افزایش قدرت باروری و درمان نازایی با ژل رویال

زنبور عسل
افزایش قدرت باروری و درمان نازایی با ژل رویال

در ابتدا، لازم است به عنوان یک خانم جوان و بی تجربه به خاطر داشته باشید که ژله رویال، بره موم زنبور عسل است. عسل غذای “خارق العاده ای” برای بهبود روند سلامت زنان محسوب می شود.

نتایج تحقیقات مختلف دانشمندان ثابت کرده است که عسل در کمک به افزایش قدرت باروری انسان، به ویژه زنان بسیار موثر است. جالب است بدانید که ژله رویال هم فواید عسل ملکه را خواهد داشت.

این ژل نوعی ماده مغذی ترشح شده از غدد خاص زنبوران پرستار یا کارگر کندو است که نه تنها برای افزایش قدرت باروری ملکه زنبور عسل در کندو ایجاد می شود، بلکه لاروهای زنبور عسل هم از آن تغذیه نموده و به سلامت و رشد مطلوب می رسند. ژل رویال غنی از اسیدهای آمینه بوده و حاوی (دقیقا ۲۹ نوع ماده) اسید ۱۰ HDA، چربی، قند، ویتامین ها و پروتئین می باشد.

علاوه بر این موارد، این ماده غذایی شامل ویتامین های A، B کمپلکس (اسید فولیک و اینوزیتول)، C، D و E و همچنین دارای مقدار زیادی آهن و کلسیم و دیگر مواد معدنی است. همچنین، ژل رویال حاوی استیل کولین است که برای انتقال پیام های عصبی از یک سلول به سلول دیگر در بدن انسان، به ویژه زنان مورد نیاز می باشد. نتایج تحقیقات اخیر پزشکان متخصص تومورشناسی نشان داده است که ۱۰ HDA موجود در این ماده غذایی درمانی برای انجام فعالیت ضدتوموری در بدن زنان هم بسیار مفید است.
از آنجایی که ژل رویال حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی است، بنابراین می توان ادعا کرد که برای سلامت بدن و عملکرد درست عضلات انسان، به ویژه زنان جوان ضروری می باشد.

نکته مهم در مورد مصرف ژل رویال

نکته بسیار مهمی که مصرف کنندگان ژل رویال باید به آن توجه داشته باشند، این است که اگر فردی به نیش زنبور عسل یا مصرف عسل حساسیت دارد، باید از مصرف تمام محصولات زنبور عسل اجتناب کند.
عوارض جانبی و واکنش هایی که این نوع مواد غذایی در بدن انسان ایجاد می کنند، می تواند شامل ناراحتی های پوستی، مشکل تنفسی و یا حتی شوک آنافیلاکتیک باشد.
اگر شما هم به عنوان یک مصرف کننده با شروع استفاده از محصولات زنبور عسل با هر یک از واکنش های ذکر شده مواجه شدید، باید فورا مصرف این محصولات را قطع کرده و در صورت تشدید علائم به پزشک مراجعه کنید.
همچنین، اگر در هر دو طرف از خانواده شما و یا خانواده همسرتان سابقه آلرژی به نیش زنبور عسل و یا خود عسل وجود دارد، هرگز به عنوان یک زن باردار از عسل و محصولات آن استفاده نکنید، زیرا ممکن است بر روی سلامت جنین داخل رحم شما تأثیر بگذارد.

پیشنهاد استفاده سنتی از ژل رویال

۳۰۰۰ میلی گرم ژل رویال خالص در هر روز، در ۲ دو وعده برای زوجین نابارور در نظر گرفته شده است. البته، اگر این ژل به صورت ۳ وعده با دوز جداگانه در طول روز مصرف شود، پیشنهاد ما ۵۰۰ میلی گرم در هر وعده است. در نهایت، به عنوان یک خانم جوان و بی تجربه فراموش نکنید که بهتر است ژله رویال را درمیان وعده های غذایی مصرف کرده و در تمام طول یک ماه مصرف آن را قطع نکنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *