از وردپرس برای چه سایت هایی استفاده می شود؟

وردپرس

وردپرس

خیلی ها تصورشان ار اسم وردپرس این است که با وردپرس فقط می توان یک وبلاگ یا مجله خبری راه انداخت ولی وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی است که بخاطر افزونه های فراوان آن هر نوع سایتی را با هر امکاناتی می توان ساخت. پس شما اگر قصد طراحی سایت خاصی با ایده خود را دارید کار را به یک طراح سایت مسلط به وردپرس بدهید مطمئن یاشید بهترین سایت را با امکانات درخواستی خود میتوانید تحویل بگیرید!

چطور با وردپرس هر سایتی را طراحی کنیم؟

همانطور که گفتم وردپرس هسته بسیار قوی دارد و با افزونه های فراوان سایت اصلی وردپرس و سایت های متخصص در ضمینه برنامه نویس افزونه ، و حتی استفاده از  افزونه های رایگان، شما می توانید هر امکاناتی را به سایت خود اضافه کنید و ایده های خود را با آن اجرا کنید، طراحان و برنامه نویسان با استفاده از توابع مخصوص وردپرس، ویجت ها و … هر کاری از عهده شان بر می آید.

افزونه های وردپرس چطور تهیه کنیم؟

افزونه ها رایگان را شما می توانید از سایت خود وردپرس تهیه نمایید  و حتی افزونه هایی هم هستند که پولی هستند و زحمت بیشتری برای آنها کشیده شده است را باز هم می شود تهیه نمود.

چطور افزونه ها را نصب کنیم؟

در پیش خوان وردپرس با کلیک کردن روی افزونه ها و قسمت افزون افزونه، می توانید آن ها را نصب کنید و بعد از نصب ، آن ها در لیست افزونه ها قرار می گیرند که باید فعالش کنید با این کار کد های فانکشن پلاگین، خود را به سیستم اضافه می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *