یکی از عجیب ترین آنومالی ها از ماه است

آنومالی ها از ماه

تصویری که مشاهده می‌کنید ، یکی از عجیب ترین آنومالی ها از ماه است ، که در جریان ماموریت آپولو ۱۱ گرفته شده و به نظر می رسد تکه ای از ماه کنده شده است.

به گفته Streetcap 1 کاربر یوتیوب که این تصویر را منتشر نموده است ، این آنومالی می تواند یک یوفو باشد که جریان فرود بر ماه و آپولو را زیر نظر دارد. اسکات سی وارینگ سر دبیر سایت رویت روزانه یوفو که این تصویر را دیده است گفته :

تصویر خیلی جالب است و یک چیز بسیار مرموز را نشان می دهد ، انگار تکه ای از ماه جدا شده است . به عقیده او ، فرازمینی ها بقدری پیشرفته شده اند که فضاپیماهایی می سازند که می تواند خودشان را در محیط مخلوط کند و بشکل محیط درآید

 بسیاری در مورد این آنومالی از ناسا سوال کرده اند اما هیچ پاسخی از جانب ناسا داده نشده است ، سایت اکسپرس که این خبر را منتشر نموده است گفته به سخن‌گوی ناسا ایمیل زدیم و تصویر زیر را برایشان ارسال کردیم و از آن ها خواستیم تا از دانشمندان ناسا بخواهند تا در مورد آن اظهار نظر کرده و توضیحی ارائه دهند ، خانم مدیسون سخنگوی ناسا در تاریخ ۳۰ جولای به ما خبر داد که ایمیل را دریافت کرده و آن را برای آقای براون یکی از مقامات ناسا فرستاده و او با دانشمندان ناسا آشنا است و از آن ها توضیح خواهد گرفت، اما از آن پس هیچ جواب دیگری از خانم مدیسون دریافت نکردیم .

آنومالی ها از ماه

عکس برش خورده از آنومالی ماه که سایت اکسپرس برای سخنگوی ناسا فرستاد…… 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *