آیا فضایی‌ها ۲۵۰ هزار سال قبل به زمین آمده بودند؟

قطعه‌ای فلزی در رومانی که قدمت آن به ۲۵۰ هزار سال قبل می رسد، بحث و جدل فراوانی را بین کارشناسان درباره احتمال سفر موجودات فضایی به زمین به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این قطعه فلزی که گویا دست ساز می باشد در سال ۱۹۷۳ در رومانی کشف شد.
از زمان کشف این قطعه که از ترکیب ۱۲ فلز تشکیل شده و ۹۰ درصد آن آلومینیوم است، آزمایشهای بسیاری بر آن انجام شده. به گفته کارشناسان، قدمت این قطعه فلزی به ۲۵۰ هزار سال قبل می‌رسد.

آیا فضایی‌ها 250 هزار سال قبل به زمین آمده بودند؟

روسیا الیوم خاطرنشان کرد، کارشناسان تأکید دارند که بشر تا ۲۰۰ سال قبل قادر به تولید آلومینیوم نبود، به همین دلیل کشف یک قطعه آلومینیومی که مربوط به ۲۵۰ هزار سال قبل بسیار قابل توجه است.
این قطعه در سال ۱۹۷۳ به همراه سه قطعه دیگر در کرانه رود «موریس» در منطقه ای نزدیک به شهر Aiud در عمق ۱۰ متری زمین کشف شد.

آیا فضایی‌ها 250 هزار سال قبل به زمین آمده بودند؟

کارشناسان پس از بررسی‌های دقیق دریافتند که دو قطعه از اشیاء کشف شده از استخوانهای پستانداران منقرض شده می‌باشند که هشت تا ۱۰ هزار سال قبل روی زمین زندگی می کردند؛ اما قطعه سوم فلزی و دست ساز می باشد.
طول قطعه فلزی کشف شده ۲۰ سانتیمتر و عرض آن ۱۲٫۵ سانتیمتر به قطر ۷ سانتیمر است. برخی کارشناسان معتقدند که این قطعه مربوط به فضایی هایی است که سالهای دور به زمین سفر کرده بودند.

آیا فضایی‌ها 250 هزار سال قبل به زمین آمده بودند؟

یک کارشناس محلی به نام «میهای وینتبر» اعتقاد دارد که قطعه فلزی مذکور قسمتی از هواپیماهای آلمانی در دوران جنگ جهانی دوم است؛ با این حال به گفته برخی کارشناسان، این نظریه نمی تواند عمر واقعی این قطعه قدیمی را توجیه کند.
این قطعه فلزی باستانی اکنون در موزه تاریخ شهر «کلوژ نپوکا» در رومانی نگهداری می شود و کارشناسان هنوز توضیحی دربارۀ ماهیت آن ندارند.

آیا فضایی‌ها 250 هزار سال قبل به زمین آمده بودند؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *