برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۱۱

پول

برنامه روز یازدهم

?دقیقاً آنچه را که روی آن تمرکز کنید، به دست خواهید آورد.

?دیروز تمرین کردید که چطور حالت هوشیاریتان را به زمان حال بیاورید. خوشبختانه در تمرین روز قبل توانستید تمرکز ذهنتان را به آنچه که واقعاً در زمان حال در اطرافتان اتفاق میافتد، تغییر جهت دهید. همچنین حالت عاطفی شما واقعاً به حالتی آرام تر و قدردان تر تغییر یافت. این اولین گام برای استفاده از تمرکز ذهنتان است. وقتی که شما قدرتی را که در حال حاضر در دسترستان است، احساس کنید، آنگاه میتوانید بر این تمرکز کنید که چگونه وقایعی از زندگی را که آرزو دارید، پدید بیاورید.

?توانایی متمرکز کردن ذهن، عملی ترین مهارت فیزیکی یا جسمی است که میتوانید بپرورانید. دلیل ساده ی آن این است که با تمرکز ذهنتان، تجربیاتی را که به طور دائم به آنها فکر میکنید، به خود جلب میکنید. من میدانم که مدام در حال تکرار حرفهایم هستم، اما ضروری است که شما واقعاً این حقیقت را بفهمید، اگر متعهد شدهاید که از رفاه در زندگیتان لذت ببرید.

?بخش درونی وجود شما که آن را ضمیر ناخودآگاه مینامیم، در واقع تجربه های زندگیتان را برایتان میآفریند. اما به هر جهت، این آفرینش به صورت دل بخواهی یا تصادفی نیست، و قطعاً خود شما منشأ این قدرت آفرینش هستید.

?در اصل، ضمیر درونی شما تجربیات زندگیتان را بر طبق باورهای هوشیاری خودآگاه شما میآفریند. و شما تفکرات ضمیر خودآگاه خود را صددرصد در کنترل دارید. این عقیده گویای نهایت آزادی شماست، زیرا شما برای انتخاب دقیق تمرکز ذهنتان و مسیر زندگیتان آزاد هستید.

?بنابراین برای ایجاد تجربیاتی از رفاه در زندگی تان، باید بر دارایی ها و ثروتی که هم اکنون دارید تمرکز کنید، و به خاطر تمام موهبتهایی که اکنون در زندگیتان دارید سپاسگذار باشید، و هم چنین بر توانایی هایی که در حال حاضر دارید و میتوانند دارایی شما محسوب شوند تمرکز کنید.

?اگر این تمرین را روزانه انجام دهید، همانطور که الان انجام میدهید، به صورت طبیعی هوشیاریتان را از حالت فقدان به حالت وفور و فزونی تغییر خواهید داد. به یاد داشته باشید که تکنیک تمرکز کردن را که دیروز یاد گرفتید، تمرین کنید.

?با صداقت همان جایی باشید که هستید، جهان را همانطور که در لحظه حال است، ببینید. آنگاه روی این تمرکز کنید که آرزو میکنید که دنیا چگونه باشد و خواسته هایتان را بیرون از این دنیا تصور میکنید.

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

?من دیگر روی کمبودهای ظاهری زندگی ام تمرکز نخواهم کرد. بلکه همه ی تمرکزم را به توانایی هایم برای جذب ثروت به زندگی خود جذب میکنم، و با سپاس بر روی وفور نعمتی که تا کنون از آن برخوردار بوده ام، تمرکز میکنم.

?اقدام کنید :

?هدف مالی را که روز سوم برای خودتان تعیین کرده بودید، دوباره بررسی کنید. خوشبختانه، خواندن روزانه ی این هدف به خاطر سپردهاید. همین حالا، ۵ دقیقه ذهنتان را بر این هدف متمرکز کنید، و تصور کنید که هم اکنون این هدف با سرعت به سمت شما میآید، و با تمرکز بر روی آن در حال حاضر تواناییتان را جهت خلق این تجربه در زمان آینده احساس کنید.

?«قوای فطرت در خدمت شخص پرنیرو و بااراده و طالب است. چنین شخصی وقتی در موفقیت را میکوبد، سریع آن در به رویش باز میشود ».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *