برسی حقیقت معابد و اسرار پنهان در آن ها

باستانی

سقاره

فرازمینی ها و معابد

چیزی که داریم یه معبد برآمده ست یه معبد بصورت خاکریز برای ستاره ها از بالایِ سر معبد شکلی از “ماندالا”ی بودایی غول پیکر بخود میگیرد نمودار دایره ای منحصر به فردی که از جهان هستی و مکانی معنوی برای دعا و مراقبه حکایت میکند.

طراحی آن نشان میدهد که این هرم تنها مکانی بوده است که انسان با خدایان در ارتباط بوده است جواب محققانی که می پرسند چرا و چطور سازندگان می خواستند چنین نمونه مذهبی پیچیده ای را خلق کنند .

تنها میتوان از هوا داد اما بعقیده نظریه پردازان فضانوردان باستانی جواب را میتوان در راس هرم یافت جائیکه ۷۲ سازه زنگوله مانند معروف به گنبد وجود دارد که هر یک محل نگهداری تمثیل بودا بودند اونا بعنوان تخمک های دنیا درنظر گرفته شدن یا رحم هایی برای دگرگونی این عجیب و غریبه، چون توی هندوستان معادل کلمه “گنبد” کلمه “سیکارا” ست ، که معنی برج میده .

 

هرم پلکانی در سقاره

هرم پلکانی در سقاره

“سیکارا” خیلی شبیه کلمه مصری “سیکارا” ست [سقره=] که محل یه هرم پلکانیه یا راهرویی پله دار به سوی بهشت، و این منو متعجب میکنه شاید مصریان باستان و هندی های باستان یه چیز رو درباره پله ها بهمون میگن که اینا درواقع رحم های دگرگونی اند .

یه جور نردبام ، یا پلکان کیهانی ، بسوی بهشت ها توی این ماجرا سفری رخ نداده این یه چیز اثیری نبوده روحانی هم نبوده

 محل تماس فرازمینیها هزاران سال پیش در اندونزی

آیا این پلکان ها واقعاً بعنوان تمثیلی از روشنگری روحی بنا شده اند، همانطور که باستانشناسان امروزی می پندارند؟

یا ممکن است که به منظوری دیگر حتی مقصودی عمیق تر آنرا بنا کرده باشند؟

آیا ممکن است که ساکنان باستانی اندونزی عملاً شاهد واقعه ای فرازمینی بوده باشند؟ نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند دلیل ممکن است در ویرانه های باستانشناسی هرم های باستانی یافت شود، مدرکی که برابر دیدگان مخفی شده است.

استان “شاآنشی” چین، سال ۱۹۴۷

 

هنگامیکه سرهنگ “موریس شیهان” در حال پرواز در ۴۰ مایلی جنوب غربی “شی‌آن” بود برآمدگی منفرد غول پیکر و اسرار آمیزی را در جلگه های “کین چوان” کشف نمود ظرف چند روز، “شیهان” داستان خودش را به نیویورک تایمز گزارش داد با این توصیف که او اعتقاد داشت هرمی عظیم در چین بود که به نظر می آمد نمونه کوچکتر هرم بزرگ مصر باشد .

بعد از اینکه داستان پخش شد، ۳۷ برآمدگی هرمی شکل دیگر هم در چین شناسایی شد، به انضمام آرامگاه بزرگ اولین امپراتور “کین” جائیکه هزاران مجسمه از سربازهای سفالی در سومین سده قبل از میلاد دفن شده بود.

اما با وجود اینکه دانشمندان ادعا کردند برآمدگی ها تنها آرامگاه امپراطورهای قدیم چین هستند برخی پژوهشگران باور دارند .

که آنها در واقع هرم هایی هستند که توسط دولت چین استتار شده اند ما تصاویر اونا رو داریم و متقاعد کننده ست که اون سازه ها هرم هستن اونا تو نواحی ممنوعه چین هستن، و شوربختانه نمیتونیم بریم اونجا و این سوال رو بوجود میاره که : آخرش که چی؟ هرم ها در چین مدت زمان مدیدی برای دنیای خارج بصورت راز بودن

ما یه سری عکس از دهه های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ داریم و بعدش در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ دولت چین دستور داد تا روی این هرم ها رو درختکاری کنن میخواستند به جهان خارج نشون بدن که اونا تپه های طبیعی هستن نکته جالب اینه که سازه های هرمی در چین عمداً توسط دولت با گیاه و پوشش گیاهی رو پوشونی شده تا مثل تپه های معمولی بنظر برسه

شاید بخاطر اهمیتشون، مصنوعی بودنشون و آنچه که در گذشته این سازه ها چه جایگاهی داشتن اونا نمیخوان جهانگردها یا کس دیگه ای این سایتهای مقدس رو بهم بزنه

چرا دولت چین مبادرت به مخفی نمودن این سازه های عظیم می کند؟

آیا اینکار واقعاً برای محافظت از مقبره های مقدس امپراطورهای باستانی چین است؟ یا شاید دولت به منظوری دیگر چه بسا رازی عمیقتر مبادرت به مخفی سازی می کند؟

حالا، ارتباط جالبی که در اینباره هست اینه که امپراطورهای باستانی چین در نوشته هاشون ادعا میکردن که با فرازمینی ها در ارتباط بودن و مدعی بودن که مردمی از آسمان فرود آمدن و با اطلاعاتشون به اونها کمک کردن، و از اینرو میتونه یه جور پیشینه تاریخی وجود داشته باشه که شاید این هرم ها با بازدیدکنندگان سایر سیارات ربطی دارن آیا این ممکن است، همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند، هرم های چینی ، همچون سایر هرمهای یافت شده در سراسر دنیا ، ارتباطی فرازمینی داشته باشند؟

و آیا این میتواند توضیحی باشد که چرا مقامات چینی میخواهند آنها را مخفی کنند؟ اگر چنین است ، ممکن است که اهرام مخفی و کشف نشده دیگری در سایر کشورها وجود داشته باشد ، کشورهایی که میخواهند مطمئن شوند که حقیقت منشاء فرازمینی بودنشان هرگز آشکار نخواهد شد؟

“ویزوکو” ، بوسنی

“ویزوکو” ، بوسنی

“ویزوکو” ، بوسنی در سال ۲۰۰۵ ، این تپه های مثلثی شکل در ۲۰ مایلی شمال غربی مرکز شهر “سارایوو” شناسایی شد که مورد مناقشه جنجالی بین دانشمندان و تعدادی پژوهشگر بین المللی که تحت رهبری تاریخدان و باستانشناس بوسنیایی دکتر”سَم اوسماناقیچ” بودند قرار گرفت.

بعقیده “اوسماناقیچ” ، تپه ها در واقع هرم های مهندسی شده هستند ، که شامل دو هرم خورشید و و هرم ماه است که هر دو بلندتر از نمونه مصری هستند ظاهر اونا شبیه تپه ست ولی میتونید چهار نمای سه گوش رو ببینید ، که کناره هاش مشخصه و وقتی من قطب نما رو میگیرم .جهت نما بهم نشون میده که اون ضلع ها با جهات اصلی شرق ، غرب ، شمال و جنوب مطابقت دارن تعیین جهت اضلاع

مفیدترین چیز بر روی زمین است افرادی هستند که به این تپه های “ویزوکو” در بوسنی نگاه میکنن، اونا هرمی رو میبینن که شبیه یه تپه ست .

سایر افراد هم تپه ای رو میبینن که شبیه یه هرمه وقتی رفته بودم اونجا ، دنبال ردّی از بُرش سنگ می گشتم به نظر میومد ردّی از فعالیت بشر وجود داشته باشه.

که به زمانی خیلی ابتدائیتر از اونچه که فکر میکنیم برگرده نظریه “اوسماناقیچ” اظهار میکند که هرم ها توسط مردم بومی “ایلیریا” ساخته شده، که قبل از قرن ۱۲ پیش از میلاد ساکن شبه جزیره “بالکان” بوده اند شناخت اندکی از تاریخ ماقبل بومی های “ایلیریا” وجود دارد ، با اینحال “اوسماناقیچ” فکر میکند که آنها بسیار ماهرتر از آنچیزی بودند که بسیاری از کارشناسان میپنداشتند این هرم ها توسط تمدنهایی بسیار پیشرفته تر از آنچه که امروز هستیم ساخته شده وقتی شما مصالح چسبنده رو روی بلوک های اهرام بوسنییایی رو پیدا میکنید، که قدمتی ۱۲٫۳۵۰ ساله داره به این معناست که اینها قدیمیترین هرم های روی کره زمین هستن.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *