انتشار تصاویر جدید از پارک جنگ ستارگان: لبه کهکشان

باز هم تصاویر جدیدی از پارک در حال ساخت «جنگ ستارگان: لبه کهکشان» در دیزنی لند کالیفرنیا منتشر شد.

تصاویر هوایی جدید حاکی از پیشرفت در مراحل ساخت و توسعه پارک جدید جنگ ستارگان در دیزنی،  کالیفرنیا است. تصاویر، داربست‌های بسیار زیادی را در اطراف ساختمان‌های بزرگ در حال ساخته شدن را نشان می‌دهد که با کامیون‌ها و ماشین‌های حفاری احاطه شده‌اند.

سایت «جنگ ستارگان: لبه‌ی کهکشان» در پارک آناهایم (شهری در جنوب ایالت کالیفرنیا) بعد از تکمیل شدن شامل حدود ۱۰۰۰ تن سازه‌ی فولادی و ۶۰ کیلومترمربع سازه‌ی سنگی خواهد بود که به وسیله‌ی دست ساخته شده‌اند.

این سایت جاه‌طلبانه‌ی جدید، بخشی از یک سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری دیزنی در پارک‌های موضوعی آن است. سرزمین بین کهکشانی مشابهی نیز در شهر بازی والت دیزنی ورلد در «Lake Buena Vista» در فلوریدا در حال ساخته شدن است. هر دوی آن‌ها تا سال آینده آماده‌ی افتتاح خواهند بود.

جنگ ستارگان

تصاویر جدیدی که از این جاذبه‌ی گردشگری جدید منتشر شده، مربوط به ماه مارس امسال است که توسط سرویس نقشه‌برداری Nearmap گرفته شده است. این سرویس، ارائه‌دهنده‌ی بین‌المللی تصاویر باکیفیت و با وضوح بالا است که معمولا برای توسعه‌دهندگان املاک و شرکت‌های معماری کار می‌کند.

MailOnline Travel تصاویری که ژانویه توسط همان شرکت از این سایت گرفته شده، با تصاویر جدید مقایسه کرده است؛ به وضوح می‌توان شاهد پیشرفت‌های انجام گرفته در این سایت ۱۴ هکتاری باشیم.

جنگ ستارگان

دیزنی تا به حال مدل‌ها، عکس‌های کامپیوتری و چند تصویر محدود از این سایت منتشر کرده است

پروازی که به تازگی بر فراز آناهایم انجام گرفته است، این سایت ۱۴ هکتاری در دست ساخت را زیر نور خورشید کالیفرنیا نشان می‌دهد. تصویری از این سایت که توسط Nearmap و در ماه ژانویه گرفته شده است. به وضوح می‌توان شاهد پیشرفت‌های صورت گرفته بود.

جنگ ستارگان

کارهای ساختمانی همچنان در سایت «جنگ ستارگان: لبه‌ی کهکشان» ادامه دارد

این محوطه‌ دارای دو جاذبه‌ی گردشگری بسیار مهم است که می‌توان آن‌ها را امضای این مکان دانست. بازدیدکنندگان در یکی از آن‌ها می‌توانند در جنگی مهیج بین نیروهای مقاومت و فرست اردرها (First Order) شرکت کنند. در دومی هم می‌توانند کنترل یکی از معروف‌ترین فضاپیماهای کهکشان، میلینیوم فالکون (Millennium Falcon)، را در یک ماموریت مخفی به دست بگیرند.

جنگ ستارگان

تصویر کامپیوتری از پارک «جنگ ستارگان: لبه‌ی کهکشان»

دیزنی، یک عکس کامپیوتری از این پارک منتشر کرده که گفته می‌شود این دقیقا همان چیزی است که بعد از افتتاح در سال ۲۰۱۹ در دیزنی لند کالیفرنیا، بازدیدکنندگان شاهد آن خواهند بود.

گروه پارک‌های دیزنی به صورت مستمر در حال توسعه و همسان‌سازی است تا نیازهای مشتریان را تامین کند. در سال ۲۰۱۶، پارک دیزنی لند شانگهای و «دنیای جدید آواتارها»، جاذبه‌ی جدید پارک «انیمال کینگدام» دیزنی ورلد در فلوریدا در مه ۲۰۱۷ گشوده شد.

دیزنی زمانی اعلام کرده بود که برای افتتاح پارک موضوعی جدید خود در پاریس، مبلغ دو میلیارد یورو سرمایه‌گذاری کرده است. قرار است این پارک بخشی از جاذبه‌های گردشگری مارول (Marvel)، فروزن (Frozen) و جنگ ستارگان باشد.

سه ناحیه‌ی جدید در پارک استودیوی والت دیزنی در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برند و ساخت آن‌ها از سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *