ایا موجودات فضایی مسافران زمان هستند

ﺩﺭﻩ ﭼﺎﮐﻮ ﻧﯿﻮﻣﮑﺰﯾﮑﻮ

ﺩﺭﻩ ﭼﺎﮐﻮ ﻧﯿﻮﻣﮑﺰﯾﮑﻮ

ادامه مطلب قبل

سفر در زمان ایا می تواند حقیقی باشد

تمدنی باستانی در نیومکزیکو و دره “چاکو”

نیومکزیکو و دره “چاکو” ایا به راستی سفر در زمان اتفاق افتاده است

شاید بتوان پاسخ را در افسانه ها و آیینهای تمدنی باستانی در نیومکزیکو یافت. دره “چاکو”، نیومکزیکو در ناحیه بیابانی دور افتاده ، “در ۱۵۰ مایلی شمال غربی “الباکورکی ویرانه های اسرار آمیز قوم باستانی “پوئِبلو” آرمیده است.

این قوم، موسوم به “آناسازی ” در تاریخی بین ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ پس از میلاد می زیسته اند اینجا مقر “پوئِبلو بونیتو” است اینجا معرف مکانِ ما در جهان هست .

چاکو کانیون

حقیقتا در این مکان سفر در زمان اتفاق افتاده است.
دنیای فرازین و دنیای فرودین و درست در همینجا محیط خالی دنیای خودِ ماست این دقیقاً همان مکانیست که زمان و مکان برای نیاکان “پوئبلویی” شروع شده که صدها و صدها سال پیش ساکن اینجا بودند.

 

متخصصین معتقدند که این مردم باستانی تمدن خود را با دانش پیشرفته مهندسی، ریاضیات، و نجوم بنا نهاده اند .

اینها به شکلی یک شهر ساخته اند که کاملاً مُدوّر هست و خطوط کاملاً مستقیمی داره و فقط ساختار خودِ شهر رقم ۵۲۰۰ سال سیکل ماه و خورشید رو نشون میده.

همه بر مبنای هندسه هستند حتی سنگهای شهر هم همینطوره اینجا یک ساختار استادانه است که نیازمند مهارت مهندسی فوقِ توان بومیان فعلی اون بوده این کار قطعاً به دست یک تمدن پیشرفته ایجاد شده .

 

آناسازیها” درّه “چاکو” را ساختند” و اینجا را هم به عنوان بخشی از تعهدشون درباره راهی از زندگی بنا کردند تعهد بر اینکه به خواسته خالقشان پایبندند بنابراین، درّه “چاکو” ثمره آموزشهای اونهاست و این آموزشها هم از سوی مردم آسمانی آمده این قوم باستانی چگونه بدون ماشین آلات مدرن چنین ساختارهای استادانه ای را مهندسی کرده اند؟

و مردم آسمانی چه کسانی بوده اند که دانش را به “آناسازیها” بخشیده اند؟ نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که پاسخ را می توان با بررسی ویرانه های باستانی و افسانه های “درّه چاکو” یافت.

بر اساس افسانه های محلی ، “آناسازیها” به وجود چند بُعد معتقد بوده اند و آیینهای مقدسی را اجرا می کرده اند موسوم به “کریستال خیرگی ستارگان ”

مراسمی که برخی معتقدند سفرِ زمان را ممکن می کرد.

اگر از صخره های “آناسازیها” بالا بروید نقشه های نجومی استادانه ای را در این غارها می بینید و از همینجا بود که “کریستال خیرگی ستارگان” متولد شد که اونها رو قادر به عبور از زمان و مکان می کرد

آنچه که شما در این منطقه می بینید، مردمیست که اساساً معتقدند به شکلی از یک بُعد دیگری به اینجا آورده شده اند و می گویند که اینجا برای اونها نقطه الحاق شدنه.

میگویند که اونها تاثیرات متقابلی نسبت به موجوداتی اسرار آمیز داشته اند .

آیا “آناسازیها” واقعاً طبق گفته نظریه پردازان فضانوردان باستانی به سفرهای زمانی درون بُعدی اعتقاد داشته اند؟

در اینصورت، آیا ممکن است که شواهد ملموسی از تماسهای غیر زمینی را از خود به جا گذاشته باشند؟

“من درست مقابل یک غار نوشته در “اونا ویدا” ایستاده ام این تصاویر خیلی جالبند می تونید ببینید که چطور با حیوانات زندگی می کرده اند اما موجود خیلی عجیبی هم در اینجا ایستاده که شبیه انسانه یک نفر که چیزی در دست داره که به نظر من معرف یک کهکشان چرخان هست”

نقل قل از یک شاهد عینی
The cave of Ona Vida

مردم مورچه ای

ایا حقیقتی در مورد سفر در زمان در این مکان رخ داده است؟

سرخپوستان امریکا کاملاً از مکان ما در کیهان و اینکه ما بخشی از یک کهکشان غول پیکر هستیم خبر داشته اند .

سمبل مارپیچی که شما روی دیوارها نقاشی شده ارتباط بین “آناسازیها” و فرازمینی هاست اونها باهاشون رابطه داشته اند .

حالا یا باهاشون زندگی می کردند ، و یا اینکه با اونها از اینجا رفته اند .

ما هیچ خبر نداریم اما پلی بین “آناسازیها ” و مردم آسمانی وجود داشته چهار سنگ نوشته بسیار جالب شبه انسان پیدا شده که یکی از اونها بالای سر بقیه شبه انسانها معلقه و آنتنهایی روی سرش دیده می شه .

مردم مورچه ای

بعضیها می گن که این تصویر قوم باستانی مورچه ایست . که آغاز کننده تمدن بشری بوده اند بر اساس افسانه های “هوپی” که قبیله ای سرخپوستیست آنها فرستاده های “آناسازیها” بوده و مردم مورچه ای، آنها را از اولین ویرانی جهانی نجات داده اند.

مردم مورچه ای، میهمانهای بسیار مخصوص آسمانی بوده اند

شاید حتی موجودات ستاره ای ، یا فضاییهایی بوده اند که اینها رو از نابودی نجات داده اند و به زیرِ زمین برده اند.

موضوع جالب در این مقال این هست که در “سومریه” باستان از موجوداتی صحبت میشه که به “آنوناکی” معروف بوده و اونها هم از ستاره ها آمده بودند.

“در زبانِ هوپی ،”آنو” یعنی “مورچه و کلمه “ناکی” به معنای “دوست” هست آیا ممکن هست که “آنوناکی” همان “دوستان مورچه ای” یا مردم مورچه ای باشه که ” هوپی ها” توصیف کرده اند؟

آیا “آنوناکیهای” سومریه باستان اینجا در درّه “چاکو” نیز طبق اعتقاد بسیاری از نظریه پردازان فضانوردان باستانی ظهور کرده اند؟

شاید پاسخ را بتوان در افسانه های محلی “پره سازان” یافت سال ۱۹۷۲ گروهی از صخره نوردان، غارهایی پنهان را در “دره چاکو” یافتند دیوارهایی با نقاشیهایی حتی پوشیده از خط میخی

و بسیار شبیه به نمونه های یافت شده در آثار سومری پس از بررسیهای دقیق ، نظریه پردازان فضانوردان باستانی اعلام کردند که این غارها بَدواً ساکنینی از آینده داشته است موسوم به “پره سازان”

“پره سازان”، طبق این ادعا انسانهایی فضایی بوده اند که از ۳۰۰ سال آینده آمده بودند آنها از “دره چاکو” به عنوان پایگاهی برای این دوره زمانی استفاده می کرده اند.

تا از آینده به زمان حالِ ما وارد بشن اعتقاد من این هست که “پره سازان” مردمی بوده اند که دیدگاهی را به ما ارائه کرده اند تا ما بفهمیم آینده مان چگونه هست

که این دیدگاه شامل ریاضیات ، علم ، هنر و زراعت می شده آیا ممکن است که داستان “مسافران زمان “پره سازان درّه چاکو واقعیت داشته باشد؟

در اینصورت آیا ممکن است که “پره سازان” در واقع میهمانان فضایی بوده باشند؟ پاسخ نظریه پردازان فضانوردان باستانی مثبت است و آنها معتقدند که شواهد آن نیز همچنان در “درّه چاکو” موجود است.

این یک “کیوا”ست “کیوا” به عنوان مقدس ترین مکان، شناخته می شده که “پوئبلوها” آیینهای خودشون رو در اون اجرا می کرده اند.مکانی که در اون درباره کیهان و جایگاه ما در کیهان صحبت می شده.

اغلب باستانشناسان معتقدند که “کیوا” در زمانی، مسقّف بوده است اما به طرز غریبی، برخی از افسانه های “هوپی” از این ساختار مُدور به عنوان “خانه ابرها” یاد می کنند .

اگر این “خانه های ابری” هیچ چیزی به جز یک کره زیستی ساخته از پیچ و مهره خالص نبوده باشه چطور؟

،جالب اینجاست که “کره های زیستی” امروزی مثل این هستند که کسانی در اون فرو رفته اند و گنبدی روی اونها کشیده شده.

اینجا هم ما چیزی کاملاً مشابه داریم سوال اینجاست که چرا کسی باید چنین چیزی رو ساخته باشه؟ طبق افسانه های باستانی، اونها شاهد یک رویداد خارق العاده ای بوده اند .

که با غریبه های باستانی مربوط بوده …

و برای اونها این یک برخورد الهی محسوب می شده آیا ممکن است که موجودات غریبه ساکن “کره های زیستی” درّه “چاکو” بوده باشند؟

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *