موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس تائیدیه چین را دریافت کردند

کمپانی سامسونگ روز گذشته برای سه مدل از موبایل های خود که گمان می رود سری گلکسی S9 باشند، «گواهی الزامی چین» (۳C) را دریافت کرده است.

دستگاه های تائید شده دارای شماره مدل های M-G9650/DS، SM-G9600/DS و SM-G9608/DS هستند که مورد آخر به نسخه تایوانی گلکسی S9 با نمایشگر ۵٫۸ مربوط می شود. از سوی دیگر SM-G9600 و SM-G9650 نیز نسخه های چینی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس خواهند بود. اعضای جدید خانوده گلکسی S نیز مانند مدل های قدیمی به درگاه دو سیم کارت هیبریدی مجهز شده اند که برای کاربر امکان استفاده از سیم کارت دوم یا مموری را فراهم می کند.

پشتیبانی این اسمارت فون ها از دو سیم کارت چندان دور از انتظار نبود چرا که در سال های اخیر نسخه تک سیم کارت موبایل های پرچمدار سامسونگ در بازار چین عرضه نشده اند و بعید است این رویه در آینده نزدیک تغییر کند. پیش از این نیز خبرهایی از احتمال پشتیبانی هر دو سیم کارت از VoLTE منتشر شده بود که کیفیت صدای مکالمه را تا حد زیادی افزایش می دهد.

صدور این تائیدیه را می توان نشانه ای از احتمال معرفی پرچمداران جدید سامسونگ در آینده نزدیک تلقی کرد، هرچند پیش از این رییس بخش موبایل کمپانی کره ای از معرفی آنها در کنگره جهانی موبایل MWC که اوایل اسفند برگزار می شود، خبر داده بود.

گلکسی S9 و مدل پلاس آن احتمالا به چیسپت اگزینوس ۹۸۱۰ مجهز خواهند شد که از توان پردازش تصویر بالایی برخوردار است. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت ضبط ویدیوهای UHD و پخش تصویر با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و همچنین عملکرد بهبود یافته در محیط های با نور کم اشاره کرد.

کمپانی کره ای تاریخ دقیقی را برای عرضه محصولات خود اعلام نکرده اما ایوان بلس از احتمال عرضه آنها در بیست و پنجم اسفند ماه خبر داده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *