امکانات ویژه ای که هتل آرتا قشم برای مسافران در نظر گرفته است

یکی از مهم‌ ترین امکانات هر شهر که باعث ورود گردشگران شده و باعث رشد توریسم می‌ شود، وجود هتل های با کیفیت و حرفه ‌ای است. به هر اندازه که هتل ‌های یک شهر کیفیت فوق العاده ای داشته باشند، به همان اندازه می‌ توان انتظار داشت که گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان به این شهر سفر کنند. جزیره زیبای قشم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره سعی شده تا با ساخت هتل های جدید، خاص و هیجان انگیز در این جزیره شاهد رونق گردشگری باشیم. یکی از جذاب ترین و خاص ترین هتل های جزیره زیبای قشم، هتل آرتا است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با هتل آرتا قشم آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

هتل آرتا در قشم

هتل آرتا در قشم

 

هتل آرتا در قشم

اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم و بازدید از این جزیره زیبا را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای آن که سفر خاص و فوق العاده ای داشته باشید، حتماً در یک هتل با کیفیت و درجه یک اقامت داشته باشید. یکی از هتل های فوق العاده زیبای جزیره قشم، هتل آرتا است. این هتل ۴ ستاره است و یکی از هتل های لوکس جزیره قشم به حساب می آید. این هتل خاص در فروردین سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و از آن زمان تا به امروز میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بسیار زیادی بوده است. هتل آرتا در هفت طبقه ساخته شده و در آن ۴۸ اتاق وجود دارد. موقعیت مکانی مناسب و خاص این هتل باعث شده تا از هتل آرتا قشم به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در جزیره یاد شود. هتل آرتا قشم در بلوار شهید بهشتی، رو به روی مجمتع مسکونی علی بن ابی طالب واقع شده است و اگر به دنبال یک هتل خاص در جزیره قشم می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم که اقامت در هتل آرتا را تجربه کنید.

امکانات هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم دارای امکانات مختلفی است که از مهم ‌ترین آن ها می ‌توان به یخچال در سوئیت ها، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی و فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و… اشاره کرد. امکانات هتل آرتا رایگان بوده و شما می توانید از آن ها بهره مند شوید. موضوع بسیار مهمی که باید در رابطه با این هتل به آن توجه کرد، موقعیت خوب این هتل نسبت به بخش ‌های مختلف جزیره قشم است. فاصله این هتل زیبا تا جزایر ناز تنها ۲۵ دقیقه با ماشین است و برای بازدید از پارک زیتون تنها کافی است تا ۴ دقیقه رانندگی کنید تا به این پارک زیبا برسید. یکی از بخش های جذاب جزیره قشم، دره ستارگان است که فاصله آن تا هتل آرتا قشم با ماشین تنها ۲۶ دقیقه است. شما می‌ توانید با اقامت در این هتل به سرعت از بخش های جذاب و خاص جزیره قشم دیدن کرده و برای استراحت به هتل آرتا بازگردید.

 

هتل آرتا در قشم

هتل آرتا در قشم

هزینه های اقامت در هتل آرتا قشم

هزینه اقامت در اتاق ها هتل آرتا قشم متفاوت بوده و با توجه به نوع اتاقی که قصد اقامت در آن را دارید، باید هزینه متفاوتی پرداخت کنید. به صورت کلی شاهد ۴ دسته اتاق در این هتل زیبا و خاص هستیم. اولین دسته از اتاق های هتل آرتا، اتاق های دو تخته است که هزینه یک شب اقامت در آن ۶۰۰ هزار تومان است. دسته دوم اتاق های این هتل، اتاق دو تخته توئین است که هزینه اقامت در آن نیز ۶۰۰ هزار تومان می باشد. یکی از جذاب ترین اتاق های هتل آرتا قشم، سوئیت یک خوابه چهار تخته رو به دریا است که هزینه یک شب اقامت در آن ۹۹۰ هزار تومان بوده و اتاق دو تخته رو به دریا این هتل نیز ۶۳۰ هزار تومان هزینه دارد. البته موضوع حائز اهمیت آن است که برای آن که بتوانید در هتل آرتا قشم با هزینه کمتری اقامت داشته باشید، روش های مختلفی وجود دارد که در بخش بعدی این روش ‌ها را بیان کرده و به شما معرفی می کنیم.

اقامت ارزان در هتل آرتا قشم

برای این که بتوانید با هزینه کمتری در هتل آرتا قشم اقامت داشته باشید، می توانید چند کار مختلف را انجام دهید. در وهله اول با رزرو آنلاین و اینترنتی این هتل می توانید از تخفیفات مختلف بهره ‌مند شوید. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی اتاق مورد نظرتان در هتل آرتا قشم، تخفیف های مختلفی دریافت کنید و همین موضوع باعث می ‌شود تا هزینه اقامت شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. از سوی دیگر، باید به این نکته توجه داشت که هزینه اقامت در هتل آرتا قشم در طول سال ثابت نبوده و با توجه به میزان گردشگری که به این جزیره در طول سال سفر می کند، هزینه اقامت در این هتل نیز دستخوش تغییر می شود. شما می توانید در زمان های کم گردشگر به جزیره قشم سفر کرده و با هزینه بسیار پایینی در هتل آرتا قشم ساکن شوید.

فصل تابستان یکی از زمان هایی است که به دلیل گرمای بیش از حد هوای جزیره قشم و شرجی بودن آب و هوای این جزیره، شاهد سفر تعداد کمی از گردشگران هستیم و همین موضوع باعث شده تا هتل‌ های جزیره قشم در این زمان تخفیفات فوق ‌العاده ‌ای را برای گردشگران تور قشم از تهران در نظر بگیرند تا بتوانند آن ها را جذب کنند. شما می توانید به راحتی روزهایی که هزینه اقامت در هتل آرتا قشم کاهش پیدا می کند را پیدا کرده و سفر خود را در این زمان‌ ها برنامه ریزی کنید.

 

هتل آرتا در قشم

هتل آرتا در قشم

 

قوانین هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم چند قانون بسیار مهم دارد که باید به آن توجه داشت. در وهله اول شاهد دو نوع پارکینگ در این هتل هستیم که پارکینگ روباز آن ظرفیت ۳۰ خودرو داشته و رایگان بوده و پارکینگ سرپوشیده این هتل نیز با ظرفیت ۲۵ خودروی با پرداخت هزینه به گردشگران سرویس ارائه می دهد. از سوی دیگر این هتل امکان پذیرش مهمانان عرب را نداشته و نرخ مهمانان خارجی به غیر از عرب زبانان کاملاً یکسان است. برای کودکان زیر ۳ سال نیز هزینه اقامت رایگان بوده و برای کودکان بین ۳ تا ۵ سال نیز هزینه اقامت نیم بها است. ساعت تحویل اتاق در هتل آرتا قشم ساعت ۱۴ بوده و تخلیه اتاق در ساعت ۱۲ انجام می ‌پذیرد. دانستن این قوانین می تواند به شما کمک کند تا بتوانید اقامت خوبی را در هتل آرتا داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *