برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۱۴

پول

برنامه_روز_چهاردهم

?شما همیشه در مکان و زمان مناسب هستید.

?به منظور جذب ثروت قابل ملاحظه در زندگیتان، قطعاً باید آماده ی دریافت آن باشید. همچنین باید پذیرای این عقیده باشید که هر موقعیتی که با آن روبه رو میشوید، ممکن است یک موقعیت پول ساز را به شما پیشنهاد کند، و نیز این که با هر شخصی که روبه رو میشوید، ممکن است یک موقعیت خلاق را برای شما به وجود آورد، یا اینکه باعث جرقه زدن عقیدهای در ذهنتان شود که می توانید آن را تبدیل به یک عمل پر منفعت کنید.

?شما دائماً باید نسبت به راه هایی که میتوانید از طریق آنها انرژی خود را برای جذب ثروت بیشتری به زندگیتان استفاده کنید، آگاه باشید. این بدان معناست که همواره تمایل به یادگیری داشته باشید، و انتظار آن را داشته باشید که راه های ارضاکننده ای را برای پولدر آوردن پیدا کنید. احساس انتظارات را در خود ارتقاء دهید تا حدی که در هر موقعیتی که مواجه میشوید و در هر گفتوگویی که دارید، انتظار داشته باشید که چیز تازهای را یاد بگیرید،ایده جدیدی را ارائه دهید، و یا به طریقی زندگی خود را غنی کنید.

?زندگی به این روش، یک شیوه ی زندگی را برای شما فراهم میآورد که نه تنها دارای وفور نعمت است، بلکه لذت بخش نیز است.

?هنگامی که به تجربه های روزانهتان بر میگردد و دائماً با اتفاقاتی که ذهنتان را احاطه کرده اند مواجه میشوید، ذهنتان اتوماتیک و آرام تر و متمرکزتر میشود و بهتر قادر خواهد بود تا تجربیاتی را مطابق میل و آرزوی شما بیافزایند.

?یک راه ساده برای پذیرفتن خوبی های تجربه هایتان این است که همیشه قبول کنید که در مکان و زمان مناسبی هستید، و وقتی یکایده ی خلاق به سمتتان میآید، شما به لحاظ روحی و روانی آمادگی پذیرش، و به لحاظ جسمی آمادگی عملی کردن آن را داشته باشید به این ترتیب میتوانید تمامی تجربیات روزمره ی خود را با ارزشمندتر کنید.

?یک عادت بی نهایت مفید برای شروع این است که صبح که از خواب بیدار میشوید، این حس پذیرش و انتظار را قبل از انجام هر کاری داشته باشید، و خیلی ساده از خودتان این سئوال که: «امروز چه چیز خیلی عالی و اتفاق خواهد افتاد؟» یا سئوالاتی مشابه را بپرسید تا شما را از نگرش مثبت نسبت به وقایعی که هر روز با آنها مواجه میشوید، لبریز کند. پذیرفتن اینکه اتفاقات هیجان انگیزی برای شما رخ خواهند داد، خودبهخود روزتان را به مسیر مثبتی خواهد کشاند و تجربیات ارضاکنندهای را در زندگیتان ضمانت خواهد کرد.

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:?

?من همیشه در مکان و زمان مناسبی هستم، و همیشه پذیرای فرصت های بدون محدودیتی هستم که برایم فراهم میشود. و وقتی که فرصتی برایم ظاهر میشود، آماده ی اقدام هستم.

✅اقدام کنید :

?در طول ۲۴ ساعت آینده انتظار داشته باشید که هر چیز جدیدی را که میشنوید، یک فرصت مالی را به روی شما بگشاید.

?همین حالا تصمیم بگیرید که از هر چیز مفیدی که باعث پیشرفت روحی و روانی شما میشود، آگاه باشید. همین حالا چند دقیقه را صرف این کنید که خودتان را برایایده هایی که در طول ۲۴ ساعت آینده با آنها برخورد میکنید، آماده کنید. همچنین یادتان باشد این سئوال را از خودتان بپرسید که: «امروز چه چیز خیلی عالی اتفاق خواهد افتاد؟» و صادقانه انتظار داشته باشید که آن اتفاق عالی به وقوع بپیوندد.

?«فقط یک نوع قوه ی قابل تحسین وجود دارد: قوه ی تخیلی که آنقدر شدید است که واقعیتی تازه را میآفریند که باعث وقوع مسائلی، از جمله یک امر سیاسی و یا اجتماعی، یا یک اثر هنری میشود »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *