آموزش ارسال انیمیشن و گیف در استوری اینستاگرام

 

اگر تا کنون در اینستاگرام استوری ساخته اید می دانید که می توانید به کمک استیکرها محیطی متنوع برای استوری خود ایجاد کنید. هر چند استورها ابزارهای تعاملی هستند و می توانید هر جا که دوست دارید آن ها را قرار دهید اما هرچقدر هم پیشرفت کنند متحرک نمی شوند.

اینفو: با توجه به اینکه این یکی از نیازهای مهم کاربران در اینستاگرام بوده است، در بروز رسانی دیروز این شبکه، امکان ارسال فایل گیف یا متحرک یا انیمیشن به استوری در این شبکه فراهم شد. با توجه به همکاری که اینستاگرام با GIPHY صورت داده است شمار زیادی فایل گیف ایجاد کرده که حالا کاربران می توانند از آن استفاده کنند و تنوعی به محیط اینستاگرام خود بدهند.

در حال حاضر شما می توانید به کمک قابلیت جستجوی گیف در اینستاگرام از پایگاه داده ی گیف ها هر آن چه را که می خواهید جستجو کنید و نشر دهید و لذت ببرید.

ارسال گیف اینستاگرام

آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام

ارسال فایل های متحرک و گیف در اینستاگرام تقریبا شبیه به ارسال استیکر هاست اما روال ارسال آن ها کمی متفاوت است. برای شروع این کار، ابتدا در زیر آیکون Stories ضربه بزنید یا به راست سوایپ کنید تا بتوانید دوربین مخصوص استوری را فعال کنید.

بعد از اینکه عکس و فیلم خود را گرفتید یا آن ها را انتخاب کردید در سمت راست یک شکلک اسمایلی خنده وار نشان داده شده که گیف ها را باید در آن جستجو کنید و انتخاب کنید و به محتویات استووری بیفزایید:

ارسال گیف اینستاگرام

در قسمت Search می توانید نام گیفی که می خواهید آن را پیدا کنید را بنویسید و جستجو کنید تا با مشاهده نتایج آن گیفی که مورد علاقه تان هست را انتخاب کنید.

زمانی که گیف ها را روی استوری خود قرار می دهید نگران این نباشید که سایز برخی بزرگ است و صفحه را پوشش می دهد. شما می توانید گیف ها را تغییر سایز دهید و آن ها را به راحتی آن جا که دوست دارید جا دهی کنید و استوری متفاوتی بسازید.

در حقیقت این انیمیشن ها نوعی از استوری های متحرک هستند که می تواند روحیه استوری تان را تغییر دهد. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که برای دسترسی به این تغییرات لازم است که اینستاگرام خود را آپدیت کنید. بعد از بروز رسانی می توانید آن چه که توضیح داده شده را در دو نسخه اندروید و ios به راحتی مشاهده کنید.

در این باره چه سوالی دارید و چه تجربه ای دارید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *