استیون هاوکینگ به سریال بیگ بنگ تئوری می آید

استیون هاوکینگ

استیون هاوکینگ

استیون هاوکینگ به سریال The Big Bang Theory می آید. دیروز شبکه CBS اعلام کرد که فیزیکدان نظری معروف، استیون هاوکینگ در تاریخ ۷ آپریل (۲۰ فروردین)، به عنوان بازیگر مهمان ظاهر می شود.

بیل پریدی، تهیه کننده ی ارشد سریال می گوید که از خیلی وقت پیش، دعوت کردن استیون هاوکینگ برای بازی در سریال هدف دست اندرکاران سریال بوده است و به نظر می آمده است که آرزویی دست نیافتنی باشد، ولی سرانجام به حقیقت پیوسته است.

پریدی گفت: هر وقت از ما می پرسیدند آرزو دارید چه کسی بازیگر مهمان در سریال باشد، می گفتیم استیون هاوکینگ. ولی می دانستیم که غیر ممکن بود که ستاره شناس و فیزیکدان بزرگی مانند استیون هاوکینگ حاضر به این کار شود. هنوز هم نمی دانیم چگونه استیون هاوکینگ را به دست آورده ایم.

استیون هاوکینگ قرار است به ملاقات شلدون کوپر، بزرگ ترین طرفدارش برود تا ایده ها و تفکرات زیبایش را با او به اشتراک بگذارد. او قبلا هم در سریال های کارتونی Futurama و The Simpsons ظاهر شده است.

استیون هاوکینگ در سال ۱۹۴۲ در انگلستان به دنیا آمد و هم اکنون ۷۰ سال سن دارد. هاوکینگ مبتلا به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک است، وضعیتی که پس از سال‌ها، پیشرفت بیماری در بدنش او را به صورت یک فلج کامل درآورده است. هاوکینگ بیشتر به خاطر نظریه هایش در رابطه با سیاه چاله ها و فضا-زمان معروف شده است. کتاب A Brief History of Time یا تاریخچه ی زمان او هفته ها در لیست پرفروش ترین کتاب ها قرار داشته است.

مطالب مرتبط

۳ دیدگاه‌

  1. Hamid گفت:

    راستی اسم صحیحش هم استفان است نه استیون !

    • admin گفت:

      Stephen این روز ها بیشتر استیون خونده میشه. نلفظ اسم به خود فرد بستگی داره که به هاوکینگ بیشتر استیون میگن
      بیشتر Stefan رو استفان تلفظ می کنن

  2. Hamid گفت:

    واقعاً هم برای همین سریال واین جور چیزها خوبه ! آخه حرفاش بیشتر شبیه افسانه است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *