برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۶

پول

پول

برنامه روز ششم

?قدرت خود القایی و چگونگی استفاده از آن همانطور که متوجه شدهاید، دراین دوره ۳۰ روزه مبنای برنامه خوشبختی عبارتست از به کارگیری روزانه ی خود القایی برنامه ریزی مجدد ذهن شما. دلیل ساده ی این امرآن است که خود القایی واقعاً تاثیر گذار است، و به کار بردن دائم زمزمه های مثبت در ذهنت میتواند در زندگی شما معجزه کند.

?دلیل این امر، شگفت انگیز وساده است، و من قبلاً به طور تلویحی به آن اشاره کردم. ضمیر ناخودآگاه شما هر آنچه را که مدام به آن میاندیشید، به تجربه ی شما وارد میکند.این موضوع قبلاً به شیوه های زیادی بیان شده است: «تو کسی که فکر میکنی، نیستی .،اما کسی که تو فکر میکنی، همان هستی! تو همان کسی هستی که در طول روز در مورد آن فکر میکنی »!  

?همچنین، اگر احساس راحتی نمیکنید، مجبور نیستید به اینایده ها عقیده داشته باشید. اما باید سعی کنید دست کم طی این ۳۰ روز آن ها را به کار ببرید، چون در سطوح عملی بر شما تأثیر میگذارند. و نیز آنها سودمندترین ابزارهای روانشناختی هستند که شما برای لذت بردن از زندگیتان به نحو رضایت بخش تری آنها را یاد میگیرید! به شک و تردید و ترس اجازه ندهید که وارد مسیر زندگیتان شوند. 

 

?حقیقت این است که در حال حاضر شما شبانه روز دارید با این تلقین ها ذهن خودتان را هیپنوتیزم میکنید. اگر افکاری از این قبیل داشته باشید که: «من خلاق نیستم »، «من شاد نیستم»،«من فقیر هستم»،«من سالم نیستم»، و یا هر تفکر منفی دیگر، در این صورت به ضمیر ناخودآگاه خود میآموزید که این عقایدتان را به واقعیت مبدل کند. و دائماً این کار را انجام میدهید. یک ترفند برای کنترل زندگیتان این است که ذهن خود را از تفکراتی انباشته کنید که شما را به خلق زندگی که دوست دارید، هدایت میکنند.  

?جملات تاکیدی آسان ترین نقطه شروع برای شما هستند. جملات تاکیدی، نه تنها این قدرت را دارند که مدام زندگی شما را دگرگون کنند، بلکه ذهن شما را نیز برمی انگیزند تا راه هایی را برای به واقعیت در آوردن این تلقین ها پیدا کند. اگر به خودتان بگویید: «همه نیازهای من برآورده میشوند ». ، فوراً نگرش ذهنی خود را تغییر خواهید داد، و این شما را تشویق میکند تا برای تجلی واقعی و محسوس عقاید تازهی خود بکوشید. جملات تاکیدی، مسیرهای راه گشایی برای ذهن شما هستند. شما این قدرت را دارید که از جملات تاکیدی برای تعیین مسیر زندگیتان استفاده کنید. پس این قدرت را به کار ببرید.  

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:  

?من در نعمت های بی کران این جهان غوطه ور هستم. همه نیازهای من بلافاصله برآورده میشود. من به خاطر ثروت و رفاه خود سپاسگذارم. همه چیز بر وفق مراد من است.  

?اقدام کنید:

?فعالیت امروز، ادامه فعالیت روز قبل است. آیا روز قبل، جمله تاکیدی سادهای از مثبت نگری را یافتید که ذهنتان را در طول روز بر روی آن متمرکز کنید؟ آیا هنگامی که با منفی نگری مواجه شدید، به یاد آورید که آن جمله تاکیدی را استفاده کنید؟ اگر اینگونه است، تبریک میگویم. و اگر نه، لطفاً امروز آن را به کار ببرید. بسیار مهم و حیاتی است که یک چنین عادت مثبت و ساده ای داشته باشید و ذهنتان را بر آن متمرکز کنید.  

?«بدون داشتن هدف و برنامه هایی برای رسیدن به آن هدف، شما مثل یک کشتی هستید که سفری را آغاز کرده، اما  قصدی ندارد ». 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *