اَنلیس میشل، قربانی شیطان!

اَنلیس میشل

اَنلیس میشل

دختر نگونی بختی که در جوانی قربانی اتفاقی بسیار عجیب شد،اتفاقی که حتی شنیدن صدای ان نیز حسی از ضعف را القا میکند،انلیش میشل المانی جز معدود موارد دنبال شده توسط محققین و خبرگزاری هاست که تا به امروزی نیز پاسخ درستی درمورد علت ان یافت نشده است…

 

مشکل او از ۲۰ سالگی شروع شد، در ابتدا او دچار سرددرد شده بود، اما پس از مدتی او دچار هزیان و شنیدن صداهایی عجیب شد، در طول مدت ۶ماه ۱۲ دکتر او را دیدند و هیچ کدام دقیقا متوجه دلیل اینکه او در طول ۲هفته چنین رفتاری از خود نشان میداد نشدند، نکته ی بسیار عجیب درمورد او فرار او از دست انجیل و هرچیز صلیب نشانی بود!

همین مسئله باعث شد مادر فکر کند که او دچار تسخیر شیطانی شده است، در ابتدا اسقف کلیسا از دیدن او امتنا میکرد اما بالاخره او را دید و تصمیم گرفت به همراه دو کشیش دیگر به مدت ۱۰ ماه روی او اعمال مورد نظر خود را انجام دهد… میشل هر روز میگفت که صورت های شیطانی میبیند و صدایی میشنود که میگوید او در جهنم خواهد سوخت!

او به طور ناگهانی عصبی میشد و حمله میکرد، به زیر میز میرفت و مانند سگ پارس میکرد، با سرعت خود را به دیوار میکوبید و مادر او بارها گفت که او را با چهره ی شخص دیگری دیده است.

در سال ۱۹۷۵ اسقف جوزف استانگ نماینده ی خود ارنولد رنز را برای چندین مرحله تطهیر اما به شکل کاملا مخفیانه ارسال کرد. درمان او بسیار کند پیش میرفت و دیگر رسانه ها اجازه ی تصویربرداری نداشتند، اما از همان بیرون خانه صدای فریادهای بسیار بلند و ترسناک میشل و سخنان عجیب و گاها بسیار بد او شنیده میشد،مادر او بعدها از فرار او از صلیب و فریاد او هنگام درمان توسط اب مقدس سخن گفت….


میشل در ۱۹۷۶ و در ۲۳ سالگی از دنیا رفت،کالبدشکافی سوتغذیه و کم ابی را عامل مرگ او مشخص کرد،هرچند خانواده ی او این علت را نخوردن غذا توسط خود او اعلام کرد اما بسیاری این را دروغ میدانند و عنوان کردند که انها تنها میخواستند از دست او خلاص شوند.(مادر و کشیش به یک سال زندان به علت عدم نگهداری از او محکوم شدند)

کشیش رنز در دادگاه نواری را نشان داد که دران از تمام مدت کارهایش فیلم گرفته بود،در بعضی از این تصاویر نکات عجیبی به چشم میخورد،از حرکات بی اختیار عجیب میشل و در یک مورد چیزی شبیه به صلیب که درون شکم او مشخص میشود،چشمان میشل به شدت تغییر کرده بود و اطراف ان به شکل عجیبی سیاه شده بود.

روانشناسان امروزه مشکل او اسکیزوفرنی فراپارانوئید میدانند،اما همین موقع هم بسیاری از روانشناسان پس از معاینه ی او این مورد را رد کرده بودند.

میشل درمدت درمان خود از رفتن به جهنم تا بلعیده شدن توسط شیطان و کشیدن بار گناه دیگران سخن گفته بود و رفتار بسیار عجیبی از خود نشان داد اما مورد هرچه بود،باعث مرگ اوشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *