ادعای عجیب در یک مستند :در ونوس پایگاه های سری وجود دارند احتمالا زمینی یا فرازمینی

 حیات در ونوس

یکی از یوفولوژیست ها اخیرا ادعایی عجیب مطرح نموده و گفته در سیاره ونوس به احتمال بسیار زیاد پایگاه های مخفی وجود دارد که یا متعلق به فرازمینی هاست یا توسط ناسا در آنجا تاسیس شده اند . تصاویری اخیرا از این سیاره بسیار خشن با هوای بسیار گرم و سطحی بسیار خشک منتشر شده است که به طور آشکاری سازه هایی را نشان می دهد که نشانگر وجود موجوداتی هوشمند در آنجا است .

ونوس به وسیله ناسا به عنوان یک سیاره بسیار گرم با بادهای وحشتناک توصیف شده که احتمال مسکونی بودن آن را به صفر می رساند . اما تصاویری که اخیرا در یک مستند از ناسا و جستجوگر فضایی ژاپنی منتشر شده سازه هایی مستطیل شکل را نشان می دهد .

 حیات در ونوس

راوی این مستند که یک یوفولوژیست می باشد ، می گوید : زمانی که حرف از ونوس می شود کلا ناسا و دانشمندان حاضر نیستند زیاد به آن پرداخته و در مورد آن اظهار نظر کنند . ناسا فقط می گوید آنجا گرم و سوزان بوده و گرفتار در اثرات گازهای گلخانه ای فرار است . او می افزاید در ونوس مکان هایی وجود دارد که احتمالا میزبان حیات است و  گودال هایی سفید رنگی وجود دارند که در انها سازه های بسیاری دیده می شوند که احتمالا باید پایگاههای فرازمینی  یا احتمالا زمینی و متعلق به ناسا باشند و تجربه و علم به ما می گوید که طبیعت نمی تواند اشکال هندسی کامل بوجود آورد .

البته برخی دانشمندان ناسا می گویند شاید در گذشته های دور ونوس شرایطی مثل زمین داشته است و این سازه ها شاید بقایای تمدنی بوده باشد که زمانی در ونوس زندگی کرده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *