آموزش آرایش ایمو و نکات آن

آرایش

آرایش

 

آموزش آرایش ایمو

آموزش آرایش ایمو در این مقاله ، به شما نحوه‌ی ایجاد آرایش‌های ایمو، از جمله آی‌لاینر برجسته، رنگارنگ و لب‌های گلسی را آموزش می‌دهیم. با این راهنما می‌توانید ظاهری متفاوت و جذاب با الهام از فرهنگ ایمو ایجاد کنید.

این نکات آرایشی ساده به شما کمک می‌کند تا شخصیت خلاق و درونی پانک راک را در شما نمایان کنید.

 

میکاپ ایمو یک ترند زیبایی است و حتی امروزه نیز یکی از پرجستجوترین ترندها است. بسیاری از مردم، به ویژه جوانان، ظاهر آرایش ایمو را دوست دارند. اما آیا می‌پرسید ایمو چیست؟

این نوعی از موسیقی پانک راک است که به‌عنوان هاردکور احساسی یا emocore نیز شناخته می‌شود.

 

آرایش ایمو به شما نیاز دارد که بر چند تکنیک آرایشی خاص تسلط داشته باشید، مانند خط چشم ایمو گربه ای با چشم های دودی. این آرایش به ویژه برای کسانی است که می خواهند تجربه کنند و چیزی غیر معمول را با آرایش خود امتحان کنند. اگر مشتاقانه منتظر امتحان این هستید، به خواندن ادامه دهید تا راهنمای دقیقی برای ایجاد این ظاهر پیدا کنید. به پایین بروید!

 

لباس به سبک ایمو

شلوار جین تنگ مشکی، یک تی‌بند گرافیکی، یک کت چرمی یا لباس مشکی، کمربند میخ‌دار و چکمه‌های درشت همگی گزینه‌های عالی هستند.

 

لوازم جانبی ایمو

سبک لباس ایمو اغلب با اکسسوری های منحصر به فرد و غیر متعارف مانند کمربندهای میخ دار، دستبندهای میخ دار و چوکر مشخص می شود.

 

لایه روی خط چشم

لایه بندی سایه های مختلف خط چشم، مانند مشکی و خاکستری، می تواند ظاهری پویاتر و بافت دار ایجاد کند. از یک سایه روشن تر برای ایجاد پایه استفاده کنید، سپس از سایه تیره تر برای عمق و ابعاد استفاده کنید.

 

لوازم جانبی با پیرسینگ

آرایش ایمو لباس اغلب با مدهای جایگزین همراه است، بنابراین برای افزودن به زیبایی کلی، لوازم جانبی را با پیرسینگ در نظر بگیرید.

 

مدل مو ایمو

صرف نظر از اینکه چه مدل مویی را انتخاب می کنید، باید با آرایش ایمو هماهنگ باشد. می‌توانید موهای کوتاه تا متوسط یا موهای با طول متوسط را که باید صاف و صاف باشند، نگه دارید. گاهی اوقات می‌توان آن را برای افرادی که موهای قهوه‌ای یا بلوند دارند کاملاً تیره کرد یا با رنگ‌های بد بو مانند صورتی، سبز تیره و یا حتی قرمز جذاب شد. یا می توانید یک جایگزین را انتخاب کنید، مانند چتری های نامتقارن در جلو رایج است. می‌توانید چتری‌های کوتاه یا بلند که یک چشم را می‌پوشاند یا در برخی موارد هر دو را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، ایمو در مورد آزمایش است.

 

اگر موهای صاف مورد علاقه شما نیست، می توانید موهای خود را چین کنید زیرا با ظاهر ایمو نیز به خوبی هماهنگ می شود.

 

 

نکات آرایشی ایمو برای دختران

آرایش ایمو: پایه

مثل همیشه آرایش را روی پوستی شاداب و تمیز شروع کنید. صورت خود را به خوبی بشویید، آن را خشک کنید و یک پرایمر خوب بمالید، زیرا این کار پایه زیرسازی شما را به درستی نگه می دارد. کانسیلر را ترجیحاً به شکل چوب بزنید تا تمام لکه ها و لک ها پنهان شوند. سپس فونداسیون خود را بمالید و خوب مخلوط کنید.

 

آرایش ایمو: رژگونه

این یک ظاهر رنگ پریده گوتیک است، بنابراین رژگونه را فقط کمی صورتی تر از رنگ پوست خود نگه دارید. به سراغ رژگونه های برنزی یا هلویی تیره نروید. روی استخوان گونه ها به صورت دایره ای بمالید، در حالی که از خطوط یا سوراخ های گونه خودداری کنید.

 

نکات آرایش چشم ایمو

چشم ها در این شکل از آرایش بسیار مهم هستند. اگر با چشم اشتباه کنید، تمام نگاه شما از بین می رود. از آنجایی که قبلاً چشمان خود را آماده کرده اید و زیرسازی را روی آنها ترکیب کرده اید، وقت آن است که کمی سایه بزنید.

 

یک سایه چشم تخته سنگی مات را روی پلک ها بزنید، کمی سایه مشکی را در گوشه ۱/۳ لبه بیرونی پلک ها اضافه کنید تا ظاهری دودی و شدید داشته باشید.

سپس یک مداد خطی بردارید و آن را روی خط مژه بمالید. کمی به لبه های هر دو طرف، گوشه داخلی و بیرونی بکشید تا یک بال ژاکت دو طرفه تشکیل شود.

 

آرایش چشم برای ایمو

با استفاده از یک اپلیکاتور اسفنجی، آستر مشکی مژه های بالایی را لکه دار کنید تا ظاهری گوتیک داشته باشید. یک خط مایع را روی خط مژه بمالید تا ظاهری صاف‌تر به‌همراه اثر لکه‌ای که قبلاً از خط مداد ایجاد شده بود، بمالید و آن را با یک خط تیره روی خط پایین مژه یا با خط مداد یا خط مایع خود پایان دهید.

 

با استفاده از عمیق ترین سایه زغالی روی چین و ترکیب رنگ، چشم های خود را کانتور کنید و چین را مشخص کنید.

 

آرایش لب ایمو

این یک آرایش پانک سخت است که در آن لب ها باید طبیعی باشند بدون رژ لب تیره زیاد. لب‌هایتان را کمی با یک آستر کم‌رنگ ترجیحا صورتی یا ارغوانی روشن بپوشانید و به سراغ یک براق برهنه یا صورتی روشن بروید. برای پوست‌های عمیق‌تر می‌توانید از آستر صورتی یا صورتی خنثی استفاده کنید و سپس یک براق برهنه صورتی روشن یا کم‌رنگ به آن اضافه کنید.

 

 

اگر می‌خواهید جلوه بیشتری داشته باشید، می‌توانید آرایش خود را با لاک‌های مشکی دراماتیک ترکیب کنید تا ظاهری خاص و خاص داشته باشید. این یک ظاهر شیک است و در زمستان با گرمکن های کلاه دار به خوبی می آید. امیدواریم این نکات آرایش emo را بسیار مفید یافته باشید!

 

ظاهر emo مظهر گرانج و هیجانی است. چه از طرفداران موسیقی گرانج باشید و چه بخواهید لباس شخصیت ایمو مورد علاقه خود یا عضو گروه خود را بپوشید، می توانید به راحتی ظاهر خود را ایجاد کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که از چند نکته ساده پیروی کنید و می توانید ظاهر پانک تند و تیز را که شما را به دوران گرانج بازگرداند، ثابت کنید.

 

در میکاپ ایمویی یکی از محبوب ترین ترندهای زیبایی است که برمی گردد. به طور سنتی با پوست رنگ پریده، آرایش سیاه و موهای رنگ شده مشخص می شود، امروزه چندین تنوع خلاقانه در ظاهر آرایش ایمو وجود دارد که منعکس کننده شخصیت یک فرد است. حتما قبل از آرایش صورت خود را تمیز و مرطوب کنید. برای ایجاد یک جلوه لکه دار از یک مداد خطی و اپلیکاتور اسفنجی استفاده کنید. آستر مایع را روی آرایش لکه دار و خط مژه پایینی بمالید تا ظاهری صاف داشته باشید. در نهایت، لب های خود را با سایه روشن تر خط بزنید تا ظاهر ایموی خود را کامل کنید!

 

سوالات متداول درباره آرایش ایمو

رنگ های معمولی مورد استفاده در آرایش ایمو چیست؟

سیاه، سفید و نقره ای رنگ های معمولی هستند که در آرایش ایمو استفاده می شوند.

 

چگونه آرایش EMO را در طول روز حفظ می کنید؟

قبل از آرایش، یک پرایمر با کیفیت خوب روی صورت خود از جمله پلک ها بزنید تا آرایش ایمو در طول روز حفظ شود.

 

آیا میکاپ ایمو برای افراد با هر رنگ پوستی قابل استفاده است؟

بله، آرایش ایمو می تواند توسط افراد با هر رنگ پوست استفاده شود. افرادی که رنگ پوست تیره دارند می توانند به جای رنگ های سنتی مشکی و خاکستری از رنگ های سبز تیره، آبی نیمه شب و سایه های شرابی استفاده کنند.

 

سخن پایانی مقاله درباره آرایش ایمو

– یک مدل موی صاف و براق باب به احتمال زیاد با ظاهر ایمو مطابقت دارد.

– برای داشتن ظاهر گوتیک عالی، رژگونه را زیاده روی نکنید. آن را کمی صورتی تر از رنگ پوست طبیعی خود نگه دارید.

– بیشتر روی آرایش چشم تمرکز کنید و لب ها را بی رنگ نگه دارید یا کمی براق صورتی بزنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *