۱۰ موردی که هرگز نباید به مردها بگویید

مردها مشاوره رابطه برای زنان: ۱۰ موردی که هرگز نباید به مردها بگویید.

ممکن است که نشان ندهند، اما مردها به راحتی از چیزهایی که زنان می گویند احساساتشان جریحه دار می شود. وقتی شما یک نظر بی منظور را بیان می کنید مردها معانی متفاوت و پنهان آن را برداشت می کنند ، پس هشدار … این ۱۰ مورد را بخوانید و هرگز به همسرتان نگویید.

۱. دوست پسر سابقم همیشه این کارو برام می کرد

دوست پسر سابق … شما چطور جرات صحبت از گذشته را دارید وقتی حتی فکری از دوست پسر سابقتان در ذهن پارتنر جدیدتان نیست ؟ بنابراین هرگز اورا با دوست پسر سابقتان مقایسه نکنید، لطفا !

۲.بزرگ شو و یک مرد باش

در این جمله دو توهین وجود دارد. شما به او نه تنها گفته اید که یک پسربچه است بلکه نابالغ نیز هست و در توهین دوم به او این پیام را داده اید که طول می کشد مرد شود ! مردان از شما می خواهند که به آنها احترام بگذارید و در ظاهر برای شما قوی و قدرتمند باشند، پس لطفا؛ هرگزاحساس  مردانگی آنها را کوچک نکنید.

۳. نگران نباش، من آن را انجام دادم

او می خواهد حامی و پشتوانه شما باشد، پس به او نگویید به او نیاز ندارید. ممکن است که شما فکر کنید او میخواهد به شما کمک کند یا کارهایی رو که نمیتوانید انجام دهید برای شما انجام دهد، اما شما با این کار یک فاصله بین خود ایجاد می کنید.

۴. ما نیاز به صحبت کردن داریم

آره عزیزم، با این کار شما اورا نگران می کنید. اگر شما به پارتنر خود بگویید ” ما نیاز به صحبت داریم ” یا ” من خبرهای بدی برات دارم” مطمئن باشید حسی که به او می دهید نسبت به زمانی که بگویید ” برای شام چه میل داری ” بسیار متفاوت بوده و آن چیزی جزء استرس و نگرانی نیست.

۵. من بدون تو نمی تونم زندگی کنم

ممکن است این جمله برای شما مانند صدایی از عشق فناناپذیر و جاودانی باشد، اما برای او اینطور نیست و این معنی را می دهد که او حتی نمیتواند برای شب با دوستانش بیرون برود. به یاد داشته باشید، مردان در درک تفاوت های ظریف خوب نیستند و آنها همه چیز را به معنای واقعی کلمه برداشت می کنند در صورتی که شما نمیخواهید آنها هر لحظه به شما چسبیده باشند.

۶. من نمیخواهم در مورد آن صحبت کنی

بسیار خب، خونسرد باشید. شما نمی خواهید در مورد آن صحبت کنید … معنی این جمله این است که همه چیز دوباره خوب است و مشکلی وجود ندارد، درست است ؟ اما به هر حال پارتنرتان باید به طریقی این را ببیند که مشکلی بین شما نیست. صحبت کردن نباید به این معنا باشد که یک مشکل به بحث گذاشته شود بلکه با شنیدن صحبت های پارتنرتان می توانید  به سرعت از کنار موضوع بگذرید، آن را کنار بگذارید و رو به جلو حرکت کنید.

۷. او را اندازه گیری و مقایسه نکنید

مدل ماشینتان ، متراژ خانه یتان و البته مردانگی خود را هیچ گاه به رخ او نکشید که با نشان دادن دارایی هایتان همه چیز او را حقیر نشان داده اید و به او می فهمانید با همه ی داشته هایش خیلی کمتر از یک مرد مطلوب و ایده آل است، این را نگویید مگر آن زمان که بخواهید به روح او صدمه بزنید.

۸. این بهم میاد ؟

مردان می دانند در این سوال نمی توانند برنده شوند.  اگر به شما بگوید زیبا به نظر می رسی او فقط جواب خواسته ای را که از او داشتید داده است پس لطفا وقتی می گوید برای شما مناسب نیست او را ترک نکنید چرا که حداقل می دانید نظر واقعی خود را بیان کرده است.

۹. من مادرتو دوست ندارم

نگویید ! این کار به معنای بی احترامی به مادر اوست. با عصبانی کردن او هرگز پیروز نمی شوید.  اگر شما اسم مادرش را بیاورید روشن است که بین شما و مادرش یکی انتخاب می شود و می ماند و این کار به نفع شما نیست.

۱۰. اگر واقعا منو دوست داری، ازت میخوام که …

اگر میخواهید با او مبارزه کنید، حداقل یک مبارزه عادلانه کنید. با پرسیدن این سوال درمورد عشق پارتنرتان نشان خواهید داد که عشقش با واقعیت اختلاف دارد و کمر اورا خم خواهید کرد ! با سوء استفاده کردن از عشق مردتان نسبت به خود ، به او صدمه خواهید زد …

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *