اطلاعات جدیدی از بازی Spider-man منتشر شد

بازی Spider-Man

شنبه صبح شاهد مراسم playstation experience بودیم که در آن عناوین مختفی نمایش داشتند و حالا اطلاعات بسیار مهمی از بازی Spider-man منتشر شده است.

«بیل رزمن» (Bill Rosemann) از Marvel Games، «برایان اینتهار» (Bryan Intihar) از استودیو Insomniac Games و «رایان پناگوس» (Ryan Penagos) از مارول طی مصاحبه‌ای اطلاعات بسیار مهمی از بازی بازی Spider-man منتشر کردند.

برایان اینتهار بیان کرد که هر آخر هفته بازی را تجربه می‌کند تا بر روند پیشرفت آن نظارت داشته باشد و به طرفداران گفت که با هر بار تجربه آن متوجه پیشرفت روزبه‌روز آن می‌شود.

بیل رزمن به تازگی داستان بازی را خوانده است و به سادگی آن را عالی خطاب کرد. او همچنین بیان کرد که باور پیشرفت بازی نسبت به نمایش E3 برایش دشوار است. او در ادامه گفت تیمی که بر روی حرکات شخصیت بازی کار می‌کند با علاقه بسیاری کار خود را انجام می‌دهد و حرکت شخصیت نسبت به نمایشش در E3 بهبود بسیاری داشته است. بنابر ادعای اینتهار گشت و گذار در شهر نیویورک یکی از بهترین جنبه‌های بازی محسوب می‌شود.

اگه شما به یک ساختمان نزدیک شوید، به آن برخورد نخواهید کرد و مرد عنکبوتی با یک حرکت سریع شروع به بالا رفتن از ساختمان می‌کند. یکی از ایده‌های تیم سازنده این است که در بازی هیچ چیز نباید مانع حرکت شما شود. شما می‌تواند بدون اینکه حرکت خود را متوفق کنید نسبت به اشیا واکنش نشان دهید.

همچنین استودیو Insomniac Games به این موضوع که مردعنکبوتی شخصی را نمی‌کشد نیز وفادار است و مارول بر روی این موضوع تاکید زیادی داشته است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *