یافته های یک مستند ساز از رنگ واقعی ماه ،آیا واقعا ماه سیاه و سفید است؟

رنگ واقعی کره ماه

یکی از نکات عجیب درباره ماه این است که کلیه دولت هایی که تا کنون توانسته اند به ماه کاوشگر ارسال نمایند یا حتی ناسا که انسان به ماه فرستاده همگی تصاویر سیاه و سفید از ماه منتشر می کنند و اذعان می کنند که ماه سیاه و سفید است . اما در این بین فردی است که باور دیگری دارد و می گوید که واقعیت اینطور نیست . خوزه اسکامیلا ، فیلمساز و مستند ساز می گوید برای ساخت فیلم خود نیاز به تصاویری از ماه داشتم و رفتم سراغ تصاویری که ژاپن ، هند و چین از ماه گرفته بودند ، در ژاپن و هند چیز بدرد بخوری نیافتم ، اما چینی ها زمانیکه کاوشگری به ماه فرستادند کنفرانسی برگزار کردند و زمانیکه ارائه گر داشت در مورد ماه صحبت می کرد در پشت سر او تصاویری با رنگی متفاوت از سیاه و سفید دیده می شد اما روز بعد که تصاویر را برای عموم منتشر کردند ، تصاویر سیاه و سفید دیده می شد .

رنگ واقعی کره ماه

او می گوید در سال ۲۰۰۹ موفق شدم به آرشیو ناسا دسترسی پیدا کنم از ماموریت های آپولو ۱۰ و ۱۱ ،که چیزی حدود یک میلیون تصویر از ماه گرفته شده بود ، توانستم ۸۵۰ عکس را دانلود کنم و حجم هر کدام از تصاویر بسیار بالا هر کدام بالغ بر چند گیگابایت بود و متاسفانه نتوانستم تعداد بیشتری را دانلود کنم ، اما ناسا بعدها این تصاویر را مخدوش نمود،در این تصاویر استثنایی،اولا رنگ ماه چیز دیگری است تقریبا حالت آبی متمایل به بنفش بسیار زیبا، دوما من چیزهایی بسیار عجیبی با زوم کردن روی این تصاویر بسیار با کیفیت پیدا کردم.

نمونه هایی از این تصاویر را با هم مرور می نماییم : 

رنگ واقعی کره ماه

تصویر بالا بصورت تمام رنگی از ماه ، در روز کنفرانس کاوشگر چینی است،اما تصویر سیاه و سفید پایینی برای زمانی است که به صورت عمومی منتشر  شده است  .


رنگ واقعی کره ماه

از تصاویر خوزه اسکامیلا که از آرشیو ناسا دانلود نموده در این تصویر رنگ ماه بنفش متمایل به آبی است و اشیاء بسیار درخشانی در داخل گودال ها دیده می شوند.


رنگ واقعی کره ماه

و اما از نکات عجیب این تصاویر ، نور آبی بسیار درخشانی است که از داخل گودال ها بیرون می آید که بسیاری متخصصان معتقدند این انعکاس نور نیست .


رنگ واقعی کره ماه

یکی از یافته های جالب و عجیب خوزه اسکامیلا این تصویر است که شی بسیار عجیبی را در سطح ماه نشان می دهد .


تصاویری که در بالا دیدید تصاویری کاملا واقعی و مستند از ماه است که نکات بسیار جالب و عجیبی را در خود دارند ، اول اینکه آنها رنگی متفاوت از رنگی که توسط ناسا و سازمان های فضایی منتشر می کنند ، ارائه می دهند . اما ، موارد عجیب یکی شامل نورهایی است که به وفور از سطح ماه منتشر می شوند ، و انتشار نور با انعکاس آن خیلی متفاوت است ، اگر فرض را بر این بگیریم که نور منتشر می شود که به احتمال فراوان نیز چنین است ، موضوع بی سابقه ای است زیرا سوالی که مطرح می شود اینست که منبع این نور چیست ؟ آیا مصنوعی است یا طبیعی ؟ همانطور که قبلا اشاره شد بسیاری از متخصصان بر این باورند که نورها منتشر می شوند نه منعکس ، ناسا هم در این رابطه اظهار نظری تاکنون نداشته ، یکی از متخصصان ناسا عنوان کرده بود که چون خاک ماه میلیون ها سال است توسط شهاب سنگ ها بمباران می شود ، خاکی شیشه ای است و بسیار انعکاس دهنده .

اما مشکل این جاست که نورها پراکنده هستند و اگر چنان بود باید تمام سطح ماه نورانی می بود . نکته عجیب دیگر شی ای است که بر روی سطح ماه نمایان است که درعکس ها مشاهده نمودید ، و کاملا مشخص است که یک جسم طبیعی مانند سنگ یا توده خاک نیست و این بسیار عجیب است زیرا این تصویر کاملا واقعی بوده و از آرشیو ناسا است و این واقعا یک smoking gun یا شاهد قطعی است و با آن کل داستان عوض می شود ، چون ثابت می کند یا در ماه اتفاقاتی در جریان است یا قبلا در جریان بوده است . در این راستا دو فضانورد زبده و درجه یک ناسا بر وجود فرازمینی ها صحه گذاشته اند ، یکی بصورت غیر مستقیم ، نیل آرمسترانگ فضانورد آپولو ۱۱ می گوید اگر آنها‌‌ (اشاره به مقامات بالا) بخواهند و پرده ها را بردارند جاهایی برای رفتن وجود دارد که ماورا باور است و دکتر ادگار میچل آپولو ۱۴ می گوید شکی ندارم که فرازمینی ها وجود دارند و هزاران سال است که از زمین دیدن می کنند .

رنگ واقعی کره ماه

این یکی از تصاویر سیاه و سفید ناسا از ماه است که مخدوش شده، اگر دقت کنید قسمت سیاه، سایه نیست بلکه توسط ناسا سیاه شده ،حالا در آنجا چه بوده است؟

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. Mohammad گفت:

    آقا با تلسکوپ هم سیاه سفیده اونو کی دستکاری میکنه؟شاید رنگ بخشی از ماه باشه اما تمام اون نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *