آموزش به اشتراک گذاشتن بازی PS۴ به صورت قانونی

چگونه بازی PS۴ را به صورت قانونی به اشتراک بگذاریم ؟ با گسترش بازار کنسول های نسل هشتمی در بازار ایران، گیمر های ایرانی مجبور به تهیه نسخه ارجینال بازی های کنسولی هستند. و اشتراک گذاشتن بازی PS۴ می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها بشود. کمپانی سونی امکانی فراهم کرده است که می توان نسخه دیجیتالی هر بازی را به صورت قانونی روی دو کنسول PS۴ فعال کرد. توجه داشته باشید برای استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری بازی بین دو نفر می بایست بازی به صورت دیجیتالی و قانونی خریداری شده باشد. بازی های PS۴ را علاوه بر خرید نسخه فیزیکی از بازار می توانید به صورت دیجیتالی از استور سایت سونی خریداری کنید. به دلیل وجود تحریم ها برای پرداخت مبلغ بازی می توانید از گیفیت کارت PSN استفاده کنید.

 

بعد از تهیه یک بازی به صورت دیجیتالی می توانید این بازی را به صورت قانونی با یکی دوستان خود به اشتراک بگذارید. در این روش هر دو شخص می توانند به صورت آفلاین و آنلاین (درصورت فعال بودن پلاس) بازی کنند. توجه کنسول شخص دوم در ابتدا و قبل از ورود به بازی نیاز به متصل شدن به اینترنت جهت بررسی لایسنس بازی از جانب سایت سونی دارد که حجم بسیار ناچیزی از اینترنت مصرف می کند و نیاز به اینترنت پر سرعت ندارد.

کنسولی که قرار است کنسول اصلی باشد و می خواهید بتوانید با تمام یوزر های موجود روی آن بازی کنید و در ابتدا نیاز به اتصال به اینترنت نباشد را مشخص کنید. ابتدا اکانت PSN که با آن بازی را خریداری کرده اید را وارد این کنسول کنید. و از منو اصلی به تنظیمات بروید.

از تنظیمات گزینه PSN را انتخاب کنید. سپس از گزینه های موجود گزینه Activate as Your Primary PS۴ را انتخاب کنید.

از تنظیمات گزینه PSN را انتخاب کنید. سپس از گزینه های موجود گزینه Activate as Your Primary PS۴ را انتخاب کنید.

 

در صفحه ای که باز می شود Activate را انتخاب کنید.

در صفحه ای که باز می شود Activate را انتخاب کنید.

اگر این گزینه خاموش بود به معنای فعال شدن اتوماتیک این اکانت روی این کنسول می باشد. در اینجا اکانت روی کنسول اصلی فعال شده و می توانید بازی را دانلود و اجرا کنید.

اما برای کنسول دوم می بایست اکانت PSN را وارد دستگاه کنید و نیازی به طی مراحل بالا نمی باشد. برای اجرای بازی با کنسول دوم می بایست به اینترنت وصل باشید و از طریق یوزر اصلی که با آن بازی خریداری شده بازی کنید. در ترفندی که به زودی سایت منتشر می کنیم آموزش بازی با یوزر های دیگر توسط این کنسول را آموزش می دهیم.

هرچند ترفند هایی برای دور زدن این قابلیت و فعال کردن یک اکانت بازی روی سه کنسول PS۴ هم در بازار ایران رایج است که به زودی در مطلب اکانت های ظرفیتی این ترفند را آموزش می دهیم.

در صورتی که در رابطه با به اشتراک گذاشتن بازی PS۴ برای شما سوالی پیش آمد در بخش نظرات پاسخگو شما هستیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *