از این پس با انکشتان تماس بگیرید !

 

f667e409d491ff09df9fbf60b4d83959

به گزارش پایگاه خبری اینفو Sgnl، اولین تکنولوژی BCU در جهان با نام  (Unit Conduction Unit) که امکان گوش دادن به تماسهای تلفنی را از طریق نوک یکی از انگشتان خود فراهم می کند،

این شرکت امروز از این تکنولوژی جالب و منحصر به فرد که انقلابی در وسایل پوشیدنی ایجاد کرده است نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد .

این محصول از C-Lab سامسونگ متمایز است . برای بسیاری که درنمایشگاه حضور دارند بسیار جالب بود که  قادر به گوش دادن به موسیقی با قرار دادن یکی از نوک انگشتان خود در نزدیکی گوش خود و شنیدن صدا مورد نظر !

فرستنده این دستگاه به صورت دست بند در موچ شما قرار می گیرد و به شما اجازه می دهد که از انگشت خود برای شنیدن صدای مکالمه و موسیقی استفاده کنید !

Sgnl ارتعاشات را از مچ دست کاربر از طریق استخوان های به نوک انگشت می فرستد، که هنگام قرار دادن روی پوست در اطراف استخوان در نزدیکی گوش، به صدا تبدیل می شود که تنها توسط کاربر شنیده می شود.

این اختراع بسیار جال است که فقط خود فرد می تواند آن صدا را بشنود این تکنولوژی این امکان را می دهد که مکالمات به صئرت کاملا خصوصی برقرار شود .

این دستبند همچین سنسور های ورزشی ،مانیتور خواب، گام شمار و همچنین یک ساعت کلاسیک و میکروفون قوی به همراه دارد .

همچنین این دستگاه با سیستم عامل های  iOS و اندروید سازگار بوده و مقاوم در برابر آب است و عمر باتری آن تا ۴ روز در حالت آماده به کار یا ۴ ساعت در حالت زمان تماس است. تا به امروز این متفاوت ترین تکنولوژی این نمایشگاه بوده نظر شما در باره این تکنولوژی چیست ؟

اینفو در نمایشگاه ۲۰۱۸  CES حضور خواهد داشت تا همه پوشش های ممکن را برای اطلاع رسانی به شما به ارمغان بیاورد، 

فراموش نکنید که ما را دنبال کنید در  padenasite  کانال تلگرامی پادناسایت

پوشش زنده خبری نمایشگاه CES 2018 در تاریخ (۱۹ دی ماه تا ۲۲ ) در مجله اینترنتی اینفو  با ما همراه باشید .

منبع : mysgnl

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *