آموزش چک کردن سطح باتری Pencil یا مداد اپل

 

به گفته خود اپل با یک بار شارژ کامل مداد اپل، شما می توانید تا ۱۲ ساعت از آن کار بکشید اما اگر می خواهید آن را شارژ کنید کافی است که با کابل به سیستم آن را وصل کنید و اجازه دهید تا ۱۵ ثانیه شارژ شود. این مداد طی ۱۵ ثانیه انرژی لازم برای کارکرد نیم ساعته را خواهد گرفت.

به کمک ویجت آیپد پرو می توانید به راحتی میزان شارژ باتری مداد خود را مشاهده کنید. برای این کار لازم است که از بالا به پایین روی نمایشگر سوایپ کنید و بعد به سمت راست سوایپ کنید تا بتوانید بخش لازم را مشاهده کنید.

مشاهده طول عمر باتری مداد اپل

اگر نمی توانید ویجت مربوط به باتری را مشاهده کنید کافی است که به پایین اسکرول کنید و به دکمه Edit که رسیدید آن را کلیک کنید و ادامه تنظیمات را در این بخش انجام دهید:

افزودن ویجت در ای پد

در قسمتی به نام “More Widgets” می توانید “Batteries” را مشاهده کنید کمی به دنبال آن بگردید  و آن را پیدا کنید و بعد بر روی علامت + ضربه بزنید تا به لیست ویجت ها اضافه شود.

افزودن ویجت باتری در ای پد

با درگ کردن و کشیدن ویجت و حرکت بین ویجت ها می توانید این ویجت را جایی که دوست دارید قرار دهید و به آن دسترسی داشته باشید. وقتی این کار را انجام دادید کافی است که گزینه DONE را بزنید. این دکمه در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد ( مطابق عکس زیر ):

حالا شما در این ویجت قادر خواهید بود وضعیت باتری Pad Pro, Apple Pencil و هر چیزی که به آی پد شما متصل است  ( مثل AirPods ) را مشاهده کنید. هر بار که می خواهید به این اطلاعات دست پیدا کنید کافی است با راه اندازی Today و ویجت ها آن چه را که می خواهید بدست آورید.

نظر شما در رابطه با این آموزش چیست؟ دیدگاه ها و تجربیات کاربری خود از اپل را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *