برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۷

مانند پولدارها رفتار کنید

پول

برنامه_روز_بیست_و_هفتم

✅ اگر می خواهید با پولی که دارید خوشحال باشید، باید بدانید که این پول نیست که خوشحالتان می کند، بلکه فقط اشتیاق، انرژی، امید و عشقتان است که شما را واقعاً راضی میکند. شما قصد دارید که با میزان مشخصی از قدرت و کنترل و با احساسی واقعی زندگی کنید، و آنگاه به وسیله ی این نیرو پول به طرف شما می آید.

? اگر واقعاً از زندگی لذت می برید، و هر کاری را که میخواهید انجام می دهید، پول به راحتی به سمت شما میاید. من میخواهم حالاتی را که به شما کمک میکنند تا صرفنظر از شرایط اقتصادی تان، در زندگی خود احساسی شادی کنید، برایتان تکرار کنم.

? سپاسگذاری مهمترین حالتی است که می توانید پرورش دهید.  با نگرش مناسب، متوجه می شویم که چیزهایی که باید به خاطرشان سپاسگذار باشیم، خیلی بیشتر از آنهایی است که ناراحت کننده اند.

❇️ آشکارترین راه رسیدن به این نگرش این است که قدر لحظات خالی از حزن را بدانیم.  روزی که هیچ یک از دوستان و آشنایان شما نمیمیرد، روز خوبی است. روزی که شما در یک سانحه تصادف غیر مترقبه فلج نمی شوید، روز فوق العادهای است، و همچنین روزی که به خاطر یک بیماری مرموز به بیمارستان نمی روید، روز شگفت انگیزی است.

? این گفته ها شاید ساده یا احمقانه به نظر برسند، اما این طرز فکر را در بردارند که بدشانسی می تواند به سمت شما بیاید، و نیز اینکه ۹۹ درصد روزهای زندگی شما به خاطر اینکه در آنها هیچ اتفاق غیر عادی نیافتاده، سرشار از تشکر و قدردانی خواهد بود.

 ? نوع نگرش شما آسان ترین میان بر سپاسگزاری است، و سپاسگزاری خود آسان ترین میان بر ثروت است.

✔️ هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

? حالا من درک می کنم که پول دلیل خوشحالی من نیست. پول تاثیر جانبی سپاسگزاری من برای زندگی شاد و خلاق من است.

✅ اقدام کنید:?

? لیست چیزهایی را که می توانید سپاسگزار آنها باشید و در روز شانزدهم آنها را نوشتید، دوباره بخوانید. امروز به این لیست تمام چیزهایی را که هنوز ندارید، اما به زودی در حالت فکری جدیدتان خواهید داشت، اضافه کنید. اکنون برای تمام شادی هایی که در اینده تجربه خواهید کرد، شکرگزاری کنید. احساس خوش بینی و امید را حس کنید.

✔️«دو چیز هدف زندگی هستند: اول، به دست آوردن آنچه که میخواهید، و سپس لذت بردن از آن، اما تنها خردمندترین انسانها به هدف دوم نایل می شوند.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *