آشنایی با فرکانس چاکراها | تاثیر فرکانس های خاص و امواج مغزی بر روی چاکرا‌ها

قانون جذب

قانون جذب

درک فرکانس های چاکراها

آیا میدانستید چاکراها علاوه بر رنگ مختص به خود، فرکانس منحصر به فردی نیز دارند؟ هر چاکرا به عنوان یک فرکانس متفاوت مرتعش میشود. یادگیری فرکانس های چاکرا به شما کمک میکند تا آنها را به حالت تعادل برسانید و انسدادهای انرژی را پاکسازی کنید.

همه چیز در مورد ما زنده هست و ارتعاش مختص به خود را دارد، هر فکر ، هر احساسی ، هر سلولی ، هر ارگان و… هر آنچه که “ما” را تشکیل می دهد ، اساساً ارتعاشات متفاوتی است که در کنار هم قرار گرفته اند. چاکراها مراکز انرژی هستند که از طریق آنها انرژی حرکت می کند. وقتی چاکراها باز است، همه چیز در تعادل و هماهنگی قرار دارد.

فرکانس ها و رنگ های چاکرا متناسب با مناطق مختلف حیات شماست. وقتی فرکانس چاکرا مختل می شود، همه چیز شروع می شود تا از نظر معنوی ، ذهنی ، عاطفی و جسمی از او بدتر شود.

صدا درمانی

در تکنیک های صدا درمانی و تکنیک های متعادل سازی چاکراها، انتخاب گسترده ای وجود دارد. چنین درمانی شامل استفاده از “فرکانس ها” است که بدن را با فرکانس های مختلفی که ایجاد هماهنگی می کنند “تنظیم می کند”.

در زیر لیستی از ۷ فرکانس چاکرا و همچنین فرکانس مربوطه وجود دارد که می تواند برای بهبود و تعادل چاکراها از آنها استفاده شود.

برای تعادل هر چاکرای از صداها ، جملات تأکیدی و تکنیک های دیگر استفاده کنید.

فرکانس چاکراهای اصلی

چاکرای ریشه فرکانس ۳۹۶ هرتز

چاکرای ریشه یا چاکرای اول و روش اصولی فعال کردن آن

طنین این فرکانس هم نوا با ارتعاشی زمین است. این فرکانس پویا ، پرانرژی و حیاتی است. از طنین فرکانس UT برای “آزاد کردن گناه و ترس” استفاده کنید.

گناه اغلب یکی از موانع اساسی تحقق است. این فرکانس انرژی ترس و گناه را رها میکند و در این صورت دستیابی به خواسته ها آسان تر میشود.

چاکرای خاجی فرکانس ۴۱۷ هرتز

طنین این فرکانس هم نوا با ماه سینوسی میباشد (ماه قمری است که با ماه زمین متفاوت است). از طنین فرکانس RE – “خنثی کردن موقعیت ها و آسان شدن تغییر” استفاده کنید.

فرکانس تغییر

این فرکانس انرژی برای تغییر را ایجاد میکند و تأثیرات مخرب رویدادهای گذشته را پاک می کند و شما را با یک منبع غیرقابل توصیف انرژی که به شما امکان می دهد زندگی خود را تغییر دهید در متصل میکند.

چاکرای خورشیدی فرکانس ۵۲۸ هرتز

این فرکانس هم طنین خورشید است. از طنین فرکانس MI – “تحول و معجزه (تعمیر DNA)” استفاده کنید.

تحول و معجزه را وارد زندگی خود کنید. فرکانس ۵۲۸ هرتز تخیل ، قصد و شهود شما را برای کار در بالاترین و بهترین هدف خود فعال می کند.

چاکرای قلب فرکانس ۶۳۹ هرتز

این فرکانس هم طنین یکسال زمین است. از طنین فرکانس FA – “اتصال / روابط” استفاده کنید.

فرکانس اتصال و روابط

این فرکانس در رابطه با مشکلات روابط من جمله روابط خانوادگی، کاری ، دوستانه یا اجتماعی. هنگام صحبت در مورد فرآیندهای سلولی ، فرکانس ۶۳۹ هرتز می تواند سلول را به برقراری ارتباط با محیط خود ترغیب کند.

چاکرای گلو فرکانس ۷۴۱ هرتز

این فرکانس هم طنین سیاره عطارد است. از طنین فرکانس SOL – “شهود بیداری” استفاده کنید.

فرکانس شهود بیداری

این فرکانس شما را به سمت تقویت قدرت بیان و ابراز خود سوق می دهد که منجر به یک زندگی خالص و پایدار می شود. هدف از فرکانس ۷۴۱ هرتز خلوص و پاکسازی است.

چاکرای آجنا یا چشم سوم فرکانس ۸۵۲ هرتز

این فرکانس هم طنین سیاره زهره است. از طنین فرکانس LA – “بازگشت به نظم معنوی” استفاده کنید.

فرکانس بازگشت به نظم معنوی

این فرکانس توانایی دیدن ورای زندگی را میدهد ، مانند نیات افراد دیگر، دیدن مکان های دور و چیزهای دیگر . ۸۵۲ هرتز باعث افزایش آگاهی می شود و به شما اجازه می دهد تا به نظم معنوی بازگردید.

چاکرای تاج فرکانس ۹۶۳ هرتز

این فرکانس طنین سال افلاطونی است، به عنوان سال بزرگ یا دوره ۲۵۸۰۰ ساله نیز شناخته میشود از طنین فرکانس TI “بالاترین فرکانس” استفاده کنید.

بالاترین فرکانس

فرکانس ۹۶۳ هرتز به نور متصل شده است و تجربه مستقیم را ممکن می کند. شما را مجدداً با روح یا انرژیهای غیر ارتعاشی جهان معنوی متصل می کند.

منبع:افکار سبز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *