برنامه۳۰ روزه برای پولدار شدن ۴

پول

پول

برنامه روز چهارم

?چگونه بی درنگ اعتقادات محدود کننده خودتان را تغییر دهید.

?شما تصمیم به تغییر گرفته اید و متعهد شده اید که اقدامی را انجام دهید. فرض کنید که در مورد یک هدف مالی تصمیم گرفته اید.

?حال، به منظور برنامه ریزی مجدد ذهنتان برای پذیرفتن مراحل بالایی از رفاه، باید کشف کنید که چه عقایدی، تجربیات شما در گذشته را محدود کرده اند. باید با هوشیاری تصمیم بگیرید که آن عقاید را تغییر دهید.

?اگر تا کنون این امر را محقق نکردهاید، در پایان این ۳۰ روز باید آشکار شود که اعتقادات شما زندگی را که تجربه میکنید به سمتتان جذب میکنند. این شعور، تحصیلات و شرایط شما نیست که شما را از نظر مالی ناراضی کرده است، بلکه نارضایتی شما به خاطر اعتقادات محدودکننده تان راجع به چیزی است که بیانگر آزادی مالی شماست. به نظر عجیب میآید؟

این سوالات را از خودتان بپرسید و با صداقت تمام به آنها پاسخ دهید. به یاد داشته باشید که هیچ چیز از ضمیر ناخودآگاه شما پنهان نیست؛ اگر جستجو کنید،

میتوانید اعتقادات محدودکننده خود را پیدا کنید. چه روابط منفی را بر اساس پول فراوان دارید؟ آیا اعتقاد دارید که پول داشتن نشانه ای از سطحی نگری است، یا این که مردم پولدار خسیس یا حریص هستند؟ آیا احساس میکنید که ثروت باعث ایجاد درگیری در زندگی شما خواهد شد؟ آیا ممکن است ثروت باعث تخریب برخی از روابط دوستانه ی شما شود؟ آیا پول زیاد داشتن، به منزله مسئولیتهای بسیار است؟

?دلیل آن هرچه که باشد، باید دریابید که چه چیزی شما را از استقلال مالی عقب انداخته و هوشیارانه تصمیم به تغییر این عقیده بگیرید. از خودتان بپرسید که چرا از نظر مالی از زندگی راضی نیستید؟ چه عقایدی شما را عقب انداخته است؟

?سعی کنید به عقیده ی سیاسی خود در مورد پول برسید. به عنوان مثال، اعتقاد سیاسی بسیاری از مردم در مورد پول این است که

«پول ریشه ی تمام بدی هاست» در مورد این اعتقاد، تعدادی عقیده ی فرعی بسازید که اگر اعتقاد اساسیتان تغییر کرد، آنها به طور خودکار کنار بروند. باید درک کنید که پول نه خوب است و نه بد، اما وسیلهای برای ابراز انرژی خلاق شما در دنیای فیزیکی است.

?باور داشته باشید که شما فرد خیرخواهی هستید که پولش را برای خیر و صلاح دیگران استفاده میکند. باور داشته باشید که در حال رشد کردن در سطحی تازه از پیشرفت ذهنی، روانشناختی و معنوی خود هستید، و آن وفور مالی تجلی کامل شخصیت تکامل یافته و بی تکلف تر شما را امکان پذیر خواهد ساخت.

هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

?اعتقاد قبلی من توهمی بودند که توسط اعتقادات محدود جامعه ی ما ایجاد شده بودند. من الان فهمیدم که پول سمبل انرژی خلاق من است، و هنگامی که انرژی من تکامل یابد، وفور خودبه خود در زندگی ام تزریق خواهد شد.

?اقدام کنید :

?دو دقیقه وقت صرف کنید تا تمام اعتقادات محدودکننده تان راجع به پول زیاد را یادداشت کنید. سعی کنید بفهمید که اعتقاد اساسی شما در مورد پول چیست.این اعتقاد را به عقیدهای مثبت تبدیل کنید، وآن را چند دقیقه تکرار کنید. به عنوان مثال،اگر اعتقاد اساسی شما این است که: «پول در آوردن سخت است.» به راحتی آن را به این عقیده تبدیل کند که : «پول در آوردن آسان است.» حالا این جمله را چند دقیقه تکرار کنید، همچنین هر وقت فکری منفی درمورد پول داشتید، آن را به خاطر آورید.

?«زمانی فراخواهد رسید که شما قاطعانه با تسلط به خود ونه بر هیچ چیز دیگری در جهان خارج، نیاز خود به پول را برآورده خواهید کرد»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *