کمپانی سازنده بازی Sniper Ghost Warrior 3به خطاها و اشتباهات بازی اعتراف کردن

Sniper Ghost Warrior 3 Dev اذعان می کند که اشتباهات بازی را با بازی بعدی حل می کند.

Sniper Ghost Warrior 3 توسعه دهنده بازی های CI اعلام کرده است که در طول توسعه بازی های Open World دچار اشتباه شده است و گفته است که “تلاش های زیادی را صرف تلاش برای گرفتن سایر عنوان های AAA کرده است.”

در دامه با اینفو همراه باشید.

مدیر عامل شرکت CI Marek Tyminski در بیانیه ای گفت که این شرکت “ریاضی اشتباه را با در نظر گرفتن اندازه تیم ما و مدت زمانی که به نظر می رسد” داده شده است. چالش ها در راه اندازی بازی ظاهر شد، که این بار تقریبا پنج دقیقه در PS4 و تاخیر در آخرین لحظه از حالت چند نفره بازی شد. عنوان بازی نیز چندین بار به تأخیر افتاده است.

تیممیسکی  اذعان کرده: 

“ما به عنوان یک تیم در طول دوره توسعه برای Sniper Ghost Warrior 3 یاد گرفته ایم، که بسیاری از آنها اعتقاد دارند که افراد با استعداد در بازی CI و کل استودیو برای بهتر شدن شکل گرفته اند. “هنگامی که ما توسعه SGW3 را آغاز کردیم، ما در چنین اندازه ای نسبتا بزرگ از این بازی با دنیای باز تصمیم گرفتیم که اکنون متوجه می شویم که در مقابله با آنچه که ما توانستیم در هر زمانی معقول و منطقی ارائه دهیم، خیلی بلند پرواز بود.”

CI Games می گوید: که همچنان به حمایت Sniper Ghost Warrior 3 با به روز رسانی های “از طریق ۲۰۱۷” ادامه خواهد داد.

ریچارد واکلین، منتقد بازی در Sniper Ghost Warrior 3، عنوان کرد: “به نظر می رسد بازی B-Layer، بازی با بودجه قیمت”، و او آن را به ۵/۱۰ اهدا کرد.

 

آیا این مشکل ها در نسخه جدید بازی حل میشود یا نه؟ نظر شما درباره این خطاها و مشکل ها چیست؟ نظرات خود را با اینفو در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *