بازی اندرویدی شاهین شما را به قلب جنگ میبرد

بازی اندرویدی شاهین

بازی اندرویدی شاهین

امروز در اینفو قصد داریم تا بازی ایرانی شاهین را به شما معرفی کنیم . این بازی شما را به قلب جنگ ایران و عراق میبرد . 

باتوجه به جایگاه خوب پلتفرم های موبایل در بازار ایران و استقبال بینظر از آنها ، سبب شده تا توسعه دهندگان و برنامه نویسان ایرانی تمام تمرکز خود را برروی ساخت اپلیکیشن و بازی هایی بگذارند که باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبان ایرانی میشود . یکی از این بازی های بسیار خوب و تاثیر گذار ، بازی شاهین ساخت استودیو بازیسازی طراحان سفید است .

 

در این بازی تماما فارسی باید کنترل جنگنده‌ای را در برهه‌های مختلف تاریخ از جنگ عراق گرفته تا نبرد با داعش برعهده بگیرید. یکی از جذابیت‌های ساخته‌ی طراحان سفید امکان خریداری انواع و اقسام جنگنده‌ها از میگ و سوخو گرفته تا اف-۱۶ است. البته هر یک از این هواپیماهای جنگی ویژگی‌های منحصر به فردی را از لحاظ سرعت، مقاومت و تعداد مهمات ارائه می‌دهند.

بازی شاهین ، در سه حالت داستانی، رقابتی و روزانه قابل بازی و اجرا بوده و به شما این امکان را میدهد تا با دید باز تری نسبت به بازی جلو بروید . در بررسی اولیه بازی ، مراحل ابتدایی آن بسیار ساده بوده و به راحتی قابل گذراندن است ، اما هرچه مراحل بیشتر باز میشود ، در شهرهای گوناگون باید با جنگنده‌های قدرتمندی نظیر اف-۲۲ وارد نبرد شوید. هر یک از جنگنده‌ها سه سلاح اصلی موشک فونیکس، موشک اسپارو و تیربار را شامل می‌شوند که در تعقیب و گریز با جنگنده‌های دشمن می‌توانید از ضد موشک نیز استفاده کنید.

از جمله ویژگی‌های بازی شاهین امکان درخواست نیروی کمکی برای انهدام راحت‌تر جنگنده‌ها و انبار مهمات دشمنان است. هر بازیکنان در لحظه تنها می‌تواند دو جنگنده را برای کمک فراخوان کند که به ویژه برای روبرو شدن با اف-۲۲ بسیار کاربردی هستند. خط داستانی در کل شامل ۱۰ مرحله می‌شود و با پایان هر مرحله مقدار مشخصی پول و مهمات را با توجه به عملکردتان دریافت می‌کنید، علاوه بر این برای استفاده از مهمات‌تان باید بسیار دقت داشته باشید، زیرا با استفاده‌ی بی رویه از مهمات به سرعت شاهد تمام شدن موشک‌ها هستیم. البته اگر از بازی خوشتان آمد و دوست داشتید حمایتی نیز از توسعه‌دهندگان داشته باشید؛‌ امکان خریداری پول بیشتر در شاهین گنجانده شده است. با خریداری پول راحت‌تر قادر به افزایش موشک هواپیما و خریداری جنگنده‌های قدرتمند‌تر خواهید بود. در بخش رقابتی اما، با جنگنده‌ وارد نبردی با امواج حملات دشمن می‌شوید، برخلاف موج اول که تنها یک جنگنده به سمت شما حمله‌ور می‌شود، در امواج بعدی شاهد افزایش تعداد هواپیما‌های دشمن هستیم.

 

ساخته‌ی طراحان سفید در مجموع چه از بعد گرافیکی با سه تنظیمات مختلف و چه از بعد گیم‌پلی سرگرم‌‌کننده و ارزشمند است. به عنوان یک بازی ایرانی، هر یک از مراحل داستانی متفاوت را به زبان فارسی ارائه می‌دهد که از ترکیب دستورات مرکز فرمانده‌ای و صحبت‌های خلبانان تشکیل می‌شوند. اگر به‌دنبال یک شبیه‌ساز پرواز هستید، بازی ایرانی شاهین از نظر تعداد هواپیما‌ها شامل جنگنده‌های ارتش ایران و نمونه‌های خارجی می‌شود. هریک از جنگنده‌ها قیمت متفاوتی داشته و با توجه به عملکردتان می‌توانید پول بیشتری را برای هرچه سریعتر  آزاد کردن جنگنده‌های قدرتمند‌تر خرج کنید. البته فراموش نکنید که شاهین یک بازی رایگان با خرید‌های درون برنامه‌ای است و هنوز هم برای بهتر شدن جای کار دارد، با این حال، به عنوان یک بازی ایرانی موبایل،‌ طراحان سفید بازی زیبایی را تولید و عرضه کرده است که تجربه‌ی آن به علاقمند به بازی‌های پرواز پیشنهاد می‌شود.

نوشته بازی اندرویدی شاهین شما را به قلب جنگ میبرد اولین بار در اینفو | دنیای صفر و یک. نوشته شده است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *