آموزش برگرداندن Show Image به نتایج جستجوی گوگل

 

بیش از یک دهه است که موتور جستجوی گوگل، و بخش جستجوی تصویری آن در فضای اینترنت وجود دارد و ما از مزایای فوق العاده آن بهره مند هستیم. اما اگر روزهای اخیر سری به گوگل زده باشید متوجه می شوید که دکمه مشاهده عکس یا Show Image در آن پنهان شده است. البته ما دست به کار شدیم تا کاری کنیم که این ویژگی مهم را به جای قبلی خود برگردانیم. 

اینفو: زمانی که شما بر روی این دکمه در صفحه نتایج جستجو کلیک کنید می توانید تصویر را به درستی و در اندازه واقعی از هاستی که در آن بارگزاری شده است مشاهده کنید:

مشاهده تصویر در گوگل

نمونه ای از تصاویر که به صورت مستقیم از هاست سایت نمایش داده می شود را در بالا مشاهده می کنید. آن چه که زیر آن خط کشیده شده نام عکس است.

دقیقا چند ساعت بعد از این که گوگل طی بروز رسانی و تصمیماتی که اتخاذ کرده بود تا این قابلیت را از نتایج جستجو حذف کند، توسعه دهندگان افزونه های مرورگر اقدام به ایجاد و نوشتن افزونه ای کردند که این مشکل را حل می کند.

بدین صورت افزونه مورد نظر با نام “View Image” در خانه افزونه های گوگل افزوده شد.

“View Image”

با نصب این افزونه روی مرورگر گوگل کروم تان و به صورت تکمیلی یک بار باز و بسته کردن مرورگر ( البته گاهی اوقات ) می توانید دکمه “View Image” را بر روی نتایج جستجو برای تصاویر دوباره در اختیار بگیرید.

برای استفاده از این افزونه لازم است که ابتدا، وارد سایت شوید ( روی لینک بالا کلیک کنید ) و بعد مطمئن باشید که وارد اکانت گوگلی تان شده اید. این ورود باید از طریق مرورگر گوگل کروم صورت بگیرید. بعد باید روی عبارت Add to Chrome در سمت راست کلیک کنید.

بعد از طی شدن چند ثانیه مرورگر افزونه را پذیرفته و بعد هر چه را که در گوگل کروم جستجو کنید با این عبارت می توانید مشاهده کنید.

ما این کار را بر روی آخرین ورژن از مرورگر گوگل کروم انجام دادیم و در زیر می توانید تصویر قبل و بعد از استفاده از افزونه را مشاهده کنید:

ممکن است افزونه مشابهی نیز روی کار بیاید که برای سایر مرورگر ها نظیر فایرفاکس این مشکل را حل کند. البته من به شما قول می دهم که برای حل این معضل هر آموزش جدیدی را که دیدم آن را در اختیار شما قرار دهم و این مقاله را آپدیت کنم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *