برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۱۵

چگونه پولدار شویم؟

پول

برنامه_روز_پانزدهم

✅چگونه بدون زحمت زندگی کنیم؟

?همه ی ما کاملاَ با این اشعار منفی در مورد زندگیمان شستشوی مغزی شده ایم که شاد بودن یک امر حیرت انگیز است.

?در هراوضاعی به ما یادآوری شده که زندگی یک مبارزه است، کارکردن سخت است، حل کردن مشکلاتمان تلاش بسیار زیادی را میطلبد واین که پول درآوردن کار بسیار سختی است. تمرکز افراطی فرهنگ ما بر روی خود محوری، رقابت و مصرف گرایی، توانایی آرامش ولذت بردن واقعی از فرآیند زندگی را از ما گرفته و ما از تکامل بی زحمت خود لذت میبریم. تلاشی که از ما خواهند تا در این شیوه ی زندگی اعمال کنیم، انرژی معنوی و خلاق ما را تخلیه میکند.

?تنها با نگاهی به فراسوی انتظارات اجتماعی مان، میبینیم که چقدر فریب خورده ایم، دنیای طبیعی، پویا، فعال و مدام در حال رشد و توسعه است، اما بدون هیچگونه تلاشی هدایت میشود.

?هر چیز واقعاً مهمی در این دنیا، بدون هیچ تلاشی که ضمیر خودآگاه ما به آن عادت دارد، انجام میشود. جنگل های کره زمین بدون زحمت رشد میکنند، فصل ها بدون زحمت تغییر میکنند، سلول های بدن شما بدون زحمت از یک جنین میکروسکوپی به شکل یک موجود کامل باهوش رشد میکند. بدن شما در همین لحظه که در آن هستیم، در حال انجام دهها هزار عمل بسیار خاص، بدون آنکه از ضمیر خودآگاهتان هیچ گونه اطلاعاتی را دریافت کند می باشد، تا شما را زنده نگه دارد.

?آنچه شما باید یاد بگیرید این است که ضمیر خودآگاه شما نباید عادت به نگرانی در مورد نقش های زندگی داشته باشد. یک ذکاوت و تیزهوشی در کار کائنات هست، و شما باید ایمان داشته باشید که این ذکاوت نیازهایتان را برآورده خواهد کرد، همانطور که نیازهای تک تک سلولهای بدنتان و تک تک حیوانات روی کره ی زمین را برآورده میکند.

? ضمیر خودآگاه شما باید فقط در جهت هدایت تمرکز زندگیتان استفاده شود. آگاهانه تصمیم بگیرید که در چه راهی می خواهید پیشرفت کنید، و آنگاه به انرژی بی پایان درونیتان اجازه دهید که مسئولیت کار را به ععهده بگیرد. باور داشته باشید که میتوانید بدون هیچگونه تلاشی پول جذب کنید، و باور کنید که کار درستی است.

? بدون شک، باید از انرژیتان در این دنیای فیزیکی استفاده کنید، اما هنگامی که در حال انجام آنچه که میخواهید هستید استرس نمیگیرید، بلکه سرشار از شادی و شوق میشوید. کار سخت برای آن کسانی است که این زحمت را به خودشان نمیدهند تا یاد بگیرند چگونه ذهنشان کار میکنند، اما، برای شما، زندگی کاملاً بی زحمت و لذت بخش است.

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:?

?من ایمان دارم که ذکاوت کائنات تمام نیازهای مرا برآورده میکند. من نیاز به نگرانی و تقلا کردن ندارم. من نیاز دارم تا از فرآیند زندگی لذت ببرم و درک کنم که بدون زحمت وفور را به زندگیم جذب خواهم کرد.

✅ اقدام کنید:

?تمرین امروز راحت است. تصمیم بگیرید که دیگر از ضمیر خودآگاهتان برای فکرهای نگران کننده استفاده نکنید. زمانی که فکر میکنید که جسمتان سرشار از تنش شده، ذهنتان را بر روی اهدافتان متمرکز کنید و این را به ضمیر ناخودآگاه قوی خود بسپارید تا به جزئیات رسیدگی کند.

?«ذهن است که خوب یا بد، بدبختی یا شادی و ثروت یا فقر را میسازد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *