نکاتی که در گرفتن پروژه به فریلنسر ها کمک میکنند!

بهبود مهارت‌های ارتباطی کارکنان

در کسب و کار آنلاین معمولا سخت ترین مرحله کار، یافتن پروژه ای است که بشود از راه دور انجام داد. سوال همه فریلنسر ها در آغاز کار این است: چگونه پروژه آنلاین بگیریم؟

گرفتن پروژه در میان اینهمه فریلنسر حرفه ای کار چندان ساده ای نیست. پونیشا به تنهایی بیش از ۱۰۰ هزار فریلنسر دارد!

سایت های فریلنسری مانند Upwork که در آن ۱۲میلیون فریلنسر و ۵ میلیون کارفرما عضو هستند، در واقع یک میدان نبرد هستند.

نکاتی وجود دارند که دانستن و رعایت آنها میتواند به فریلنسر ها در اخذ پروژه کمک کند.

شفافیت و رسایی در هنگام نوشتن پیشنهاد

هنگام نوشتن پیشنهاد برای یک پروژه از جملاتی مانند “من بهترین هستم” یا “لطفا پروژه را به من بدهید” پرهیز کرده و از جملات شفاف در توضیح خصوصیات، توانایی های خود در خصوص آن پروژه، مدت زمانی که روی آن کار خواهید کرد و همچنین روند اجرای کار، استفاده کنید. این نوع پیشنهاد به کاربر نشان می دهد که شما به خوبی پروژه و نحوه انجام آن را درک کرده اید، که چه بسا منجر به انتخاب شما از بین لیست طویل فریلنسرها شود.

ضمیمه کردن نمونه کار

کارفرما انتظار دارد که نمونه کارهای قبلی شما را مشاهده کند. پس حتما در پروفایل خود چندین نمونه کار قرار دهید. اگر نمونه کار زیادی هم نداشته باشید، قرار دادن همان چند نمونه هم می تواند کاربر را تحت تاثیر قرار داده و نتیجه آن، انتخاب شما برای انجام آن پروژه باشد.

قیمت گذاری منعطف برای پروژه ها

این بخش همان جایی است که بسیاری از فریلنسرها دچار اشتباه می شوند. هرگز به این فکر نباشید که کاربر پیشنهای با پایین ترین قیمت را خواهد پذیرفت. همیشه پروژه را بررسی کرده و بر طبق اصول خود قیمت ارائه کنید. معمولا بهترین قیمت، میانگین قیمت پیشنهاد های ارائه شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *