بدن ما چگونه ارتعاشات منفی را جذب میکند؟

جهان پس از مرگ

ذهن

هر گونه قربانی کردنِ حیوانات بی‌گناه، خصوصاً به همراه زجر‌‌‌ زیاد، با نیت تهیه‌ی گوشت حلال و به قصد دفعِ بلا، در حقیقت تغذیه‌ی موجودات زیرستاره‌ایِ تشنه به خون و همینطور تمدید بیمه نامه‌ی موقت از طرف اشرفِ مخلوقاتِ زمینی با موجودات پست و تاریک است !”


این کار به آن معناست که غذای موجودات انگلی را داده‌ایم و آن‌ها تا هنگام وعده‌ی بعدی، ما را به حال خودمان رها خواهند ‌کرد، چرا که این نفْس انسان‌ها است که از ریخته شدن خون سیراب می‌شود و به صورت نامحسوس ذهنِ فرد را به خوردن چنین غذاهایی ترغیب‌ (کنترل) می‌کند”


البته در فرکانس‌های جدید که به تازگی واردِ سیاره‌ی زمین شده‌اند، این موجودات به شدت تحت حمله قرار گرفته‌اند و برای بقا نیاز دارند که به صورت مداوم انرژیِ افراد ناآگاه را جذب کنند و دیگر به هیچ وجه سیر نمی‌شوند.


ما انسان‌ها مدت‌هاست که از روی ناآگاهی انرژی ترس و ارتعاشاتِ سطحِ پایینِ حیوانی را به عنوان غذا میخوریم و به دیگر صفات منفی تبدیل می‌کنیم.

ارزانسرای آرایشی


به این ترتیب هاله‌ی انرژی یا سپر دفاعی خود را تضعیف کرده و رفته رفته، بیش از پیش در معرض حمله‌ی موجوداتِ منفورِ بُعدِ چهارمی و کنترل‌کننده‌ی ذهن قرار می‌گیریم”


این گونه حرکاتِ ناشایست و به دور از ذات خداگونه‌ی انسانی، به مرور میادین انرژی ما را بیشتر و بیشتر به روی نیروهای تاریک و تاریک‌تر باز خواهند کرد، همچنین ارتعاشات تولید شده به واسطه‌ی این اعمال و یا دیگر حرکات این‌ چنینی که در سطوح پایین آگاهی قرار دارند، مراکز انرژی سیاره را مسدود کرده و باعث رخت بربستن برکات الهی، ایجاد خشکسالی، پایین آمدن سطح ارتعاش کلی در جامعه و قدرت گرفتن نیروهای منفی و کنترل‌کننده خواهد شد و در بهترین حالت، سیاره را مجبور به تلاش برای بازگرداندن بالانس از طریق طغیانِ عناصرِ اصلی یا بلایای طبیعی خواهد کرد.

 
ما هم اکنون به دوره‌ی جدیدی از آگاهی و قوانین فیزیک سیاره‌ای به صورت علت و معلول وارد شده‌ایم و از این پس شاهد بازگشت نتیجه‌ی اَعمال با شدت و سرعت بسیار بیشتری خواهیم بود.


عزیزانی که خودشان را در چنین سطوح ارتعاشی قرار بدهند، حتما برای یک دوره‌ی کامل یوگا (۲۶ هزار سال) به دنیاهای مَجاز و ناخوشایند، یعنی لایه‌های زیرینِ بُعدِ چهارمیِ سیاره زمین یا بیمارستان روحی فرستاده خواهند شد.


ناآگاه بودن به اندازه‌ی “خود را به خوابِ ناآگاهی زدن”، بد نیست، ترس و مقاومت در برابر تغییراتی که به نفع همگان هستند، به معنی قرار گرفتن در برابر نیروهای الهیست. (توضیحات کاملتر در پست های بعدی)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *