آیکون گوگل استریت ویو در منطقه ۵۱ به بشقاب‌پرنده تبدیل می‌شود!

Google-Maps-Flying-Saucer-2

گوگل مپ ابزار بسیار قدرتمندی است. درحالی‌که این ابزار کاربردهای مفید زیادی دارد، برخی ویژگی‌های این ابزار قدرتمند جنبه شوخی هم دارد. این ویژگی‌های جالب گوگل مپ، برای اولین بار توسط برخی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت گزارش شد. این کاربران می‌گویند، آیکون گوگل مپ در زمان سفر به منطقه معروف ۵۱ به شکل یک بشقاب‌پرنده درمی‌آید.

همان‌طوری که احتمالا می‌دانید، تئوری توطئه معروفی در این مورد وجود دارد که می‌گوید، در منطقه ۵۱ تحقیقات فوق سری در رابطه با موجودات فضایی انجام می‌شود. فیلم “روز استقلال” که در سال ۱۹۹۶ ساخته‌شده، یکی از منابع ساختگی در مورد منطقه ۵۱ است که ادعا می‌کرد، تحقیقات مربوط به موجودات فضایی و تکنولوژی‌های آنها-که از سقوط بشقاب پرنده‌ها بازیابی شده‌اند- در یک پایگاه نظامی سری در حدود ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب لاس‌وگاس در صحرای نوادا انجام می‌شود. برخی مردم حوالی این منطقه ادعا می‌کردند، شاهد پروازهای عجیبی در این پایگاه فوق سری بوده‌اند.

درحالی‌که هدف تحقیقات واقعی منطقه ۵۱ سری است، دولت ایالات‌متحده وجود این پایگاه را تائید کرده. (سازمان سیا رسما این پایگاه را “فرودگاه خانگی” یا ” گروم لیک” می‌نامد) منطقه ۵۱ بخشی از پایگاه هوایی ادواردز است که در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ به آزمایش هواپیماهای فوق پیشرفته در آن شهرت داشت.

Google-Maps-Flying-Saucer-1

اگر در نسخه دسکتاپ گوگل مپ، آیکون استریت ویو را به منطقه ۵۱ ببرید، متوجه می‌شوید، آیکون آدمک زردرنگ این نرم‌افزار تبدیل به یک بشقاب‌پرنده می‌شود

پرواز هواپیماهای جاسوسی لاکهید یو-۲ و ای-۱۲ از برنامه جاسوسی OXCART برای اولین بار در اوایل سال ۱۹۵۵ در این پایگاه انجام شده است. گزارش‌های مبنی بر رؤیت یوفوها در این منطقه واقعا اشیای ناشناس پرنده (بازی با کلمات، یوفو مخفف شی‌ء ناشناسِ پرنده یا Unidentified flying object) بوده‌اند، اما به این دلیل که این هواپیماها فوق سری بوده‌اند، نه این‌که واقعا توسط موجودات فضایی هدایت شده باشند.

و حالا هم این تئوری توطئه بیشتر جنبه کمیک دارد، اگر در نسخه دسکتاپ گوگل مپ، آیکون استریت ویو را به منطقه ۵۱ ببرید، متوجه می‌شوید، آیکون آدمک زرد رنگ این نرم‌افزار تبدیل به یک بشقاب‌پرنده می‌شود. همچنین یکی دیگر از کاربران ردیت گفته است که آیکون استریت ویو زمانی که روی کاخ باکینگهام (اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی در لندن) به شکل ملکه انگلستان درمی‌آید.

.

منبع: kopitiambot

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *