گوشی شیائومی می میکس ۲S با ظاهری مشابه با آی‌فون X معرفی می‌شود!

بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند آماده رونمایی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود در آغاز سال جاری هستند. طی همایش فناوری اسنپ‌دراگون ۲۰۱۷ در ماه دسامبر سال میلادی گذشته از پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ رونمایی شد و لی جون، مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که گوشی پرچم‌دار بعدی این کمپانی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد.

این شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) که ماه آینده برگزار می‌شود، حاضر خواهد بود. گزارشات قبلی از این موضوع حکایت داشتند که احتمالا شیائومی در رویداد MWC 2018 از گوشی پرچم‌دار Mi 7 رونمایی می‌کند. با این‌حال شایعه‌ای جدید نشان می‌دهد که احتمالا این کمپانی اسمارت‌فون شیائومی می میکس ۲S خود را در رویداد مذکور معرفی خواهد کرد.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اپل یک کمپانی در حال پیشرفت است. بر اساس گزارشات، پس از عرضه گوشی آی‌فون X با طراحی تمام‌صفحه و شیاری در بخش فوقانی نمایشگر، سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز مشغول کار بر روی گجت‌های پرچم‌دار با ظاهری مشابه هستند. به عنوان مثال، بر اساس شایعات گوشی هواوی P20 مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی از نوع LCD است و احتمالا در بخش فوقانی آن شیاری مشاهده می‌شود.

همچنین شایعه شده که شیائومی مشغول کار بر روی دستگاهی است که از طراحی تمام‌صفحه مشابه با گوشی آی‌فون X استفاده می‌کند. بر اساس گزارشات، اسم رمز این هندست پولاریس (Polaris) است و به نظر می‌رسد که با نام شیائومی می میکس ۲S به بازار عرضه شود. مطابق گمانه‌زنی‌ها، احتمالا شیار فوقانی نمایشگر گوشی میزبان حسگر تشخیص چهره خواهد بود. انتظار می رود این هندست از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده نماید.

می میکس ۲S احتمالا مجهز به تنظیمات دوربین دوگانه شامل یک سنسور RBG با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مونوکروم در پنل پشتی خود است. باور عمومی بر این است که احتمالا هندست مذکور دارای نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ خواهد بود و به لحاظ قیمت‌گذاری ممکن است با برچسب قیمتی حدودا ۳۰۰۰ یوانی وارد بازار شود.

تا آن‌جا که به گوشی شیائومی Mi 7 مربوط می‌شود، انتظار داریم که این هندست با طراحی تمام‌صفحه و نسبت ابعاد نمایشگر ۱۸:۹ پا به بازار بگذارد. یکی از سنسورهای دوربین دوگانه این اسمارت‌فون می‌تواند از نوع IMX363 شرکت سونی باشد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که شیائومی هنوز در حال نهایی‌سازی طراحی Mi 7 است. طراحی نهایی این محصول می‌تواند شبیه به گوشی آی‌فون X باشد. نهایتا این احتمال نیز وجود دارد که گوشی Mi 7 از ظاهری مشابه با هندست می میکس ۲S بهره‌مند شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *