برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۳

پول

برنامه_روز_بیست_و_سوم 

? موهبت های کائنات را به راحتی بپذیرید امروز شما باید به جنبه ی مهمی از هوشیاری نسبت به رفاه بپردازید که ممکن است شما را از ثروت واقعی که شایسته ان هستید دور کند؛ یعنی توانایی رسیدن به سپاسگذاری

✅ شما باید درک کنید که به این سیاره نیامده اید تا برای زنده ماندن تلاش کنید در حالی که کاملاً از همه چیز در اطراف تان کناره گیری می کنید..

? حقیقت این است که شما برای زنده ماندن کاملاً به جهانی که پیرامون شماست و به هر شخصی که در آن است وابسته اید و به تنهایی نمی توانید از خودتان محافظت کنید. بدون نعمت هایی چون اکسیژن، آب و نور خورشید خواهید مرد. برای اینکه واقعاً شاد باشید، باید درک کنید که مرتباً در حال کمک گرفتن از جهان اطراف تان هستید تا به زندگی تان حیات بخشید، و باید با قدردانی هر چیزی را کهبه سمت تان می آید، بپذیرید.

✅ با این نگرش، شما خودتان را برای پذیرش ثروت و رفاه بیشتری آماده کنید، و بیشتر آماده ی احترام گذاشتن و دوست داشتن دیگران هستید، چرا که آنها برای زنده بودن و شاد بودن شما حیاتی هستند.

? هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

من هر هدیه یا کمکی را که دیگران پیشنهاد می کنند، با قدردانی خواهم پذیرفت، و با کمال میل هدایا یا کمکی را که بتوانم، به دیگران پیشنهاد می کنم. من هر موهبتی را که کائنات برای پیشنهاد داشته باشد، با قدردانی خواهم پذیرفت.

?اقدام کنید:?

? سعی کنید اخرین باری را که چیزی به شما پیشنهاد شد به یاد آورید. آیا شما به راحتی و با محبت آن را پذیرفتید؟ یا اینکه آن را پیشنهاد را رد کردید، یا سعی کردید که مبلغش را بپردازید، یا به خاطر پذیرفتن آن احساس گناه کردید؟ نگرش شما چیزهای زیادی را در مورد قابلیت پذیرش تان به شما خواهد گفت. همین الان تصمیم بگیرید که هر موهبتی را که کائنات به شما پیشنهاد میدهد در هر شکلی که به خود گرفته، به راحتی خواهید پذیرفت.

? «شما مرفه هستید به آن میزان که آرامش، سلامتی و نعمت را در دنیای خود تجربه می کنید.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *