این جمجمه های بزرگ و دراز ،متعلق به انسان نیستند.

جمجمه های بزرگ و دراز

آماده باشید تا شما را با شواهدی مواجه نماییم که مستفیما در تعارض کامل با نسخه ی (تاریخ جهانیست ) که شما در مدرسه آموختید . در سالهای اخیر صدها جمجمه های بسیار عجیب در سرتاسر جهان کشف شده است . آزمایشهای علمی که روی برخی از این جمجمه ها انجام شده است ثابت نموده این جمجمه های دراز متعلق به انسان نیستند

جمجمه های بزرگ و دراز

این مطلب بخاطر غریب بودن بیش از حدش برای بسیاری از مردم غیر قابل پذیرش است . اما حقیقت آن است که در متون چند هزار ساله در مورد این موجوات دورگه سخن گفته است
حتی روایاتی در تاریخ سرخپوستان شمال آمریکا هست که ادعای وجود این موجودات را حتی پیش از سرخپوستها دارد .

جمجمه های بزرگ و دراز

در واقع یک داستان قدیمی سرخپوستی از جنگی بین یک قبیله سرخپوست با نژادی از غولهای موقرمز آدمخوار گفته شده است کتاب مقدس از این دو رگه ها به نفیلم یاد می کند و گذر زمان این شواهد را واقعی تر کرده است .

در کشور پرو , بخصوص در شبه جزیره پاراکاس محققان جمجمه های بسیار بزرگ و بسیار قدیمی پیدا کرده اند . بریان فورستر در فیس بوکش تصویر یکی ازین جمجمه های بسیار قدیمی را یافته اندکه هنوز موهای قرمز بروی سرش دارد!

جمجمه های بزرگ و دراز

نمونه ی دیگری ازین جمجمه ها ی موقرمز اخیرا کشف شده است با این تفاوت که متعلق به یک کودک بوده است . این جمجمه های بزرگ و دراز بسیار بسیار بزرگتر از نمونه های انسانیست . تغییرات ارادی تغییر شکل جمجمه ظاهر جمجمه را عوض و کشیده می کند اما نمی تواند حجم آن را زیاد کند.
بعلاوه این جمجمه ها تعدادی مشخصات فیزیکی خاصی دارند که کاملا آنها را از جمجمه ی انسان ها متفاوت می کند .برایان فورستر تعدادی ازین تفاوتهای کلیدی را در این ویدئو ی پنج دقیقه ای شرح داده است”…اخیرا فورستر در مصاحبه با اکسماینر شرح داد که تحقیقاتش منتج به این شده که این مخلوقات یا یک گونه ی متفاوت بوده اند و یا یک حاصل ترکیب دی ان ای انسان و بیگانگان فضایی استاکسماینر : در ویدئوی اخیر شما یعنی کودک دورگه ی بیگانه یافت شده در پرو , شما بقایای یک کودک با جمجمه ای دراز و همچنین جنینی با جمجمه ی بزرگتر از معمول را نمایش داید. ایا هیچ فرضیه دارید که چرا این کودکان با جمجمه های ناجور و ناقص الخلقه به صورت طبیعی رشد نموده اند؟

skull15

فورستر: این نمونه ها دقیقا در شکل طبیعیشان می باشد.با جمجمه ای در حجم خیلی بزرگ اینها یا یک فرم متفاوت از گونه ی انسان هستند و یا ترکیبی از دی ان ای انسان بیگانگان می باشند. یک نمونه موی قرمز یکی از جمجمه ها را جهت تحقیقات به لابراتوار ارسال کردیم. آنچه کشف شد کاملا دیوانه کننده بود . که در ویدئوی زیر مشادهد نمایید

…دیگر تیمهای تحقیقاتی هم در مورد این جمجمه های دراز باستانی به نتایج مشابهی رسیده اند. یک جمجمه دراز مومیایی یافت شده در پرو در نهایت می تواند اثبات وجود بیگانگان بیانجامد سر بزرگ که تقریبا ۵۰ سانتی متر می باشد انسان شناسان را گیج نموده است این یکی از دو مجموعه از بقایای یافت شده در شهرستان Andahuaylillas در استان جنوبی Quispicanchi بود.


هنگامی که یک تیم بین المللی از انسان شناسان که جمجمه یافت شده را مورد مطالعه قرار دادند ، آنها توافق کردند که آن «متعلق به انسان نمی باشد».
داویلا رکیلما گفت: سه انسان شناسان، از اسپانیا و روسیه، که هفته گذشته وارد این موزه شدند جهت بررسی یافته ها تایید کردند که این جمجمه متعلق به انسان نمی باشد و به تحقیقات بیشتری منتج خواهد شد
.’
وی افزود: «اگر چه ارزیابی سطحی بود، اما آشکار است که این مشخصات با هیچ گروه و قومی در جهان مرتبط نمی باشد
جمجمه ی دیگری که موجب بحث ها و چالش زیادی در سالهای اخیر شده بود ,جمجمه کودک ستاره ای می باشد . در ادامه تصویر جمجمه کودک ستاره ای را در مقایسه با یک جمجمه ی انسان معمولی مقایسه شده است.

جمجمه های بزرگ و دراز

بدیهیست که تفاوتها بسیار زیاد است . اما پروژه ی کودک ستاره ای می خواست خیلی بیشتر پیش رود . آنها می خواستند آزمایشهای دی ان ای گسترده ای روی جمجمه انجام دهند تا ببیند این مخلوق چقدر به انسان شبیه و نزدیک است.
برای ۱۳ سال ما در پروژه کودک ستارده ای ما فهمیدیم که این جمجمه  کاملا متعلق به انسان نمی باشد ..اول اینکه مشخصات فیزیکی آن با یک انسان معمولی شبیه نمی باشد. به هیچ وجه ! متاسفانه, این اختلاف حیرت انگیز نقاط فیزیکی در هنگام مقایسه جریان اصلی دانشمندان را تحت تاثیر قرار ندادچرا که از نظر آنها این اتفاق می توانست و اغلب هم رخ داده بود.گیبلی مسرا همه ی این تفاوتها را اینگونه شرح می داد که : طبیعت قادر به انجام هر کاری می باشد! اما این حقیقت نداشت
فی الواقع طبیعت وظایفش را با قوانین محدود کننده در زندگی توسط کدهای ژنتیکی خاص مشخص می شوند تعریف می کند.هیچ قانونی محکم تر از قوانین ژنتیک نمی باشد. اگر پنجاه نفر یک جرم را شهادت بدهند ولی دی ان ای خلاف آن را ثابت کند . تمامی شهادتها رد خواهد شد.دقت و محض بودن زیست شناسی دلیل توفق و برتری چیرگی دی ان ای در دادگاه ها می باشد.
وقتی انها بازگشتند به نتایج بسیار شگفت انگیزی رسیدند که خلاصه آن را در ذیل می خوانید:
در رابطه با دی ان ای کودک ستاره ای , ژن شناس ما متوجه شد که ۴ قطعه بزرگ اصلی که با هم ۱٫۵۸۳ جفت پایه یا ۹٫۵۵ درصد از ۱۶۵۶۹ جفت رشته ازانسان معمولی را داراست.
بازهم مثل قبل هرچند یک نتیجه نسبی و جزیی , اما قویا نتیجه نهایی تجزیه ژنوم دی ان ای را نشان می دهد
در بین آن ۱۵۸۳ جفت پایه ,ژن کودک ستاره ای حامل ۹۳ مورد اختلاف اصلی از دی ان ای انسان معمولی می باشد.۹۳ مورد در ۹٫۵ درصد از ژنوم !
شواهد نشان می دهد موجوداتی جز انسان بر روی زمین سیر نموده اند.انجیل از آنها با نفیلیم یاد کرده است.و متون قدیمی نیزبا اسامی دیگری از آنها یاد می کند . هرچند بسیاری از مردم چیزی خارج از تاریخ پذیرفته شده را قبول نمی کنند . شما چگونه می اندیشیید؟

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. آرتمیس گفت:

    داندانهایشان با انسان یک شکل است
    به تیپ و قیافه بردگان حبشی نگاه کنید جمجمه هایشان تا حدی شبیه هم است نه به بزرگی آنها ولی ترکیبی مانند آن دازند یا به ساختار فیزیکی انسان های غول پیکر مصر یا قوم عاد و ثمود یا کنعان یا فلسطین وقتی موسی پیامبر به بنی اسرائیل فرمان داد به جنگ آنها بروند و فلسطین فتح کنند و آنها خود داری نمودند گفتند این جماعت بسیار غول آسا هستند و ما به جنگ آنها نمی رویم ترس داریم
    خودت با هارون برادرت برو پیروز شدی بیا ما را هم به آنجا ببر۰ نگاه کنید
    متوجه حقیقت می شوید

  2. آرتمیس گفت:

    ما می گوییم گونه ای از انسان است قبل از خلقت آدم و حوا(ع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *