بازیابی بشقاب پرنده‌های سقوط کرده توسط ارتش روسیه

در ویدیوی زیر شما شاهد گزارش‌هایی از رویت و سقوط چند بشقاب پرنده در روسیه در منطقه‌های: یاکوتسک (Yakutsk) در سیبری، در شهر نفت‌خیز کنتی مانسی‌یسک (Khanty Mansiysk) و در شهر وولخوف (Volkhov) هستید. همچنین به نظر می‌رسد که جسد موجودی فضایی در نزدیکی محل سقوط بشقاب‌پرنده‌ای عظیم در جمهوری بوریاتیا (Buryatia) به دست آمده است. 
یکی از این گزارش‌ها مربوط به حادثه بزرگی است که در منطقه ایرکوتسک (Irkutsk) در سیبری روسیه رخ داده است. صدها نفر از روستاییان قبل از شنیدن صدای سقوط در یک منطقه پوشیده از درخت، شاهد رویت پرتاب یک شیء بزرگ درخشان صورتی و آبی به سمت زمین بوده‌اند. این رویداد پوشش گسترده‌ای در روسیه داشته است و از طریق اینترفکس (آژانس خبری دولت روسیه) گزارش شده است. این گزارش در غرب کاملا نادیده گرفته شد و عمدا از دید عموم دور نگه داشته شد. در این حادثه تیمی از مقامات دولتی از جمله نیروهای ارتش، ماموران مخفی و مقامات وزارت علوم بلافاصله به محل سقوط بشقاب پرنده اعزام شدند.
همچنین در قسمت دیگری از حادثه اتفاق افتاده در جمهوری بوریاتیا که ویدیوی آن به بیرون درز کرده است شاهد رویت یک بیگانه مرده در نزدیکی محل سقوط یک یو.اف.او عظیم و غول‌پیکر هستیم. یکی از بازماندگان سقوط بشقاب‌پرنده که پس از نجات از سقوط موفق به ترک منطقه نشده و در شرایط سخت و سرمای شدید روسیه مرده است.

برای دریافت ویدیو کلیک کنید 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *