آموزش جستجوی گیف یا تصاویر متحرک در گوگل

چگونه تصاویر متحرک یا گیف را در گوگل سرچ کنیم ؟ تصاویر متحرک یا گیف ها یکی از محبوب ترین های دنیای اینترنت هستند. اگر در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید بدون شک حتما تجربه‌ی دریافت یا ارسال گیف (Gif) را داشته اید. معمولا کاربران شبکه‌های اجتماعی از علاقه‌مندان به این نوع تصاویر هستند و بیشتر این تصاویر متحرک را منابع اینترنتی از جمله سایت های عکس یا موتور جستجوگر گوگل جمع‌آوری کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند.

همانطور که گفته شد با توجه به محبوبیت این گونه تصاویر در شبکه های اجتماعی شرکت گوگل قابلیت جستجوی تصاویر متحرک یا گیف را در بخش جستجوی تصاویر خود ایجاد کرده است که توسط آن می توان به تعداد زیادی گیف دسترسی داشت. درصورتی که علاقمند به تصاویر مترحک یک موضوع خاص هستید در اولین قدم به گوگل مراجعه کرده و در عرض کمتر از چند ثانیه، گیف مورد نظر خود را در گوگل انتخاب کنید.

آموزش جستجوی گیف در گوگل


 

جستجوی گیف در گوگل

  1. ورود به بخش تصاویر گوگل

    در مرحله اول برای جستجوی گیف به بخش تصاویر گوگل از آدرس زیر مراجعه کنید.|images.google.com|

    بخش تصاویر گوگل

    بخش تصاویر گوگل

  2. جستجوی موضوع مورد نظر

    در مرحله دوم موضوع مورد نظر خود را تایپ و جستجو کنید. (برای مثال می توانید عبارت “عشق” یا “Love” را جستجو کنید)

  3. روی گزینه Tools کلیک کنید

    در مرحله سوم پس از نمایش نتایج، با کمک تصویر زیر روی گزینه Tools کلیک کنید.

    روی گزینه Tools کلیک کنید

    روی گزینه Tools کلیک کنید

  4. تغییر Type

    در مرحله چهارم و بعد از انجام مراحل بالا چند گزینه برای شما نمایان خواهد شد. اکنون روی گزینه Type کلیک کرده و از بین گزینه های موجود Animated را انتخاب کنید.

    تغییر Type

    تغییر Type

    صفحه‌ی جستجوی تصاویر دوباره بارگذاری شده و نتایج تغییر می‌کند. اکنون تمامی تصاویر به نمایش در آمده متحرک هستند و می توانید آن ها را ذخیره و در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی برای دوستان خود ارسال کنید.


توجه: لازم به ذکر است که تصاویر متحرک (گیف ها) در صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل به‌صورت ثابت هستند و برای متحرک شدن آن ها بایستی روی آن ها کلیک کنید تا اندازه اصلی تصاویر به صورت متحرک نمایش داده شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *