بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)

اپلیکیشن پولیک (Poulik) اپلیکیشنی است که بواسطه آن می‌توانید به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. پولیک بستری است برای بازاریابی و فروش بسته‌های مختلف بیمه‌ای، کالا و تبلیغات.  

پولیک یک استارت‌آپ است که بواسطه یک نرم افزار در امر کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. این نرم افزار با بهره گیری از فضای اشتراک محتوا و خدمات مختلف، برای اولین بار است که در کشور طراحی و پیاده سازی شده است. کاربران آن می‌توانند از طریق فروش محصولات و کالا‌ها و خدمات، تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها (App Sharing) کسب درآمد کنند.

آنطور که در وب‌سایت رسمی این برنامه آمده است با فعالسازی آن می‌توان ضمن کسب درآمد از مزایایی خاص مانند یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شد. در ادامه اینفو همراه باشید تا اپلیکیشن Poulik را بررسی و صحت و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.

کار با اپلیکیشن وابسته به زمان و مکان نیست و می‌توان هر جا و در هر زمان از آن استفاده کرد. سازندگان آن ادعا می کنند که هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه هزینه‌های جاری خود را تامین کند؛ آنها می‌گویند “پولیک درآمد ماهانه شما را تضمین می‌کند.”

نحوه دانلود و شرایط استفاده از اپلیکیشن پولیک

در ابتدا می‌توانید فایل APK این اپلیکیشن را از سایت رسمی پولیک یا گوگل پلی برای پلتفرم اندروید و یا ازسیب اپ برای آی او اس دریافت و بر روی اسمارت فون خود نصب کنید.

پس از نصب اپلیکیشن، در ابتدا با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما، شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار با اپلیکیشن را درخواست می‌کند. در قسمت قوانین، ابتدا به معرفی اجمالی برنامه پرداخته شده است. پس از آمده است:

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود.

البته شایان ذکر است که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به دلیل آنچه “فعال بودن حساب کاربری” عنوان شده، در کیف پول باقی می‌ماند. درآمد حاصل اعضای پولیک به عنوان اعتبار در کیف پول وجود دارد و آنطور که در بخش قوانین آمده است، “می‌تواند به صورت آنلاین توسط خود کاربر به یک یا چند شناسایی واریز و منتقل گردد.”

مطابق شرح قوانین این نرم افزار، برای شروع عضویت و کسب درآمد در این برنامه ۴ نکته وجود دارد:

  • واریز حق عضویت سالانه به مبلغ ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان
  • وارد کردن شماره تلفن همراه فرد داوطلب برای ارسال کد فعال‌سازی
  • اعضا موظف هستند اطلاعات صحیح و واقعی خود را وارد کنند. بنابراین امکان استفاده از نام‌های مستعار وجود ندارد.
  • فعالیت با اپلیکیشن تنها بواسطه یک دیوایس (سخت‌افزار) ممکن است. اگر به طور همزمان چند دیوایس وارد یک حساب کاربری شده باشند، برنامه به طور خودکار تنها آخرین دستگاه را فعال و باقی را غیر فعال می‌کند.

در خصوص شیوه کسب درآمد در اپ پولیک باید اشاره کنیم که درآمد حاصل از مشاهده و بازکردن تبلیغات به صورت ماهیانه و در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، به کیف پول واریز می‌شود. به علاوه درآمد حاصل از به اشتراک گذاری اپلیکیشن (App Sharing) تنها بعد از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن توسط فرد دعوت شده به اعتبار کیف پول افزوده می‌شود.

بسته بیمه حوادث رایگان برای اعضای پولیک

هر کاربر عضو، پس از پرداخت حق عضویت سالانه و تکمیل فرآیند ثبت نام، یک بیمه حوادث با تعهد بیش از ۲۰ میلیون تومان به صورت رایگان دریافت می‌کند. ارزش ریالی این بیمه که متعلق به شرکت بیمه رازی است، بیش از ۸۰ هزار تومان است.

البته لازم به ذکر است که دریافت این بیمه منوط به وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد صحیح در قسمت پنل مشخصات است تا بوسیله این اطلاعات بیمه برای عضو مذکور صادر شوند.

باشگاه کاربران

کاربران پس از تکمیل فرم عضویت در باشگاه با مراجعه به شعب منتخب بانک آینده می توانند ایران کارت باشگاه اعضای پولیک را دریافت کنند. از جمله مزایای ایران کارت اعضای پولیک باید به موارد زیر  اشاره کرد:

  • یک فقره بیمه حوادث با تعهد مالی بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت رایگان
  • اعضا پس از دریافت کارت شتابی باشگاه پولیک از مزایای تخفیفی و برگشت مبلغ خرید از “نیم درصد” تا یک و نیم درصد” بهره‌مند می شوند.
  • استفاده از امتیازات باشگاه پولیک از هر دستگاه پوز (POS) و هر بانکی امکان پذیر است.

به علاوه هر یک از اعضا می‌توانند آشنایان خود را برای فعالیت و کسب درآمد به این برنامه دعوت نمایند. هر دو طرف این دعوت (در صورت عضویت کامل فرد دعوت شده)، به ازای هر دعوت مبلغ ۲ هزار تومان دریافت می‌کنند.

آشنایی و نحوه کار با اپلیکیشن پولیک

پس از ثبت شماره موبایل و موافقت با قوانین و مقررات، کد فعال سازی به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شوند که پس از وارد کردن آن به صفحه کاربری برنامه وارد می‌شوید.

در محیط کاربری برنامه پنج گزینه پیش روی کاربر است:

کیف پول: این بخش متعلق به اعضایی است که حق عضویت سالانه را پرداخت کرده‌اند و بواسطه آن می توانند اعتبار دریافتی خود را مشاهده کنند. اعضای پولیک پس از کسب درآمد، اعتبار خود را در لحظه در این بخش مشاهده می‌کنند.

کسب درآمد: با لمس این گزینه امکان کسب درآمد با استفاده از چهار گزینه روی میزشما قرار می‌گیرد. کلیک روی تبلیغات و دیدن سایت تبلیغ دهنده، بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای، فروش و بازاریابی کالا‌های منحصر به فرد و در نهایت اشتراک گذاری پولیک و اپ‌های مختلف در بسته‌های مشارکت.

آموزش: در این بخش برای هر یک از راهکار‌های کسب درآمد ذکر شده و نیز نحوه کار با برنامه آموزش‌هایی قرار داده شده است.

باشگاه: این بخش مربوط به افرادی است که به عضویت باشگاه اعضای پولیک درآمده‌اند.

پشتیبانی: در بخش پشتیبانی می توانید به صورت آنلاین با اپراتور ارتباط برقرار کنید و پرسش‌های خود را با او در میان بگذارید. البته گزینه‌ای تحت عنوان سوالات متداول نیز به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • پولیک چیه؟ برنامه پولیک یک اپ کاربردیه کسب درآمد اینترنتیه که تو محیط کاربری آسون به شما کمک می‌کنه تا بتونید درآمد کسب کنید و از خدمات دیگه‌ای مثل بیمه و فروشگاه مجازی و باشگاه استفاده کنید.

  • دسترسی به پولیک چطوریه؟ تو سایت Poulik.com و کانال تلگرامی poulikapp@ میتونید پولیک رو دانلود کنید.

  • چطور میشه با پولیک کسب درآمد کرد؟ تو هر بخش از برنامه پولیک، راهنمای کسب درآمد نوشته شده و داخل کانال تلگرام هم جزوه درآمد زایی، جهت استفاده کاربران وجود داره.

  • سوالات خودمون رو تو مواقع لازم چطور بپرسیم؟ آیدی poulikapp1@ تو تلگرام بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات و مشکلات شماست.

دیدگاه مردم درباره اپلیکیشن پولیک

این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی تا به اینجا چندان شهرتی درمیان مردم کسب نکرده و کسب و کار آن رونقی زیادی نداشته است. با جستجوی کلیدواژه آن در صفحات وب، محتواهای اندکی در خصوص این برنامه پیش روی شما قرار می‌گیرند. در این قسمت قصد داریم نظرات مردم را از جای جای وب، گردآوری کرده و نظرات افرادی که از این اپ استفاده کرده‌اند را بازگو کنیم.

ما هیچکدام از این گفته‌ها را تایید یا رد نمی‌کنیم و صرفا در راستای رعایت بی‌طرفی به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

در یکی از تالار‌های گفتگوی اینترنتی، تاپیکی با این عنوان وجود دارد. در این گفتگو کاربری به نام “ملووس” نظر خود را به شرح زیر عنوان کرده است:

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش ۳۹هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار ۳۹ تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

در ادامه برخی از نظراتی که کاربران در گوگل پلی ثبت کرده‌اند را نیز ذکر می‌کنیم. این اپلیکیشن در گوگل پلی امتیاز نسبتا پایین ۲.۷ از ۵ را به دست آورده و از ۲۲۰ نفری که به این برنامه امتیاز داده‌اند، ۸۰ نفر امتیاز ۵ از ۵ و ۱۱۲ نفر امتیاز ۱ از ۵ را ثبت کرده‌اند، بنابراین طبیعی است که نظرات منفی کاربران بیشتر از نظرات مثبت باشد اما ما سعی کرده‌ایم نمونه‌ای از هرکدام از این نظرات را برای شما بیان کنیم:

محمد احمدی، امتیاز ۱ از ۵:

هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

Hooman Daryani، امتیاز ۱ از ۵:

کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم ۳۹ هزار تومن بپردازند تو این مدت کم ۱۰۰ میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

یکی از کاربران با امتیاز ۱ از ۵:

تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل ۱.به چه دلیل باید اول کار ۳۹ هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه ۲. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی ۱۴۰ هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

vajid valinejad، امتیاز ۲ از ۵:

واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

Amir Hossein Alborz، امتیاز ۳ از ۵:

بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

یکی از کاربران با امتیاز ۵ از ۵:

اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب ۵۰۰ تومن میده، فعلا دینگ رو به ۵۰ نفر معرفی کردن نصب کردن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *