آیا فرازمینی ها با آمریگا و روسیه در ارتباط هستند ؟

SETI

هر کس به تاریخچه ، فعالیت های فضایی ناسا و کلا آمریکا حتی شوروی و روسیه فعلی نگاه کند ، آن چیزی که خیلی برجسته است ، مخفی کاری است ، پدیده های غیر قابل توضیحی بطور کلی در فضا وجود دارند ، که ناسا یا آن ها را کلا نادیده می گیرد و در برابر پرسش ها هیچ پاسخی نمی دهد یا تکذیب می کند .

نمونه اش سایتینگ های بی شمار از یوفوها در ایستگاه فضایی و مریخ و ماه ، حتی ژوپیتر و زحل و . است ، ( حالا به زمین کاری نداریم ) و همه آن ها صرفا با توضیحاتی از قبیل اینکه ذهن چشم را گول می زند ، یا انعکاس نور ، زباله و یخ ، از جانب ناسا پاسخ داده می شود ، در کلیپ ایستگاه فضایی می بینید که یوفو از جلوی ایستگاه رفته و بر می گردد ، مانور می دهد و در نهایت فضانورد با دستش سعی در پوشاندن آن دارد ، اخیرا سوالی برایم پیش آمد که نوشتم که آیا ناسا با این یوفوها ارتباط نزدیک داشته یا نه؟

ufo 1

در اینجا یا باید توضیح ناسا از یخ و زباله را قبول کنیم یا احتمالا با یوفوهایی صلح طلب و بی آزار روبرو هستیم که ناسا با خیال راحت در حضورشان دارد به اموراتش می پردازد ، اما واقعا چقدر هیجان انگیز خواهد بود که برای  یک دقیقه فکر کنیم ناسا با آن ها ارتباط برقرار کرده است . به عقیده یوفولوژیست ها ، ناسا از ابتدای آغاز برنامه فضایی اش ، حتی روسیه ، از وجود موجودات فرازمینی مطلع بوده اند و چه بسا با کمک تکنولوژیکی آن ها این برنامه ها را توسعه داده اند،

BBtsnII

برخی از یوفولوژیست ها می گویند ، خود فرازمینی ها علاقه ای به ارتباط با انسان ها ندارند و هدفشان عدم دخالت در زمین است ولی نگران فعالیت های زیانبار بشر هستند . آیا واقعا این تصورات درست است ، کسی نمی داند و به هیچ وجه نمی توان آن ها را اثبات نمود ، چون هیچ دلیل محکمه پسندی مبنی بر وجود موجودات فرازمینی وجود نداشته و مضافا هیچ نهاد و سازمان آکادمیک نیز موجودیت آن ها را تایید نکرده است ، اما تقریبا تردیدی هم در این نیست که ناسا ید طولایی در پنهانکاری دارد و دلیلش شاید به این زودی ها مشخص نشود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *