برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۱

پول

برنامه_روز_بیست_و_یکم

?همیشه پول کافی برای تامین نیازهایتان موجود است

?در تمام طول مدت این برنامه ی رفاهی سعی کرده ام تا این حقیقت را متذکر شوم که ثروت صرفاً یک نماد عینی از انرژی خلاق شماست.

?بنابراین اگر شما بیشتر نیروی خود را به شغل ملال آوری که روحتان را خسته می کند صرف کنید، بدون شک، با احساس کمبودی که مواجه شوید، از پا در خواهید آمد.اما، اگر مداوم تلاش کنید تا انرژی خلاق مثبتی در زندگیتان ایجاد کنید، و در عین حال دائماً با تلاش های درآمدزای خود، در جستجوی روزنه هایی برای ایجاد این انرژی باشید، به طور طبیعی میزان وفور و فراوانی نعمت را در زندگیتان افزایش خواهید داد.

?راه حل دیگر این نیست که ثروت را در شکل ظاهری آن جستجو کنیم، بلکه باید آن را در احساس وفور نعمت و رفاه بیابیم و این ها را در زندگی خود عمیقاً احساس کنیم. با این همه، همان طور که پیش تر گفته ام، اگر ده میلیون دلار داشته باشید ولی ذهنتان پر از ترس و تنش باشد، ثروتمند نیستید.

?از طرفی دیگر برای جان بخشیدن به زندگیتان به وسیله ی شادی و قدردانی، نیازی به یک پنی ندارید. واقعیت شگفت انگیزی که هم اکنون میآموزید این است که ابتدا با ایجاد این احساسات، به طور طبیعی و بی هیچ تلاش، تمام ثروت ظاهری که نیاز خواهید داشت را به وجود میآورید.

?در چند درس بعدی خواهید آموخت که چگونه با استفاده از حرکات ظاهری کوچکی، ذهنتان را با استنباط خود از ماهیت نمادین ثروت متقاعد کنید. برای امروز این کار را انجام دهید: مقداری پول را در جایی قرار دهید، در یک حساب پس انداز یا در یک قلک یا هر جایی که میخواهید، و آگاهانه تصمیم بگیرید که این پول را برای هر چیزی که به نظرتان ضروری است، خرج نکنید. مهم نیست که مقدار پول چقدر کم یا زیاد است، اما شما باید تصمیم بگیرید که از حالا به بعد پول کافی خواهید داشت تا نیازهای اساسی زندگیتان را برآورده کنید، و بنابراین میتوانید به آسانی پول را برای ولخرجی آینده کنار بگذارید.

?این پول به عنوان آهن ربایی برای جذب پولهای بیشتر خواهید شد، زیرا دانستن این که شما همیشه مقداری پول کنار گذاشته اید، خود به جذب پول به سمت شما کمک میکند. شما میخواهید به راحتی احساس کنید که بیشتر از مقدار کافی پول موجود است، و نیز اینکه لازم نیست که هر سکهای که به دست میآورید در زندگی روزانه خرج شود. با متقاعد کردن ذهن خود به طور نمادین در مورد اینکه بیشتر از مقدار کافی پول دارید، بیشتر از مقدار کافی خواهید داشت!

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

ثروت، یک نماد عینی از انرژی خلاق من است. من هر روز توانایی خودم را برای ایجاد شور و هیجانی مثبت افزایش می دهم، و بدین ترتیب هر روز توانایی ام را برای جذب ثروت ظاهری افزایش میدهم.

?اقدام کنید :

فعالیت های تاکید شده ی قسمت بالا را به سادگی دنبال کنید. تصمیم بگیرید که چقدر پول کنار خواهید گذاشت و آن را کجا قرار خواهید داد. همین الان این کار را انجام دهید، و به خودتان قول بدهید که این پول را برای نیازهایتان خرج نکنید. همیشه پول کافی برای برآوردن نیازهای اساسی زندگی شما وجود دارد!

?«شکست، در یک معنا، شاهراهی به سوی موفقیت است، زیرا کشف هر اشتباهی ما را به سوی جستجوی حقیقت به طور جدی هدایت میکند و هر تجربه ی تازهای چند گونه از اشتباهی را که باید بعداً به دقت از آنها اجتناب کنیم، خاطر نشان میکند ».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *