اثرات فعالیت های خورشیدی در تاریخ و سال ۲۰۱۲

مقاله ای ارزشمند از ویلیام هِنری

با تشکر از آرتور سی. کلارک – که شجاعانه در این دنیای جدید و رو به فنا (پایان دنیا) ؛ در یک سیاره جدید (پدید آمدن دنیای جدیدی در گوشه ای دیگر در سال ۲۰۱۲) را به تصویر کشیده است. مهمترین رویداد های سال ۲۰۱۰ به بشقاب پرنده ها و افشای راز آنان توسط دولت مردان و یا حتی بمب خبری ، اولین تماسها و یا وحی از طریق موجودیت بازدیدکنندگان فرازمینی روی داده ، ختم می شود. در واقع بسیای از اتفاقات در سال ۲۰۱۰ روی داد.

بعد از افشای اسناد مجهول در مورد رازهای بشقاب پرنده ها توسط دولتمردان بریتانیا ، دانمارک ، اروگوئه و نیوزلند که در سالهای اخیر صورت گرفت اخیراً دولت اکوادور نیز به دنبال این افشاگری ها رازهای خود را در مورد فرازمینیان آشکار کردند و همگی این رخدادها در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ روی می دهد ، در این میان فیزیکدان و متخصص مشهور نجوم شناسی انگلیسی ؛ استیون هاوکینگ در رابطه با فرازمینیان به ما می گوید: بیگانگان فضایی در خارج از جو زمین وجود دارند (شاید آنها در مرکز یک ستاره ساکن باشند و یا شاید شناور در فضای بین سیارت باشند) و در این میان ستارشناس معروف پاپ در مورد ماهیت بیگانگان به ما می گوید (اگر از من بپرسید بیگانگان وجود دارند ، من می گویم آنان روح های هستند که بر افکار سوار شده اند.)

با این حال برخی از ناظران به افشای اسنادی در مورد دیسک عظیم کیهانی » twirling » می پردازند ، «که این نماد در کودکی گردن آویز اوباما رئیس جمهور کنونی آمریکا بود» افشای این اسناد از شبکه رسمی ایالات متحده رونمایی می شود ، که در این میان اوباما با خنده ای بر لب داشته و در حالی که یک آدمک را در دستان خود تکان می دهد (آدمکی مثل ما ، اما بلندتر و هوشمندانه تر) به صحنه برنامه زنده ای که در رابطه با فرازمینیان ، زندگی در بیرون از زمین بوده ، حضور می یابد ، (آنان با نوایی اپرایی خود در جریان برنامه می گویند: آنها (فرازمینیان) چه کسانی هستند ، و یا چه چیز آنان به ما شبیه است)

حداکثر فعالیتهای خورشیدی

مطابق با سال ۲۰۱۰ میلادی ، مهمترین اسطوره آسمانی که در مورد یکی دیگر از دیسک های آسمانی می بپردازد  ممکن است با این موضوع که خورشید ما از خواب  بیدار شده است رابطه مستقیمی با فعالیتهای خورشیدی داشته باشد. دکتر Paul LaViolette«» متخصص فیزیک نجومی این اسطوره ها را مورد تایید قرار داده و می گوید: زمین زیر آتش های ، نا آرامی های الهه خورشید قرار گرفته است. این یک خبر بزرگی است.

» در این راستا دانشمندان هشدار می دهند ، که از سال ۲۰۱۰ تا اواسط سال۲۰۱۳  میلادی ، ما شاهد فعالیتهای بیشتری از خورشید خواهیم بود ، و بطور بالقوه برای زمین خطرناک بوده و نیز خورشید وارد دوره ای خواهد شد که در آن به حداکثر چرخه فعالیت خود می رسد، در این میان دانشمندان این دوره را در دایره ای بنام «حداکثر فعالیتهای خورشیدی» و یا “solar max.”  قرار داده اند.

با توجه به اینکه این فعالیت ها همزمان با پایان رسیدن تقویم مایا روی می دهد  «یعنی سال ۲۰۱۲ میلادی» ، پیامبران الهی نیز در مورد این وقایع به مردم هشدار داده بودند «روزی خواهد آمد که شما نشانه های چشمگیری را در آسمان نظاره خواهید کرد» (همزمان با حمکرانی دولت های ستمگر و افزایش روز افزون تروریسم در جهان ، صدایی بسیار بزرگ در گوشها شنیده خواهد شد ، این صدا تن به تن گشته تا این که به بدن ها می رسد ، در این هنگام بر اثر لرزش این صدای عظیم پوست بدن ها از بین رفته ، و با توجه به بسامد والای صدای انتشار شده در جهانیان ، تن ها (بدن ها) به نوع جدیدی تغییر یافته ، و ما شاهد تغییرات بسیار عظیم کیهانی خواهیم بود که آن برای بشر بسیار شگفت آور و مرموز خواهد بود).

آیا بیداری خورشید و آغاز فعالیتهای شدید خورشیدی «در این زمان» و انشعاب امواج سهمگین گاما از خورشید می تواند پیش درآمدی برای پایان دنیا در تقویم مایا و نیز نبوت (روز قیامت) در آیین مسیحت باشد.

این آغاز راه است.

در اینجا آنچه اتفاق افتاده چیست؟

sun5

در این جا یک دیسک/کامل بسیار بزرگ از طول موج شدید فرابنفش که از خورشید ساطح شده است را مشاهده می کنیم ، تصویر گرفته شده در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۰ و توسط تیم NASA – SDO گرفته شده است.

sun8

«NASA – SDO: NASA – Solar Dynamics Observatory» (رصد خانه پویای خورشیدی ناسا)

افزایش فعالیتهای خورشیدی می تواند فرصتی را برای ساکنان قاره آمریکا ، جنوب اروپا و ژاپن محیا سازد ، تا آنان بتوانند نورهای شمالی را برای اولین بار به مدت چندین سال مشاده نمایند ، در واقع نورهای شمالی تنها در دو قطب شمال و جنوبی زمین روی می دهد و دلیل این واقعه نیز میدان های مغناطیسی زمین می باشد.

خورشید / سون پسر خورشید / اینجا  آمده اند

پس از یک دوره غیر منتظره طولانی از فعالیت های بسیار کم خورشیدی ، مجموعه ای از وقایع شدید  از ۱ اوت ۲۰۱۰ آغاز می گردد ، بطوری که فعالیتهای قدرتمند خورشیدی در نزدیکی زمین روی داده و از جمله وقایع می توان به ، فوران های گسترده پلاسما ، ایجاد شعله های عظیم خورشیدی ، سونامی های که در سطح خورشید روی داده باعث شکل گیری رشته های عظیم مغناطیسی شد که این رشته های بسیار عظیم با طول موج های بسیار بلند در سطح خورشید ایجاد شده و با فوران امواج رادیواکتیو ، دهها تن از توده های هاله های خورشیدی (CMEs) در سطح فضا منتشر شده و به سمت زمین در حال حرکت بوده اند» اشاره نمود.

sun22

طوفان سهمگین خورشید:

رصدخانه خورشیدی پویای ناسا با گرفتن تصویر فوق از سطح خورشید ، چندین طول موج فوق العاده عظیم فرابنفش را نشان می دهد که در ۱ اوت ۲۰۱۰ سبب شکل گیری یک طوفان عظیم در سطح خورشید  گردید ، در این حادثه ذرات باردار از سطح خورشید جداشده و بی درنگ بسوی زمین فرستاده شدند. کلاس ۳ – C3 تشعشع ناگهانی نیروی خورشیدی ، باعث نمایش خیره کننده نورهای سبز رنگ شفق طوفانهای وابسته به جاذبه ، بروی زمین در حدود ۱۲ ساعت بطول انجامید.

آیا حداکثر فعالیتهای خورشیدی در سال ۲۰۱۲ روی خواهد داد؟

با توجه به شواهد تازه ناسا و نیز پیش بینی های انجام گرفته ، موج بعدی از طوفانهای فوق العاده خورشیدی در اوسط ماه می سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ رخ می دهد ، شبیه به این واقعه بسیار تلخ در سال۱۸۰۵  اتفاق افتاد که در طی این حادثه تمامی شریان های الکتریکی و تمامی سیستم های برقی در کل سیاره از کار افتاده و شاید دوباره در حدود ۱۰۰ سال بعد یعنی در ۲۰۱۲-۲۰۱۳ این حوادث بسیار عجیب اتفاق بیفتد. تصاویر اصلی از  www.nswp.gov))

همانطور که خورشید در حال بیدار شدن است (آغاز فعالیت) ، در این حال ناسا چشمهای خود را بر این رویداد و تغیرات اقلیمی بسته است (و چه واقعه حیرت آوری در حال رخ دادن است ؟ چه در منظومه شمسی ما ، و در واقع کهکشان ما؟!!!) برخی از نجوم شناسان در مورد این وقایع فاجعه بار که در اواسط می ۲۰۱۲-۲۰۱۳ روی خواهد داد ، هشدار می دهند ، برخی دیگر از کارشناسان از آن به عنوان «ضربه مهلک» یاد می کنند ، برخی دیگر می گویند این تغییرات جزئی می باشد (یعنی تنها یک سری تغییرات جزئی و ضرباتی که درسطح ستاره روی می دهد نه در کل کهکشان) با توجه به گفته ایشان می بایست هیچ واقعه در طول این فعالیتها اتفاق نیافتد و تنها اتفاقات در خورشید روی دهد ولی با توجه به منابع و ماخذ و بسیاری از شواهد ، تنها یک طوفان کوچک در خورشید و یا یک فوران پلاسما می تواند بر میدان مغناطیسی زمین اثرات مخربی داشته باشد و حال آنکه در طی سالهای ۲۰۱۲ و یا ۲۰۱۳ تعداد روز افزون این طوفانها و فوران به حداکثر خود رسیده ، آیا می توان گفت: چیزی اتفاق نخواهد افتاد؟ پس می توان نتیجه گرفت ، افرادی که از سوی مقامات به این پرسش ها پاسخ های گمراه کننده ای می دهند تنها برای دلخوش کردن افراد است و جنبه حقیقت آن بروز نخواهد شد.

ریچارد  فیشر رئیس واحد Heliophysics ناسا ، در مورد وقایع خورشیدی توضیح می دهد «خورشید در حال بیدار شدن از یک خواب عمیق می باشد ، در چند سال آینده انتظار می رود که سطح بالاتری از فعالیتهای خورشیدی را در سطح این ستاره شاهد باشیم. در همان حین فناوری های جامعه ما حساسیت های بی سابقه ایی را به این نوع از طوفانهای خورشیدی خواهد داشت ، تقاطع این دو موضوع قبل از هر چیز دیگری در مورد فعالیتهای خورشیدی ذهن دانشمندان فضایی را به خود مشغول کرده است.

آکادمی علوم بین المللی در سه سال قبل یعنی در سال ۲۰۰۸ میلادی هرگز به این اصل «رویدادهای شدید آب و هوایی اجتماعی – و اثرات اقتصادی آن» توجه خاصی نمی کردند.

ریچار فیشر در ادامه اشاره می کند به اینکه: چگونه مردم از اوایل قرن ۲۱ در اصول زندگی روزمره خود بر سیستم های فوق پیشرفته با تکنولوژی بالا به نسبت قرن ۲۰ تکیه کرده اند. با فعالیتهای شدید خورشیدی ، شبکه های قدرتمند هوشمند در زمینه های ناوبری G.P.S  ، که این فناوری در زمینه های مسافرت های هوایی ، خدمات مالی و ارتباطات با مرکز اورژانس رادیویی  بکار می رود ؛ امکان دارد به طور موقت خارج از سرویس دهی شوند (و یا حتی از بین روند.). به عبارتی دیگر ، اساساً همه چیزهایی که زندگی ما اکنون وابسته به آنهاست ، در سال های آینده در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

آکادمی هشدار داد ، طوفان های خورشیدی در این سیکل از فعالیتهای خورشیدی می تواند ۲۰ برابر بیشتر از خسارت های اقتصادی که از طوفان کاترینا آیالات متحده در حدود ۲ تریلیون دلار بود ، را بر جهانیان وارد سازد.

روشنایی خاموش می گردد! زمین در تاریکی فرو می رود و خاموش می شود ، عکس های ماهوراه ای ناسا این را می گویند ، چه اگر ناسا از این وقایع خوشش آید و چه نه ، همه این اتفاقات ناگهان زمین را دچار این عوامل خواهد کرد؟

بخش عمده ای از آسیب ها می تواند به طور موثر بخشی کاهش یابند ، و این زمانی ممکن خواهد بود که اگر مدیران پیش از این وقایع آنرا دانسته و به فکر راه حلی باشند. قرار دادن ماهوارهای مخابراتی در مدار به حالت امن و قطع نمودن ترانسفورماتورهای ارتباطی می تواند از آسیب های احتمالی که از امواج الکتریکی حاصل می گردد ، محافظت کرد. اقدام های پیشیگیرانه ، با این حال ، نیاز به پیش بین های دقیقی دارد که توسط «NOAA» – سازمان ملی امور اقیانوسی و جوی صورت خواهد گرفت.

sun25

پروژه “SOHO” نیز در قلب خورشید نفوذ کرده و به بررسی فعالیتهای خورشیدی می پردازد. این همان چیزی است که شما می توانید در داخل خورشید و دیگر ستارگان نظیر آنرا پیدا کنید. مرکز و هسته خورشید مکانی است ، که این ستاره  به تولید انرژی و واکنش های هسته ای می پردازد. در ناحیه بعدی خورشید ، که تابش انرژی در آن ناحیه به سمت خارج جریان دارد. در مناطق همرفتی (جابجایی انرژی) ، تابش به خارج از سطح خورشید در جریان بوده و سلولهای همرفتی به سمت زمین در حال حرکت هستند. در نهایت این عوامل آفتاب و یا به اصطلاع نور کره را پدید می آورند ، در زیر تصویری را از سطوح خورشید (بیرونی – داخلی) را مشاهده خواهید کرد. تصویر اکتسابی : ناسا / اسا

تیم BISON ناسا ، در حال مشاهده امواج تولید شده در اعماق خورشید هستند. اگر چه ما بدون داشتن تجهیزات ویژه نخواهیم توانست دگرگونی های خورشیدی را احساس کنیم اما در این حین خورشید در حال تزلزل و تنها ستاره منظومه شمسی به ستوه آمده است. فوران پلاسما در سطح این ستاره در محدوده دید بسیار کمی قرار داشته و به طور مداوم این انرژی آزاد شده و دوباره بازخورد خورشید می شود ، در این حین پاسخ خورشید به این بازخوردهای انرژی بمانند یک ارتعاش عظیم الجثه می باشد ، که به مانند یک نت موسیقی نواخته شده است.

(تصویر اکتسابی: http://www.sunearthplan.net/1/12/When-the-Sun-shakes)

سنت ATON ATONATIUH

برخی از سنت های نبوی (مسیحی) ، از جمله سنت «اینکا» از قبل پیش آگاهی هایی از تغییرات گسترده خورشیدی را در طول زمان کنونی به ما گوش زد کرده بود. همانطور که پیروان سنت «کتی دوره» یکی دیگر از سنتها ، که در پیش بینی هایی در مورد نبوت به ما می گوید: در این عصر (در حال حاضر) ، زمانی که عقاب شمال و شاهرخ (کرکس) جنوب با هم در حال پرواز باشند ، زمین از خواب بیدار خواهد شد. عقاب از شمال نمی تواند بدون وسیله شاهرخ از جنوب آزاد شود. (تداخل دو قطب خورشید)

سنت آزتک ، توجه بسیار زیادی را به حرکات خورشیدی داشته و در تقویم های خود از این خصیصه استفاده نموده است. که تقویم دوم آنان یعنی تقویم مایا تنها به حرکات کائنات و بخصوص خورشید می پردازد. برای آیین آزتک ، Tonitiuh (خدای خورشید) و Tollan خدای آسمان ازتک ها بوده است. لازم به ذکر است که ، نام اصلی سرزمین مایا “Tollan” یا تولا نامیده می شود ، و نام آن نیز از تولا که در سرزمین Quetzalcoatl حکمرانی می کرد گرفته شده بود. نبوت (پیشگویی) مایان به ما می گوید: که تولا حاکم آسمان ها و خدای خورشید در سال ۲۰۱۲ به زمین باز خواهد گشت «روز رستاخیز».

دیسک سنگی / تقویم آزتک وابسته به خورشید است ، در مرکز تقویم سنگی «آزتک ، Tonatiuh (خدای خورشید) قرار دارد ، که او در بین ۲۰ نماد از روز احاطه شده است. چهره Tonatiuh ، در چهره ای از خورشید (روبروی خورشید) قرار دارد ، خدای آسمانها ، در اطراف تمامی پدیده های روزانه و دوره ای قرار دارد. (کائنات – پدیده های خسوف ، کسوف و…).

sun15

چهره Tonatiuh در مرکز دایره سنگواره خورشیدی قرار دارد. حدود چهار صورت مربعی شکل به نام Nahui- Ollin و یا چهار جنبش (نهضت) بر این سنگواره وجود دارد. با توجه به اسطوره آزتک ها ، این چهره های مکعبی شکل بر روی سنگواره ، نمایندگانی هستند که هر یک به راه های مختلفی به چهار خورشید (و یا جهان) پایان می دهند ، اولین راه (توسط مرگ حیوانات وحشی سپس توسط باد (طوفان) ، با آتش سوزی ، سیل و در انتها با کمبود غذا.) آزتکیان اعتقاد داشتند که آنها بعد از نابودی چهار خورشید (دنیا) در جهان پنجم ، آخرین دنیا به زندگی ادامه می دهند.

sun26

آدمی مجذوب تشابه میان کلمات عصر کهن  با واژه های کنونی می شود ، که معنای این واژه ها بدین ترتیب می باشد:

Tonatiuh (tona = to the sun and heat «به خورشید و حرارت» , tiuh = ir «امواج مادون قرمز» )

و Atom نام دیسک سنگی که در زمان سلطنت Akhenaton به کار می رفت.

متفکران انقلابی آن دوران ادعا می کردند که Aton «حرارت یا انرژی درون دیسک» – به همان اندازه نور خورشید روشن و درخشان است  ، که برخی دیگر تفسیر می کردند که روشنای آن فراتر از درک و تمامی تصاویر دیگر الاهیات است.

یک دیسک «سنگواره» حاوی علائمی از گسترش پرتوهایی که از نماد Aton ساطح می شود بوده ، که اشعه ها در دستان ظریف  “ankh” که آن را ارائه داده بود به اوج خود رسیده است ، و شاید نمادی از زندگی باشد. هیچ تصویر دیگری در معابد مایا چنین اجازه به لمس این سنگواره را نداشته اند. این سنگواره یادآور پرستش گران خورشید است ، که گوهر خورشید – «گرما» یا «گرما و نور» در دیسک موجود بوده ، که گاهاً این انرژی به خود سنگواره محدود نمی شود ، اما این حرارت حاضر و فعال است ، و زندگی به هر کجایی که پرتوهای خورشیدی قرار دارد کشیده می شود. در سروده ای برای “aton” ، «آخناتون» می نویسد که پرتوهای منشعب شده از این سنگوار حتی به اعماق دریا (اقیانوس ها) نفوذ خواهد کرد.

sun27

با توجه به روایات – اخناتون ، نفریتیتی و بستگان مسیح موعود توسط پرتوهای منشعب شده از سنگواره «aton» به قدرت رسیدند.

sun14

با توجه به تصویر فوق و دیسک Aton ، خورشید دارای صورت و نیز در پرتوهای منشعب شده از خورشید به سمت پایین به دستان ختم می شود.

تحلیل عید پنجگانه ، نزول روح القدوس بر رسولان عیسی توسط «دوکیو دی بونیسگنا» (Duccio di Buoniseqna.):

نیروی ابدی «Aton در مفاهیم آیین مسیحی ، » دوباره در عید نزول روح القدوس بر رسولان عیسی ظاهر می شود. در حالی که شاگردان عیسی در مسکن های خود در حال نیایش بودند ، صدایی به مانند باد پر شتابی در خانه به گوش می رسد و و زبانه آتش در محل فرود آمده و بر هر یک از تاج ای چاکراها قرار می گیرد. شعله های آتش مشعب شده از روح القدوس آشکارا در بالای سر شاگردان پدید می آمد ، عید نزول روح القدوس بر رسولان عیسی نشانه تولد کلیسای مسیحی بود.

sun9

sun4

«ناگهان غرشی آمد از آسمان مثل یک باد نیرومند ، که تمامی مسکنی که شاگردان در آن محل نشسته بودند را پر کرد». که در این آیه به  نظر می رسد که آنان «شاگردان» در این حین شعله هایی از آتش را که در مسکن توزیع شده را دیده و بعد از آن نیز در آن محل باقی مانده و خانه مملو از پرتوهایی از روح القدوس شده بود. (نزول رسولان الاهی آیه ۳-۲:۲).

توصیفات یکسان از «آمانرا» توسط آخناتون و نفریتی در مورد دریافت پرتوهایی از اشعه حیات بخش / کلیدی از Aton : همانطور که در مورد احضار روح القدوس بحث می شود ، می توان به تصویر کشیدن هنر مسیحی در عید نزول روح القدوس بر رسولان عیسی ، یا مسح کردن سر شاگردان میسح توسط نیروی کیهانی «روح القدوس» اشاره می کند.

در این توصیفات این امکان وجود دارد که ما توانیم ارتباطی را بین کلید زندگی و روح القدوس را در اشعه اتون ببینیم. بنابراین روشن است که یکی از شگفتی های این مکاتبات «تواصیف» در صورتی است ، که عید پنجگانه مسیحیت ، احیای مراسم باستانی عرفانی بوده  و یا رمز و رازی در آن وجود دارد و در کلامی ساده تر آموزش هایی سری در کلاس ها ارائه می شد؟

sun7

شاگردان وی تجربه روئیت انرژی تابشی خورشیدی در عید پنجگانه را در اتاق های فوقانی داشته بودند.

sun_comp1

حضرت مریم و دریافت اشعه های عرفانی از نور درخشان روح القدوس در عید نزول روح القدوس بر رسولان مسیح (تصویر سمت چپ) ، آخناتون و نفریتی در حال استفاده از حرارت آفتاب از اشعه های حیات بخش خورشیدی / کلید جاودانگی Aton (تصویر سمت راست).

sun1

حضرت عیسی / پرودگار / خورشید / پرتوهای منشعب شده از Aton به مانند نوری بر سر شاگردان عیسی در روز عید نازل می شود.

اگر ما جایگزینی را برای خورشید قرار دهیم ، پسر خورشید «سون» به عنوان انتقال دهنده این انرژی انتخاب می گردد ، در این راستا ما می توانیم ، ارتعاشاتی و انرژی های حیات بخشی که از ستاره ها و نورهای انشعاب شده بر سر شاگردان عیسی (شاگردان آن زمان در حال هوشیاری بوده اند) ، که آن قابل تصور است. نبوت مسیحی می گوید که این پرتوهای حیات بخش در آخرین روز (قیامت) بر روی تمامی جسم ها ریخته خواهد شد. (نزول رسولان الاهی آیه ۲-۱۶:۲۱).

آهنگ های خورشیدی

این ایده که «بارانهای» ساطح شده از خورشید یا «کلیدهای زندگی» بر زمین وجود دارد ، در علم بسیار مستحک و استوار است.

خورشید به مانند یک ابزار موسیقی غولپیکر است. تمامی ارتعاشات ساطح شده از خورشید به مانند الگوی پیچیده ای از امواج صوت می باشد. این حلقه ها بمانند یک ناقوس (زنگوله) و ارتعاشات بمانند یک اندام لوله ای شکل است. رصدخانه ملی نجوم اپتیکی می گوید: ما باید شیوه گوش دادن به آهنگ های خورشیدی را بیاموزیم. منجمان در واقع ، در مورد موسیقی های خورشیدی تخمین می زنند که خورشید در حدود ۱۰ میلیون نت یا کلید را در خود داشته باشد.

آهنگ خورشیدی ، معمولاً اولین چیزی نیست که ما در مورد آن فکر می کنیم ، در واقع ما در مورد خورشید فکر می کنیم. دلیل این موضوع آن است که ما در واقع نمی توانیم آن (آهنگ های خورشیدی) را گوش دهیم. امواج صوتی که از خورشید ساطح می شود معمولاً در فرکانسهایی بسیار پایین قرار دارد و به همین دلیل بشر نمی تواند آن را بشوند. امواج صوتی ساطح شده از خورشید در فاصله ۹۳ میلیون کیلومتری به صورت نهفته و دورتر از خورشید و در میان خلاء فضا قرار می گیرد. طبیعتاً اصوات نمی توانند از طریق فضا سفر کنند ، و در این حین ، چنین به نظر می رسد که ما نمی توانیم به آهنگ خورشیدی گوش دهیم ولی در این میان دانشمندان با استفاده درست از ابزارهای رصد قادرند به تپشهای خورشیدی»گوش» فرا دهند. ستارشناسان برای اندازه گیری انرژی های خورشیدی و به منظور تعیین تپشهای ساطح شده از خورشید آنرا به مانند یک قلپ در حال تپیدن شرح می دهند. موسیقی تنها راه برای یادگیری درباره قلب خورشید است ، و دلیل آن اینست که ما هر آنچه را که از خورشید به بیرون منشعب می شود را می بینیم و بسیاری از این انشعابت چون اهنگهای خورشیدی در محدوده ایی خارج از دید انسان قرار دارد.

در اینجا یک کلیپ از یوتیوب قرار داده شده که به شما اجازه می دهد تا به صدای خورشید گوش فرا دهید.

sun18

شبیه سازی رایانه ای نشان می دهد از الگویی که از سمت بالا و پایین حرکت کرده و بدین شکل نت هایی از آهنگ های خورشیدی  پدید می آید.

sun17

در تصویر فوق شبیه سازی رایانه ای نشان از انعکاس صوت در قلب خورشید را نمایان می کند.

تصویر فوق: تصویری واقعی از سطح خورشید را نشان می دهد که نت های موسیقی به سمت بالا و پایین در حال حرکت بوده و تند تند در حال برخورد با سطح خورشید هستند ، در اینجا می توان گفت که همه ۱۰ میلیون نت موسیقی موجود در خورشید وجود داشته ، همه در جا و بیکباره نواخته می شوند.

منبع:   http://www.williamhenry.net

 منبع : www.ufolove.wordpress.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *