برترین بازی ها در فروش هفتگی بریتانیا

 

Stronghold_Metadata_Image

برترین بازی ها در فروش هفتگی بریتانیا مشخص شد .

عنوان CALL OF DUTY: WWII برای یک هفته دیگر نیز موفق به کسب رتبه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا شد تا با هفت بار صدر نشینی پی در پی در سال جاری به همراه عنوان CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY پر تعداد ترین صدر نشینی در میان بازی های سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دهند. باید ببینیم که عنوان بزرگ CALL OF DUTY: WWII می تواند یک هفته دیگر نیز صدر نشین جدول فروش هفتگی بریتانیا باشد و رکورد CRASH BANDICOOT را جابجا کند یا خیر. برای فهمیدن آن باید یک هفته دیگر نیز صبر کنیم.

در حال حاضر در هفته کریسمس به سر می بریم. نکته جالب در خصوص جدول فروش این هفته این است که سری CALL OF DUTY برای چهارمین سال متوالی در این هفته یعنی هفته کریسمس در رتبه نخست این جدول قرار گرفته است. همچنین این هشتمین مرتبه ای است که این سری در مجموع، در هفته کریسمس در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار می گیرد. در حال حاضر در بریتانیا فصل تعطیلات آغاز شده است و این بدان معنا است که عنوان انحصاری جدید کنسول ایکس باکس وان پس از جنجال های بسیار و پس از حرف و حدیث های زیادی که همراه خود داشت، به انتشار رسیده است و اولین هفته فروش خود را جدول فروش هفتگی بریتانیا تجربه کرده است. طبق نتایج به دست آمده از داده‌ های آماری، عنوان PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS در اولین هفته فروش خود موفق به قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی بریتانیا شد. طبق نمرات و نقد هایی که این بازی دریافت کرد، رتبه چهارم جدول فروش هفتگی بریتانیا برای هفته اول فروش آن را می توانیم جایگاهی منصفانه بدانیم. البته با یادآوری این نکته که فقط نسخه فیزیکی بازی ها در جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار می گیرند، می توانیم برای عنوان PUBG میزان فروش بیشتری را متصور شویم که البته به دلیل فروش دیحیتالی، تاثیری در جایگاه آن در این جدول نداشته است.

همچنین بازی موفقی که امسال به دست استودیوی Sledgehammer Games ساخته شد، یعنی عنوان CALL OF DUTY: WWII همچنان به صدر نشینی در این جدول ادامه داده است تا بدین ترتیب رکورد های زیادی را به ثبت برساند. یکی از این رکورد ها صدرنشینی سری CALL OF DUTY برای چهارمین سال متوالی در هفته کریسمس می باشد. همچنین این سری در مجموع نیز برای هشتمین بار در این هفته موفق به قرار گرفتن در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا شد. علاوه بر این ها عنوان WWII با ادامه روند صدر نشینی در این جدول موفق شد با هفت بار صدرنشینی به رکورد بازی CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY برسد تا این دو به تنهایی بیشترین تعداد صدر نشینی در این جدول در سال ۲۰۱۷ را به خودشان اختصاص دهند. عنوان WWII می تواند با یک هفته دیگر صدر نشینی در این جدول عنوان CRASH BANDICOOT را پشت سر بگذارد تا به عنوان بیشترین تعداد صدر نشینی در این جدول در سال ۲۰۱۷ شناخته شود.

اما این پایان رکورد های سری CALL OF DUTY نیست. این سری با صدرنشینی که این هفته به دست آورد به رکورد هشت بار صدرنشینی در تاریخ جدول فروش هفتگی بریتانیا دست یافت که برابر است با میزان صدرنشینی هایی که سری FIFA توانسته در این هفته به دست بیاورد. بنابراین سری FIFA و همینطور سری CALL OF DUTY را می توانیم موفق ترین بازی های کریسمس هر سال بدانیم.

اما اگر بخواهیم به بررسی ۱۰ بازی پر فروش این هفته در بریتانیا بپردازیم باید اعلام کنیم که در هفته منتهی به ۱۶ دسامبر، عنوان FIFA 18 موفق به قرار گرفتن در رتبه دوم جدول فروش هفتگی بریتانیا شد. همینطور عنوان STAR WARS BATTLEFRONT II نیز با قرار گرفتن در رتبه سوم به دنبال آن قرار گرفت. عنوان PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS نیز همانطور که اشاره شد در رتبه چهارم قرار گرفت و ASSASSIN’S CREED ORIGINS نیز با یک پله صعود نسبت به هفته قبل به رتبه پنجم رسید. همچنین SUPER MARIO ODYSSEY نیز با دو پله سقوط نسبت به هفته قبل به رتبه ششم رسید و عنوان GRAND THEFT AUTO V نیز که پرفروش ترین بازی بریتانیا است، این هفته در رتبه هفتم این جدول قرار گرفت. اما رتبه هشم این جدول تغییری نکرد و عنوان WWE 2K18 در این رتبه باقی ماند. در نهایت نیز عنوان MARIO KART 8 DELUXE در رتبه نهم قرار گرفت و به دنبال آن نیز عنوان CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY با سه پله صعود نسبت به هفته قبل، به رتبه دهم این جدول رسید تا بدین ترتیب بررسی ۱۰ بازی پر فروش این هفته بریتانیا به پایان برسد.

این هفته را شاید بتوانیم یکی از پایدار ترین هفته های اخیر بدانیم چرا که اکثر بازی ها نوسان زیادی نداشتند و فقط با یک یا دو پله بالا و پایین شدن، تواستند در جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرند. در میان ۱۰ بازی پر فروش هفته به جز CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY هیچ بازی دیگری جهش و یا سقوط زیادی را تجربه نکرد و شاید بیشترین نوسان در جدول این هفته را برای FOOTBALL MANAGER 2018 بدانیم که با ۱۵ پله صعود از رتبه سی ام در هفته گذشته، این هفته به رتبه ۱۵ رسیده است. همچنین DESTINY 2 نیز پس از قرار گرفتن در رتبه سی و سوم در هفته گذشته، این هفته با چندین پله صعود به رتبه نوزدهم رسید. همچنین عنوان OKAMI HD نیز یکی از بازی های جدید این هفته بوده است که با قرار گرفتن در رتبه سی و هفتم به کار خود در هفته اول فروشش، پایان داد.

شما در ادامه می توانید لیست ۱۰ بازی پر فروش هفته را که در کنار پر فروش ترین بازی های هر پلتفرم برای شما آماده شده است را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که نتایج به دست آمده از این جدول صرفاً بر اساس میزان فروش فیزیکی بازی ها اسن و میزان فروش دیجیتالی آن ها محاسبه نشده است بنابراین نتایج ذکر شده با آمار نهایی متفاوت است.

لیست ۱۰ بازی پر فروش این هفته در بریتانیا:

  1. CALL OF DUTY: WWII
  2. FIFA 18
  3. STAR WARS BATTLEFRONT II
  4. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS
  5. ASSASSIN’S CREED ORIGINS
  6. SUPER MARIO ODYSSEY
  7. GRAND THEFT AUTO V
  8. WWE 2K18
  9. MARIO KART 8 DELUXE
  10. CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *