انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا با سازگاری از آیفون ایکس

انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا با سازگاری از آیفون ایکس

شرکت آمازون برای آن دسته از علاقه مندان به دستیار صوتی خود با نام الکسا که بودجه کافی برای خرید محصولات جانبی آن را ندارد، اپلیکیشنی با کارایی مشابه عرضه کرده است. اپلیکیشن Lexi که به صورت انحصاری برای پلتفرم iOS عرضه شده امکان صحبت با الکسا از طریق گوشی هوشمند را فراهم می کند، به این ترتیب دیگر نیازی به خرید دستگاه های جانبی همچون Echo نیست.

انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا با سازگاری از آیفون ایکس

شرکت آمازون پس از مدت‌ها انتظار آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا را با سازگاری آیفون ایکس منتشر کرده است. این آپدیت در حالی منتشر شده است که نزدیک به ۶ ماه از عرضه عمومی آیفون ایکس می‌گذرد. پشتیبانی از آیفون ایکس در الکسا باعث می‌شود تا این اپلیکیشن بتواند با رزولوشن و نسبت ابعادی نمایشگر آیفون ایکس به طور کامل سازگار شود. علاوه بر این، آپدیت جدید الکسا به طور کامل با فرورفتگی بالای این تلفن هوشمند سازگار شده تا محتوای بالای صفحه را به طور کامل و دقیق نشان دهد.

انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا با سازگاری از آیفون ایکس

آمازون همچنین اعلام کرده که در این آپدیت جدید، علاوه بر سازگاری با آیفون ایکس، بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری موجود در نسخه قبلی را برطرف کرده است تا این نسخه بتواند با سرعت و بازدهی بهتری در تلفن‌های هوشمند آیفون کار کند.

بر اساس ضرب العجل اپل، تمامی شرکت‌ها و توسعه دهندگان مستقل اپلیکیشن‌ها در اپ استور، باید تا آینده‌ای نزدیک، تمامی موارد ارائه شده برای تلفن های هوشمند آیفون و سیتم عامل آی او اس را با سازگاری کامل از طراحی ویژه و منحصر به فرد آیفون ایکس توسعه دهند.

همین مسئله باعث شده تا شرکت‌های مختلف نظیر گوگل و آمازون، اقدام به توسعه نسخه جدید اپلیکیشن‌های خود با قابلیتسازگاری بهتر با آیفون ایکس کنند. تا پیش از این، گوگل بسیاری از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را برای سازگاری با آیفون ایکس توسعه داده بود و حالا آمازون نیز با توسعه نسخه جدید الکسا، تمامی اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را با سازگاری کامل از جدیدترین پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل در اپ استور ارائه داده است.

انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا با سازگاری از آیفون ایکس

گفتنی است که اپلیکیشن الکسا در تلفن‌های هوشمند آیفون به کاربرانی که از دستگاه‌های مبتنی بر دستیار هوشمند صوتی الکسا کار می‌کنند خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد و از طریق این اپلیکیشن، می‌توانند دستیار هوشمند صوتی الکسا را در دستگاه‌های گوناگون کنترل کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *