظریه پردازان تئوری های توطئه سریعا دست به کار شده و شروع به بررسی و های لایت کردن زوایا و شکل مجسمه نمودند . بنابر بررسی و آنالیز اکانت پارانورمال کروسیبل : این بقایا شامل یک جمجمه است که با توجه به تزئیناتی که به چشم می خورد بنظر می رسد که متعلق به یک شخص مهم مانند یک شاه یا فرد مذهبی مهم باشد .

او می گوید به

نظرم این بدون هیچ تردیدی متعلق به یک بیگانه انسان نما است.

اسکات سی وارینگ سر دبیر سایت رویت روزانه یوفو معتقد است که این یافته چیزی نیست که بتوان از آن به سادگی چشم پوشید ما باید آن را بسیار جدی بگیریم . بنظرم این باید یک موجود هوشمند باشد ،موجودی که احتمالا بر این سیاره حکومت کرده و آن را تحت کنترل داشته است . اما واقعا آیا این یافته عجیب می تواند سرنخی باشد بر وجود حیات در گذشته مریخ ؟ آنها که بوده اند ؟ آیا انسان بوده اند ؟ اسکلت یک موجود چند سال می تواند به طور کامل تجزیه نشود ؟ آیا احتمال دارد این شیئ مربوط به چند هزار سال پیش باشد ؟ این ها و سوالاتی از این دست با کشف این یافته مطرح می شوند و جوابی که علم در خوش بینانه ترین حالت می دهد این است که نمی دانیم .

کشف اسکلت در مریخ

اشکال عجیب شکل گرفته در مریخ، که به عقیده برخی شبیه کدهای مورس است.اما به عقیده دانشمندان آنها صرفا ماسه هایی هستند که بر اثر بادهای دو جهته شکل گرفته اند. 

حال باید منتظر بود تا سال ۲۰۱۸ برسد و کاوشگر جدید ناسا راهی سیاره سرخ شود . گفته شده هدف اصلی این کاوشگر کشف علائم حیات در گذشته و حال مریخ است . اما علاوه بر این یافته کاوشگر کنجکاوی تصویر دیگری را نیز ارسال نمود که به اعتقاد برخی یوفولوژیست ها شباهت زیادی به  علائم مخابراتی مانند کدهای مورس بر روی سطح سیاره سرخ دارد اما متاسفانه دانشمندان با این نظر همراهی نداشته و مدعی شدند اینها نه علائم مورس بلکه صرفا ماسه هایی هستند که بر اثر بادهای دو جهته به این اشکال شبیه علائم مورس تبدیل شده اند.

کشف اسکلت در مریخ

بررسی موشکافانه یوفولوژیست ها از اسکلت یافت شده در تصاویر کاوشگر کنجکاوی در مریخ 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *