آموزش نحوه قرارگرفتن مژه مصنوعی بر چشم

امروزه اکثر خانم ها با مژه مصنوعی سر و کار دارند و این کار را در آرایشگاه ها انجام میدهند. با تماشای این پست از مطالب مجله اینترنتی اینفو  برای عمل قرار دادن مژه بر روی پلکها دیگر نیازی به آرایشگر نخواهید داشت.

آموزش نحوه قرارگرفتن مژه مصنوعی بر چشم فقط در پنج مرحله :

مژه مصنوعی

مرحله ۱٫ آماده سازی چشمان خود

قبل از اینکه شما با استفاده از مژه های مصنوعی کار را آغاز کنید، نیاز به کمی کار بر روی مژه های طبیعی خود دارید. می توانید کمی مژه های خود را آرایش کنید. و آن هم آرایش کم

مژه مصنوعی

مرحله ۲٫ چک کردن مژه با چشمان خود

پایه مژه مصنوعی خود را طوری قرار دهید که اندازه ی چشمان شما باشد. و اضافه های آن را با قیچی کوچک کوتاه کنید.به یاد داشته باشید، اندازه صحیح مهم است.

مژه مصنوعی

مرحله ۳٫ برداشتن مژه

وقتی مطمئن از اندازه درست مژه ها شدید،  مژه را به  شکل ‘C . در موقعیت فرموژه نگه دارید برای چند ثانیه به طوری که به شکل تنظیم شده دراید.

مژه مصنوعی

.مرحله ۴٫ چسب زدن به مژه

مژه مصنوعی را با استفاده از یک موچین و یا انگشتان دست خود مانند شکل زیر نگه داربد طوری که ته موژه رو به بالا باشد و شروع به چسب زدن انتهای مژه نمایید و حداقل ده تا پانزده ثانیه صبر کنید تا کمی چسب خشک تر شود.

مژه مصنوعی

مرحله ۵٫ قرار دادن مژه

گام بعدی ، برای قرار دادن این مژه بر روی چشم خود . مطمئن شوید که مژه مصنوعی در پایه طبیعی خط شلاق قرار دارد. و در حالت مطلوب، می باشد. مژه مصنوعی باید محکم به پلک بچسبد و بعد از اطمینان از نحوه ی قرار گیری مژه ها چنانچه از از پلک ها جدا نشود. شروع به آرایش مژه ها و چشمان خود نمایید. امیدوارم  مفید واقع شود.

مژه مصنوعی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *