برنامه ۳۰روزه_برای_پولدار_شدن ۱۸

پول

پول

برنامه_روز_هجدهم

?استعداد، قدرت و معجزه جسارت

?لطفاً با دقت این کلمات را که برگرفته از اثر «دبلیو اچ موری» تحت عنوان «سفر مرد اسپانیایی به هیمالیا» است، بخوانید:

?تا زمانی که فردی متعهد باشد، همیشه تردید دارد. شانس بازگشت همیشه بی فایده است. در خصوص تمام اقدامات ابتکاری و آفرینش، یک واقعیت اساسی اولیه وجود دارد که نادیده گرفتن آن بی شمار و برنامه های عالی را از بین میبرد و آن واقعیت اینست که لحظهای که فردی خودش را متعهد میکند، آنگاه مثبت الهی هم با او همراه میشود.

?همه چیز رخ میدهد تا به آن شخص کمک کنند، و گرنه آنها اتفاقها نمیافتادند. مثلاً یک جریان کامل از اتفاقات مربوط به تصمیم گیری و همچنین اتفاقات پیش بینی نشده به نفع آن شخص و نیز کمک های مالی که او حتی فکرش را هم نمیکرد در سر راهش قرار میگیرند. من احترام زیادی برای درستی یکی از بیت های گوته  قائلم که میگوید «: هر کاری را که میتوانی انجام دهی وهر آرزویی را که قادری، شروعش کنی. در جسارت، نبوغ، قدرت و معجزه نهفته است ».

?به منظور رسیدن به همه آرزو ها یا اهدافتان باید اقدام موثر و قاطعی را انجام دهید. جملات تاکیدی که ما طی این دوره تمرین کرده ایم، ابزارهای فوق العادهای برای افزایش هوشیاری شما هستند و شما را در حالتی روانی قرار میدهند تا با انگیزه به سمت آن نوع زندگی که میخواهید بروید، اما قدرت به آسانی از طریق بی علاقگی و خونسردی فرسوده میشود.

?پس باید اقدام کنید هر آنچه را که میخواهید انجام دهید، با تعهد عاطفی واقعی انجامش دهید این بدین معنی که باید ریسک کنید، نترس باشید، جدی ترین پشیمانی اکثر مردم در زندگی این است که آنها بران امتحان کردن آن چیزی که واقعاً می خواهند انجام دهند هیچ ریسکی نمیکنند. اگر موفقیت مالی واقعی آن چیزی است که شما آرزو میکنید، باید اصول روانشناختی را که دارید یاد میگیرید، بکار ببرید واین آگاهی را در زندگی روزانه خود با اقدامات مهم و جسورانه به کار ببندید.

?شما بایستی حتماً حقیقتی را که در ورای تمامی اصولی است که تا کنون یاد گرفتهاید، باور داشته باشید: یعنی اینکه شما به طور طبیعی و بدون تلاش و زحمت به صورت انسانی تکامل مییابید که با سپاسگزاری انرژی خلاق خود را به جهان عرضه میکند و با این عمل پاداش های مادی فراوانی را دریافت میکند.

?کائنات پشتیبان شماست. اگر در کاری شکست بخورید، درسهای ارزشمندی را برای وقایع بعدی زندگیتان یاد خواهید گرفت. اگر در آن کار پافشاری داشته باشید، قطعاً آن نوع زندگی را که آرزو دارید، ایجاد خواهید کرد. پس معطل نکنید! هم اکنون انجامش دهید!

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

?من هم اکنون اقدام خواهم کرد. من دیگر منتظر آن نخواهم شد که شرایط بر وفق مرادم باشند، و دیگر از شکست نمیهراسم. من جسورانه اقدام خواهم کرد و بدون شک موفق خواهم شد.

?اقدام کنید :

?مهمترین اقدامی که باید در زندگیتان انجام دهید، اما آن را به تعویق انداختهاید، چیست؟ آیا قصد داشتهاید معاملهای را شروع کنید؟ یا سیگار را ترک کنید؟ یا به طور مرتب ورزش کنید؟ هر آنچه بوده، خواهش من از شما این است که همین حالا آن را شروع کنید. تصمیم بگیرید که تعلل را کنار بگذارید. شما میدانید که باید این اقدام را انجام دهید،و گرنه هیچ وقت راضی نخواهید شد. پس همین الان آن را شروع کنید!

?«ما برای هر تلاش منظم خود، پاداش زیادی را دریافت میکنیم»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *